Har man ett liv av att bara gå hemma å just bara spela data?

Permalänk
Avstängd

Har man ett liv av att bara gå hemma å just bara spela data?

Har länge tänkt på har man ett liv överhuvudtaget av att bara gå hemma och för det mesta bara spela dator eller ägnar tid till att träffa sin flickvän?. Är livet verkligen helt bortkastat om man bara går hemma i sin lägenhet och varje dag sätter på kaffe och försöker äta något samt sätter sig som vanligt och spelar på sin dator när alla för det mesta sliter och jobbar, är det bortkastat av sitt liv som 30 åring? Mitt liv är ett högt intresse av datorer och hårdvara eller så unnar jag mig att träffa min tjej. Hur ser ni på saken om detta eftersom jag ofta får dåligt samvete över detta. Om jag har lagt tråden i fel forum så vänlig ändra det! Mvh. Gamerfreak87

Visa signatur

Chassi -- Corsair crystal 570X -- Moderkort -- Asus strix X470 - F gaming -- Processor -- AMD ryzen 2700X 4.25ghz -- Cpu kylare --Corsair H150i PRO RGB -- Grafikkort Gigabyte Geforce GTX 1080 TI 11GB OC -- Ramminnen Corsair vengeance rgb pro 3200mhz -- nätaggregat -- Corsair RM750x -- SSD (M2) -- Nvme M2 970 EVO 500GB -- SSD -- Samsung 850 pro 256gb -- HDD -- Seagate barracuda 1TB -- Ljudkort SoundblasterX AE-5

Permalänk
Avstängd

@gamerfreak87:
Bara avundsjuka tror jag...
Få kan göra det i vuxen ålder.
Jag gör det också varje helg och eftermiddag jag får tid lös till det.

Funderar ofta hur värt det egentligen är att sträva efter en massa fysisk skit eller skumma andliga grejer i det verkliga livet, det ger mig egentligen ingenting. Men vissa saker som bättre boende och annat samt att jag trivs med jobbet och behöver sträcka på ryggen om dagarna, osv. Jag tycker mig faktiskt också ha funnit en ganska bra balans och jag saknar faktiskt ingeting av det liv man förväntas ha, tvärtom!

(Nu kretsar för visso mitt liv runt jobbet i verkstaden, men om man tänker en dator i stället, men varför inte... Jag har inga problem med om någon vill göra det).

Nu tänker jag skriva något som förmodligen sticker i ögonen på många, men jag ser faktiskt gärna att mina skattepengar går till någon som dig (om du nu använder bidrag, det har jag inte en susning om) än till en massa annat skit eller personer som bara bränner pengar eller inte kan hålla i dem på ett vettigt vis, eller personer som indirekt orsakar lönefall, eller att jobb försvinner/omfördelas, osv de vill jag INTE sponsra, varken med jobb eller med skattepengar! (ingen särskild målgrupp, bara de typerna av personer som exempel plockade ur högen... Jag menar, varför skall någon som väljer att spara på banken straffas, medan en idiot som bränner bort pengar på skit och inte få fler förmåner.)

Sånt gör mig förbannat, inte folk som sitter vid en dator och inte gör mycket väsen av sig utåt.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem

@gamerfreak87: Läs nån kurs på närliggande universitet? Lite tentaångest och du glömmer dessa dumheter.

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Avstängd

Ja, och kolla upp arbetspraktik med någonting du trivs med är mitt råd så att du får en meningsfull sysselsättning utöver datorn, gärna någonting som innefattar fysiskt arbete, det gör gott för själen tror jag.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem

@gamerfreak87: Det är ditt liv och bara du som kan räkna ut hur du vill leva det eller vad du vill uppnå. Bry dig inte så mycket om vad andra tänker.

Visa signatur

Intel Core i9-13900K | Gainward GeForce RTX 4090 Phantom GS | Corsair 128GB (4x32GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | MSI PRO Z690-A DDR4 | Arctic Liquid Freezer II 280 | EVGA Supernova G6 1000W | Samsung 980 PRO NVMe M.2 SSD 1TB + 2x2TB | Fractal Design Define 7 Svart TG | LG 34'' UltraGear 34GN850 QHD | Windows 11 Pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mizzarrogh:

@gamerfreak87:
Bara avundsjuka tror jag...
Få kan göra det i vuxen ålder.
Jag gör det också varje helg och eftermiddag jag får tid lös till det.

Funderar ofta hur värt det egentligen är att sträva efter en massa fysisk skit eller skumma andliga grejer i det verkliga livet, det ger mig egentligen ingenting. Men vissa saker som bättre boende och annat samt att jag trivs med jobbet och behöver sträcka på ryggen om dagarna, osv. Jag tycker mig faktiskt också ha funnit en ganska bra balans och jag saknar faktiskt ingeting av det liv man förväntas ha, tvärtom!

(Nu kretsar för visso mitt liv runt jobbet i verkstaden, men om man tänker en dator i stället, men varför inte... Jag har inga problem med om någon vill göra det).

Okej du har ju ett jobb du verkar trivas bra med iaf 😊 tycker bara att det är jobbigt att få dåligt samvete över att man just varje dag går upp ur sängen och vill snabbt sätta sig och spela med en god kopp kaffe jag vet att det blir jätte skillnad av att komma ut och röra på sig och det är väl just det jag behöver göra och inte bara sitta där man sitter i sin lägenhet. Vad. Ska man göra om man går ut? Det kan ju vara vad som helst antingen gå promenader, träffa vänner vilket inte prioriteras mycket för att jag mer vill spela men jag prioriterar mer att va med flickvän om jag ska slita mig ifrån datorn. Har inga kompisar som jag kan träffa och umgås med som både gillar lika mycket data och är lika insatta i data världen så därför har det mer blivit att jag har prioriterat mer tid åt datorn och att spela än att vara med vänner för att mina vänner har andra intressen i livet. Något jag länge har undrat och det är om jag är ensam om detta att känna såhär.?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi -- Corsair crystal 570X -- Moderkort -- Asus strix X470 - F gaming -- Processor -- AMD ryzen 2700X 4.25ghz -- Cpu kylare --Corsair H150i PRO RGB -- Grafikkort Gigabyte Geforce GTX 1080 TI 11GB OC -- Ramminnen Corsair vengeance rgb pro 3200mhz -- nätaggregat -- Corsair RM750x -- SSD (M2) -- Nvme M2 970 EVO 500GB -- SSD -- Samsung 850 pro 256gb -- HDD -- Seagate barracuda 1TB -- Ljudkort SoundblasterX AE-5

Permalänk
Medlem

vad händer sen då? När du går i pension utan att haft inkomst i ditt liv?

Eller när du får ångest över att du aldrig reste...eller skaffade barn..eller eller...

samt att jag tror flickvännen inte blir långvarig om det är så du tänker leva ditt liv!

Klipp dig & skaffa en jobb

Med vänlig hälsning Lazze - med viss ironi, men andemeningen är klar!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zebez:

@gamerfreak87: Det är ditt liv och bara du som kan räkna ut hur du vill leva det eller vad du vill uppnå. Bry dig inte så mycket om vad andra tänker.

Okej skönt å läsa från din sida. Ska tänka ut nått så jag slipper känna dessa dåliga samveten.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi -- Corsair crystal 570X -- Moderkort -- Asus strix X470 - F gaming -- Processor -- AMD ryzen 2700X 4.25ghz -- Cpu kylare --Corsair H150i PRO RGB -- Grafikkort Gigabyte Geforce GTX 1080 TI 11GB OC -- Ramminnen Corsair vengeance rgb pro 3200mhz -- nätaggregat -- Corsair RM750x -- SSD (M2) -- Nvme M2 970 EVO 500GB -- SSD -- Samsung 850 pro 256gb -- HDD -- Seagate barracuda 1TB -- Ljudkort SoundblasterX AE-5

Permalänk
Inaktiv

Är du nöjd låter det jättebra. Det spelar väl ingen roll vad andra sysslar med, du är du.

Permalänk
Medlem

Ja typ ångest om att man kastar bort sitt liv, javisst det är nog inte så ovanligt. Har själv känt så stora delar av mitt liv. Just nu studerar jag programmering vi högskola som 33 åring. Känns bättre än min förra situation som arbetslös, även fast jag hade mycket mer fritid då. Det handlar att hitta nåt meningsfullt o göra med sitt egentliga meningslösa liv (i det stora hela) och det är fan inte lätt.

Visa signatur

Intel Core i9-13900K | Gainward GeForce RTX 4090 Phantom GS | Corsair 128GB (4x32GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | MSI PRO Z690-A DDR4 | Arctic Liquid Freezer II 280 | EVGA Supernova G6 1000W | Samsung 980 PRO NVMe M.2 SSD 1TB + 2x2TB | Fractal Design Define 7 Svart TG | LG 34'' UltraGear 34GN850 QHD | Windows 11 Pro

Permalänk
Avstängd

Nu skriver du inget om hur du försörjer dig, men så länge man klarar att försörja sigsjälv så får man ju leva hur man vill. Trivs du framför datorn så sitt framför datorn, är väl inte mer bortkastat än att sitta på ett kontor, eller ligga på stranden i thainald för den delen, alla gilar olika saker.

Om du däremot lever på bidrag och inte har fysiska hinder för att arbeta så borde du skämmas, det är väldigt få som har ett arbete de tycker är roligt, utan nästan alla går till jobbet för att försörja sig och de som inte kan försörja sig själva (p.g.a sjukdom/ålder/annat) och bidra till ett fungerande samhälle.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tea42BBS:

vad händer sen då? När du går i pension utan att haft inkomst i ditt liv?

Eller när du får ångest över att du aldrig reste...eller skaffade barn..eller eller...

samt att jag tror flickvännen inte blir långvarig om det är så du tänker leva ditt liv!

Klipp dig & skaffa en jobb

Med vänlig hälsning Lazze - med viss ironi, men andemeningen är klar!

Men det är samtidigt inte bra över att ha ångest för framtiden på detta sätt. Man måste försöka balansera det hela.

Visa signatur

Intel Core i9-13900K | Gainward GeForce RTX 4090 Phantom GS | Corsair 128GB (4x32GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | MSI PRO Z690-A DDR4 | Arctic Liquid Freezer II 280 | EVGA Supernova G6 1000W | Samsung 980 PRO NVMe M.2 SSD 1TB + 2x2TB | Fractal Design Define 7 Svart TG | LG 34'' UltraGear 34GN850 QHD | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Så länge man gör det man verkligen vill är det inte bortkastat.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tea42BBS:

vad händer sen då? När du går i pension utan att haft inkomst i ditt liv?

Eller när du får ångest över att du aldrig reste...eller skaffade barn..eller eller...

samt att jag tror flickvännen inte blir långvarig om det är så du tänker leva ditt liv!

Klipp dig & skaffa en jobb

Med vänlig hälsning Lazze - med viss ironi, men andemeningen är klar!

Jag har sjuk ersättning något jag har rätt att få angående min diagnos men visst det betyder ju inte att man inte kan börja jobba igen. Jag har ju jobbat förut men det är arbete för sånna som har diagnos eller för dom som inte har en utbildning eller dålig gymnasie utbildning vilket jag har. Det finns säkert folk här inne som tycker att sitter man bara hemma på sitt arsle och inte gör ett handtag så ska dom inte ha rätt att få pengar heller det är helt ok om någon skulle tycka så men skulle kännas nedvärderande.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi -- Corsair crystal 570X -- Moderkort -- Asus strix X470 - F gaming -- Processor -- AMD ryzen 2700X 4.25ghz -- Cpu kylare --Corsair H150i PRO RGB -- Grafikkort Gigabyte Geforce GTX 1080 TI 11GB OC -- Ramminnen Corsair vengeance rgb pro 3200mhz -- nätaggregat -- Corsair RM750x -- SSD (M2) -- Nvme M2 970 EVO 500GB -- SSD -- Samsung 850 pro 256gb -- HDD -- Seagate barracuda 1TB -- Ljudkort SoundblasterX AE-5

Permalänk
Avstängd

Ett bortkastat liv är ju om man sliter och jobbar för någon annan, man lever bara en gång så gör det du tycker är kul.
Det är extremt få personer som tycker det är kul att kliva upp klockan 6:30 på måndag morgon för att gå till jobbet, men dom har inget val för dom sitter fast i skuldfällan.

Men sen är det ju inte heller bra att sitta vid datorn dygnet runt, skaffa en annan hobby också så du kommer ut och träffar andra människor eller fixa ett deltidsjobb där du kan jobba 10-15 timmar i veckan när du själv känner för det.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Klubba:

Nu skriver du inget om hur du försörjer dig, men så länge man klarar att försörja sigsjälv så får man ju leva hur man vill. Trivs du framför datorn så sitt framför datorn, är väl inte mer bortkastat än att sitta på ett kontor, eller ligga på stranden i thainald för den delen, alla gilar olika saker.

Om du däremot lever på bidrag och inte har fysiska hinder för att arbeta så borde du skämmas, det är väldigt få som har ett arbete de tycker är roligt, utan nästan alla går till jobbet för att försörja sig och de som inte kan försörja sig själva (p.g.a sjukdom/ålder/annat) och bidra till ett fungerande samhälle.

Jag lever på sjuk ersättning och har en diagnos.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi -- Corsair crystal 570X -- Moderkort -- Asus strix X470 - F gaming -- Processor -- AMD ryzen 2700X 4.25ghz -- Cpu kylare --Corsair H150i PRO RGB -- Grafikkort Gigabyte Geforce GTX 1080 TI 11GB OC -- Ramminnen Corsair vengeance rgb pro 3200mhz -- nätaggregat -- Corsair RM750x -- SSD (M2) -- Nvme M2 970 EVO 500GB -- SSD -- Samsung 850 pro 256gb -- HDD -- Seagate barracuda 1TB -- Ljudkort SoundblasterX AE-5

Permalänk
Avstängd
Skrivet av wranzzon:

Så länge man gör det man verkligen vill är det inte bortkastat.

Okej tack spelar du mycket dator själv och jobbar du eller inte?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi -- Corsair crystal 570X -- Moderkort -- Asus strix X470 - F gaming -- Processor -- AMD ryzen 2700X 4.25ghz -- Cpu kylare --Corsair H150i PRO RGB -- Grafikkort Gigabyte Geforce GTX 1080 TI 11GB OC -- Ramminnen Corsair vengeance rgb pro 3200mhz -- nätaggregat -- Corsair RM750x -- SSD (M2) -- Nvme M2 970 EVO 500GB -- SSD -- Samsung 850 pro 256gb -- HDD -- Seagate barracuda 1TB -- Ljudkort SoundblasterX AE-5

Permalänk
Medlem
Skrivet av wranzzon:

Så länge man gör det man verkligen vill är det inte bortkastat.

Så länge det inte är att ligga på soffan och göra njet. Nu fungerar de flesta människor inte riktigt så, eventuellt.

Meningen med livet är att arbeta deltid.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Det är väl egentligen bara du själv som kan svara på den frågan.

Trivs du med din livssituation så kör på... så länge det inte är något som påverkar din hälsa negativt förstås, för det är ju en sak som man bör ändra på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gamerfreak87:

Jag lever på sjuk ersättning och har en diagnos.

Skickades från m.sweclockers.com

OK. Det sätter ju saken i ett annat läge. MEN, jag tycker ändå att du skall planera för ditt liv. Planen kan vara "I dont give a F....", jag softar o är hemma. Detta gör dig ju väldigt sårbar om t.ex. ert förhållande tar slut så har då kanske få naturliga vägar att träffa nya människor på.

Är man sjuk så är man, men då du är 30 år så är det beslut som kommer påverka resten av hela ditt liv. Så gör ett medvetet val o håll fast vid det.

// Lazze

Permalänk
Medlem

Uh, själv skulle jag bli deprimerad utan att ha ett jobb/plugga.

Det känns en del av livet, helt enkelt.

Visa signatur

Gpu: EVGA GeForce GTX 1080 TI FE Kraken G10+H110 Psu:Corsair AX760 Mb: Gigabyte Aorus Gaming 7 Cpu: Intel 8700k @5.2GHz @ 1.385V Cpu-kylare:EVGA CLC 280 Chassi:Define R5 Minne:G.Skill Ripjaws V 3600Mhz CL16 SSD:OCZ Arc 240GB HDD: Toshiba 3TB A-600

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Exxovion:

Det är väl egentligen bara du själv som kan svara på den frågan.

Trivs du med din livssituation så kör på... så länge det inte är något som påverkar din hälsa negativt förstås, för det är ju en sak som man bör ändra på.

Nä jag mår bra å så absolut men får bara dåligt samvete för att jag spelar mycket. Jag sitter lätt en hel dag framför datorn och några pauser ibland för att pissa eller äta m.m

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi -- Corsair crystal 570X -- Moderkort -- Asus strix X470 - F gaming -- Processor -- AMD ryzen 2700X 4.25ghz -- Cpu kylare --Corsair H150i PRO RGB -- Grafikkort Gigabyte Geforce GTX 1080 TI 11GB OC -- Ramminnen Corsair vengeance rgb pro 3200mhz -- nätaggregat -- Corsair RM750x -- SSD (M2) -- Nvme M2 970 EVO 500GB -- SSD -- Samsung 850 pro 256gb -- HDD -- Seagate barracuda 1TB -- Ljudkort SoundblasterX AE-5

Permalänk
Medlem

I längden blir man passiviserad och lat. Nu menar jag dock inte att man inte kan vara sjuk men lika onyttigt som att jobba jämt, lika onyttigt är det att bara sitta och hänga. Har levt på bidrag en period för många år sedan och visst det kan kännas sorglöst och nice men man blir lat och oengagerad. Visst det är kul att spela spel osv. men risken är att man sitter fast för gott i bidragsträsket.

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av gamerfreak87:

Jag lever på sjuk ersättning och har en diagnos.

Skickades från m.sweclockers.com

Ditt intellekt är det inget fel på, du är ju här och för en resonabel diskussion med bra åsikter. Så självklart kan du utnyttja det till ett arbete i någon form. Det känns alltid bra o bidra. Kanske börja i nåt Open Source projekt några timmar i veckan? Hjälpa streamers att klippa ihop youtube klipp? Finns alltid arbete att göra om viljan finns där.

En diagnos är ingen ursäkt, det är en utmaning!

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tea42BBS:

OK. Det sätter ju saken i ett annat läge. MEN, jag tycker ändå att du skall planera för ditt liv. Planen kan vara "I dont give a F....", jag softar o är hemma. Detta gör dig ju väldigt sårbar om t.ex. ert förhållande tar slut så har då kanske få naturliga vägar att träffa nya människor på.

Är man sjuk så är man, men då du är 30 år så är det beslut som kommer påverka resten av hela ditt liv. Så gör ett medvetet val o håll fast vid det.

// Lazze

Grejen är ju att jag tänker inte mycket på framtiden mer än att jag alltid har viljat bli sambo och dela livet med någon istället men ändå ha data intresse kvar. Jag har inte ens tyckt att bil å körkort är det första jag vill ta då jag bor så himla centralt men känner ibland att körkort å bil hade gjort susen för att tex slippa bära mat kassar istället för att cykla med dom. Men det finns väl många som inte har körkort antar jag?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi -- Corsair crystal 570X -- Moderkort -- Asus strix X470 - F gaming -- Processor -- AMD ryzen 2700X 4.25ghz -- Cpu kylare --Corsair H150i PRO RGB -- Grafikkort Gigabyte Geforce GTX 1080 TI 11GB OC -- Ramminnen Corsair vengeance rgb pro 3200mhz -- nätaggregat -- Corsair RM750x -- SSD (M2) -- Nvme M2 970 EVO 500GB -- SSD -- Samsung 850 pro 256gb -- HDD -- Seagate barracuda 1TB -- Ljudkort SoundblasterX AE-5

Permalänk
Avstängd
Skrivet av talonmas:

Ditt intellekt är det inget fel på, du är ju här och för en resonabel diskussion med bra åsikter. Så självklart kan du utnyttja det till ett arbete i någon form. Det känns alltid bra o bidra. Kanske börja i nåt Open Source projekt några timmar i veckan? Hjälpa streamers att klippa ihop youtube klipp? Finns alltid arbete att göra om viljan finns där.

En diagnos är ingen ursäkt, det är en utmaning!

Jag tilläggde det för att förtydliga mig vad jag lever på bara.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi -- Corsair crystal 570X -- Moderkort -- Asus strix X470 - F gaming -- Processor -- AMD ryzen 2700X 4.25ghz -- Cpu kylare --Corsair H150i PRO RGB -- Grafikkort Gigabyte Geforce GTX 1080 TI 11GB OC -- Ramminnen Corsair vengeance rgb pro 3200mhz -- nätaggregat -- Corsair RM750x -- SSD (M2) -- Nvme M2 970 EVO 500GB -- SSD -- Samsung 850 pro 256gb -- HDD -- Seagate barracuda 1TB -- Ljudkort SoundblasterX AE-5

Permalänk
Medlem
Skrivet av gamerfreak87:

Grejen är ju att jag tänker inte mycket på framtiden mer än att jag alltid har viljat bli sambo och dela livet med någon istället men ändå ha data intresse kvar. Jag har inte ens tyckt att bil å körkort är det första jag vill ta då jag bor så himla centralt men känner ibland att körkort å bil hade gjort susen för att tex slippa bära mat kassar istället för att cykla med dom. Men det finns väl många som inte har körkort antar jag?

Skickades från m.sweclockers.com

Hm, vi blir polära motsatser igen. Jag använder inte bilen till matkassar, bara till att slippa staden. Hade jag inget intresse av det eller tyckte rätt bra om ersättningsbussar skulle jag inte skaffat en pengaslukande plåthäst.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Man kan väl inte få sjukersättning innan 30?

Permalänk
Medlem

Som andra varit inne på så är det bara du själv som vet vad du vill uppnå med livet. Är du nöjd så är det perfekt ju. Du får fråga dig själv vad du vill vara om 10år.

Jag tex har alltid velat ha barn innan jag blev 30år. Nu är jag 26år har en dotter på 3år och i december får jag en son. Jag har en underbar sambo som jag är förlovad med. Det som jag/vi saknar är ett hus. Men för tillfället sätter ekonomin stopp för det så länge vi inte vill bo utanför Malmö. Men jag tycker om att ha något att uppnå, det är det som motiverar mig.

Hitta något som är rimligt att uppnå inom 1år, 5år, 10år och kör på!
Om det än är resor, hus, bil, hobby, fysik, familj osv.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kolsvart Katt:

Hm, vi blir polära motsatser igen. Jag använder inte bilen till matkassar, bara till att slippa staden. Hade jag inget intresse av det eller tyckte rätt bra om ersättningsbussar skulle jag inte skaffat en pengaslukande plåthäst.

Det där var väl väldigt elakt skrivet. Du borde inte skriva här om du ska bete dig så fruktansvärt illa. Tycker du att jag är förtjänt till det du skriver?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi -- Corsair crystal 570X -- Moderkort -- Asus strix X470 - F gaming -- Processor -- AMD ryzen 2700X 4.25ghz -- Cpu kylare --Corsair H150i PRO RGB -- Grafikkort Gigabyte Geforce GTX 1080 TI 11GB OC -- Ramminnen Corsair vengeance rgb pro 3200mhz -- nätaggregat -- Corsair RM750x -- SSD (M2) -- Nvme M2 970 EVO 500GB -- SSD -- Samsung 850 pro 256gb -- HDD -- Seagate barracuda 1TB -- Ljudkort SoundblasterX AE-5