Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Mobilt bredband kontant för backup?

Jag har en router med dubbla wan där jag skulle vilja ansluta ett usb modem för mobilt bredband som backup ifall min fiberanslutning skulle sluta fungera. Men vad finns det för alternativ till mobilt bredband? Helst skulle jag vilja köpa ett kontantkort med typ 50-100GB som räcker i minst ett år. Finns det någon leverantör som erbjuder detta?

Permalänk
Visa signatur
Permalänk
Medlem

Comviq och hallon gäller endast 30 dagar efter tankning.

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Skrivet av tomle:

Comviq och hallon gäller endast 30 dagar efter tankning.

Ahh okej, uppdaterar.

Visa signatur
Permalänk

Ok, tackar jag såg att det gick att köpa 10gb för 200:- hos comviq. Står dock inte hur länge det räcker. Men det kostade iaf. mindre än hälften mot vad telia tog betalt.

Edit: Typiskt, 30 dagar var det hos comviq med.

Permalänk
Medlem

Vem har du som fiberleverantör? Är det Telia kan du skaffa mobilt bredband bas, kostar ingenting att äga men kostar 29:- / dag du använder det.

Visa signatur

Kallar mig moderat, tänker som en centerpartist & röstade på socialdemokraterna.

MB: GIGABYTE 990XA-UD3 CPU: AMD FX-6100 3.3 GHz GPU: ASUS HD 6970 RAM: 16GB Corsair Vengeance 1600 MHz DDR3 SSD: Corsair Force 3 128GB Lagring: 500GB PSU: ANTEC HC Gamer 900W Chassi: NZXT H2 Black

Permalänk
Medlem

Är du kund hos Tele2 så kan man få ett extra sim-kort som går att ladda med surf utan utgångsdatum

Visa signatur

Vatten kyler bäst