Permalänk
Medlem

Hej!

Eran supportdel på hemsidan fungerar inte. Hur gör jag för att få hjälp via kundservice?

Permalänk
Medlem

@Stidt-O: Stäng av adblocker om du har det aktiverat. Det ställde till det för mig när jag skulle nå support.

Permalänk

Hej, jag beställde från er på Söndag-natten till Måndag.
"Leveranstid 3 - 7 arbetsdagar", vilket inte alls är orimligt eftersom det är en stor rea.
Nu, 4 dagar senare, så har inget hänt och imorgon är det dag 5, och inget har ens börjat packas.

Jag har inte ett Facebook konto, men jag såg där att ni idag skrivit:
"Nu har 95% av alla beställningar, som gjordes i fredags, lämnat vårt lager (gäller produkter som levereras av CDON.COM)."

Vilket betyder att ni inte hunnit ta er an Måndagens beställningarna än?
Jag har skrivit till er att om ni inte kan leverera inom 7 dagar som angivet, så vill jag avbeställa.
Min order har inte gått till packning, min status är "Mottagen av lagret".
Så det bör inte vara några problem att avbeställa i så fall.
Det stod att man skulle få svar inom 24 timmar, men sedan i bekräftelse mejlet stod det 48 timmar.

Har kollat till produktsidan för varan så att den inte är slut i lager, jag ser att det fortfarande är REA, men ni har häromdagen ändrat leveranstid för varan till "1 - 4 arbetsdagar".
Vilket betyder att nya köpare kommer få den snabbare än mig som imorgon väntat en vecka utan att något hänt? Det låter lite udda.
Mitt ordernr: 55442431

Det är första gången som jag beställer något från er (som inte skickas av ett annat företag), och man blir orolig när man läser trådar som dessa (efter man beställt), även fast jag förstår att ni har många nöjda kunder.
Så jag vill avbeställa varan om ni inte kan leverera inom tidsangivelsen!

Det kan bli så att jag gör fler beställningar hos er, inget ont så, men när man läser om folk från tidigare år (och i år) som väntat veckor, så blir man som sagt orolig. Jag har inte den tiden.
Sedan är det lite sisodär med tidsangivelser. Läst om att folk haft statusen "Packas" (så man inte kan avbeställa) i över en vecka.
Varan är något som jag behöver och det kommer kosta ett par hundra från andra butiker nu, men jag har redan fått hem andra beställningar efter bara två dagar.

Det verkar som att ni har bra och snabb kontakt på Facebook och forum, därav att jag nu skriver här.

Mvh\ FHDE

Permalänk
Medlem
Skrivet av ForHerDeadEyes:

Läst om att folk haft statusen "Packas" (så man inte kan avbeställa) i över en vecka.

För ett tag sedan så var det statusen ""packas" som användes av cdon som gräns för att avbeställa/ändra i en order problemet då var att cdon ändrade till denna status i stort sett direkt även om det kunde ta veckor innan nåt faktiskt packades och skickades med följd att det ej gick att avbest/ändra ordern.

Sen efter många år av lovande från cdon efter klagande här i tråden på denna status och att dom behövde minst en till status mellan best görs och "packas" så ändrades detta och "mottagen av lagret" infördes.
Problemet nu är att "mottagen av lagret" har exakt samma betydelse för kunden som "packas" hade förut, dvs cdon ändrar fort till denna status och efter det har hänt så går det ej att avbest/ändra i ordern.

Det finns enbart en anledning till detta och det är att cdon tror/hoppas att folk kommer att behålla skiten dom beställde och därmed tjäna mer stålar.

Och det där lovandet i flera år var färmst att just avbest/ändring i ordern skulle gå att göras till det FAKTISKT packas och således är för sent att avbest/ändras i ordern men på den punkten har inget ändrats som sagt.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Avstängd

Har en liten undran @CDON. Är det vanligt att ni skickar kartonger utan att paketera dom överhuvudtaget?

Visst, det jag beställde var redan jättebra paketerat av Pioneer men vissa av oss uppskattar snygga kartonger och den jag fick var inte fin någonstans. Dessutom så ökar väl risken för svinn om det syns vad det är? Lite omslagspapper kanske inte skulle skada som en minsta åtgärd?

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Medlem

Hej CDON.

Jag har varit i kontakt med kundservice då jag tyckte att min order har varit "packad" väldigt länge utan att skickats (idag över 3 dagar) och blev lovad i Tisdags att den kommer igår (Torsdag) eller senast idag (Fredag). Ordernummer 55347324.

Även så krediterades fel belopp för cdon+ vilket skulle åtgärdas när jag hämtar ut paketet (låter ologiskt dock) men nu har mitt cdon+ gått ut från och med idag, och rabattkod är genererad på felaktigt belopp.. Tröttsamt?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av kossa mu:

Beställde under black friday men det stod att min betalning inte gick igenom. Försöker då igen och får samma meddelande.
Loggar sen in på min bank och ser att det har dragits 2 ggr.
Kontaktar er om det men det dröjer länge innan jag får något svar.

På tisdagen så får jag mail om min order (fick inget alls dagen jag beställde av er)

Fick svar av er idag att det inte går att avbeställa digitala produkter.
Men det på grund av fel hos er som det har blivit två beställningar.

Jag vill inte ha två ex av Office 365 Home Premium och finner det löjligt att jag ska betala för när det har varit fel hos er och jag inte har gjort något fel alls.

Ordernummer: 55233208 och 55233711

Hej kossa mu,

Jag har skickat ett meddelande till dig, återkoppa till mig på detta så ska vi försöka hitta en lösning på problemet!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Stidt-O:

Hej!

Eran supportdel på hemsidan fungerar inte. Hur gör jag för att få hjälp via kundservice?

Hej @Stidt-O,

Vi beklagar om det är så att våran FAQ inte varit tillgänglig för dig, detta är inget problem som återrapporterats till oss men vi ska givetvis undersöka det! Just nu ser det ut att fungera felfritt igen och du finner kontaktvägarna till våran kundtjänst via länken nedan:

CDON.COM Kundtjänst

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av ForHerDeadEyes:

Hej, jag beställde från er på Söndag-natten till Måndag.
"Leveranstid 3 - 7 arbetsdagar", vilket inte alls är orimligt eftersom det är en stor rea.
Nu, 4 dagar senare, så har inget hänt och imorgon är det dag 5, och inget har ens börjat packas.

Jag har inte ett Facebook konto, men jag såg där att ni idag skrivit:
"Nu har 95% av alla beställningar, som gjordes i fredags, lämnat vårt lager (gäller produkter som levereras av CDON.COM)."

Vilket betyder att ni inte hunnit ta er an Måndagens beställningarna än?
Jag har skrivit till er att om ni inte kan leverera inom 7 dagar som angivet, så vill jag avbeställa.
Så det bör inte vara några problem att avbeställa i så fall.
Det stod att man skulle få svar inom 24 timmar, men sedan i bekräftelse mejlet stod det 48 timmar.

Har kollat till produktsidan för varan så att den inte är slut i lager, jag ser att det fortfarande är REA, men ni har häromdagen ändrat leveranstid för varan till "1 - 4 arbetsdagar".
Vilket betyder att nya köpare kommer få den snabbare än mig som imorgon väntat en vecka utan att något hänt? Det låter lite udda.
Mitt ordernr: 55442431

Det är första gången som jag beställer något från er (som inte skickas av ett annat företag), och man blir orolig när man läser trådar som dessa (efter man beställt), även fast jag förstår att ni har många nöjda kunder.
Så jag vill avbeställa varan om ni inte kan leverera inom tidsangivelsen!

Det kan bli så att jag gör fler beställningar hos er, inget ont så, men när man läser om folk från tidigare år (och i år) som väntat veckor, så blir man som sagt orolig. Jag har inte den tiden.
Sedan är det lite sisodär med tidsangivelser. Läst om att folk haft statusen "Packas" (så man inte kan avbeställa) i över en vecka.
Varan är något som jag behöver och det kommer kosta ett par hundra från andra butiker nu, men jag har redan fått hem andra beställningar efter bara två dagar.

Det verkar som att ni har bra och snabb kontakt på Facebook och forum, därav att jag nu skriver här.

Mvh\ FHDE

Hej @ForHerDeadEyes,

Vi har under veckan upplevt förseningar av leveranser, givetvis är detta en följd av det massiva trycket som skapades under Black Friday och helgen. När det gäller din specifika order så ser jag att den är vidareskickad till lagret för packning, det ser tyvärr dock inte ut som att den tilldelats något sändningsnummer ännu. Förhoppningsvis kan ordern packas färdigt och skickas under dagen vilket då bör innebära att ni kan mottaga denna i början av nästa vecka.

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av babbelfisk:

Hej CDON.

Jag har varit i kontakt med kundservice då jag tyckte att min order har varit "packad" väldigt länge utan att skickats (idag över 3 dagar) och blev lovad i Tisdags att den kommer igår (Torsdag) eller senast idag (Fredag). Ordernummer 55347324.

Även så krediterades fel belopp för cdon+ vilket skulle åtgärdas när jag hämtar ut paketet (låter ologiskt dock) men nu har mitt cdon+ gått ut från och med idag, och rabattkod är genererad på felaktigt belopp.. Tröttsamt?

Hej @babbelfisk,

Vi beklagar dröjsmålet kring er order, jag kan se att en försändelse ska ha lämnat vårat lager 2016-11-29.
Den stora mängden paket som skickats ut de senaste dagarna har orsakat att skanningen hos PostNord inte hängt med, det är därför många försändelser som visar en felaktig status när du spårar försändelsen.

Jag har skickat ett privat meddelande med spårningsnumret för ordern, du får i detta meddelande gärna återkoppla till mig vad det är för information du fått ang. CDON+ så ska jag ta en titt på detta också!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej @babbelfisk,

Vi beklagar dröjsmålet kring er order, jag kan se att en försändelse ska ha lämnat vårat lager 2016-11-29.
Den stora mängden paket som skickats ut de senaste dagarna har orsakat att skanningen hos PostNord inte hängt med, det är därför många försändelser som visar en felaktig status när du spårar försändelsen.

Jag har skickat ett privat meddelande med spårningsnumret för ordern, du får i detta meddelande gärna återkoppla till mig vad det är för information du fått ang. CDON+ så ska jag ta en titt på detta också!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Hej, Tack för återkoppling. Vi tar det vidare i PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Vi beklagar om det är så att våran FAQ inte varit tillgänglig för dig, detta är inget problem som återrapporterats till oss

Tror att det har nämts vill några enstaka tillfällen i denna tråd, senast av @Kiane , att reklamblockerare (adblockers) hindrar att komma åt kundtjänst. Jag använder själv Firefox med uBlock Origin. Men för att rutan med kundtjänstalternativ ska dyka upp, måste jag inaktivera den.

Tidigare gick det att komma runt genom att manuellt gå till http://cdon.se/customer/customercase/add , där man fortfarande hamnar om man högerklickar på kundservice-länken och öppnar i ny flik. Men den sidan existerar inte längre.

Tänkte mest så att du/ni vet!

Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk

@CDON.COM:

Jag hittade chatten på er sida och pratade med Simon V. för att avbeställa.
Han var trevlig och skulle skicka iväg ett meddelande till lagret att de skulle stoppa utskicket.
Skickas den ändå iväg så skulle ni hjälpa mig med gratis retur sa han.

Jag har förstående för att ni har fullt upp, jag är som sagt i behov av varan, men inget har hänt än.
Ni ändrade också tiden för leveransen för nya beställningar någon dag efter, till 1 - 4 dagar, det ser konstigt ut för mig som kund.
Självklart har ni många kunder och många får allt inom angiven tid, men mitt behov nu var att få hem det i tid.

Lade in en beställning hos Webbhallen nu istället, det kostade mig 200kr mer, men då har jag det förhoppningsvis på Måndag.
Dock har jag inte övergett er som kund i framtiden.
Tack!

Permalänk
Medlem

CDON verkar ha satt i system att ignorera när kunder försöker häva köp i hopp om att kunden ska ångra sig när varan väl dyker upp.

Jag var i kontakt med CDON:s kundtjänst i onsdags under eftermiddagen. De skulle kontakta lagret för att stoppa leveransen. Kl 22:56 dyker det istället upp ett meddelande där det står att de har informerat PostNord om en kommande leverans, som för övrigt inte har skickats trots att 2 arbetsdagar nu har passerat efter det. På grund av den ändrade statusen så går det inte längre att häva köpet fastän de uppenbarligen inte har skickat produkten.

Det blir bara onödigt dyrt för CDON som nu får stå för dubbla leveranser i onödan. På grund av förseningen så tänker jag köpa produkten i en fysisk butik och kräva dem på skadestånd för täckningsköpet som blir dyrare.

Permalänk

@Gigena:

Kan förstå att de har mycket att göra just nu, men jag kontaktade dem som sagt och bad dem stoppa det.
Ikväll har de skickat den även fast jag mejlat dem och pratat med dem på chatten.
Nu har de dock lovat gratis retur, så då får det bli så, även fast den nya beställningen kostar 200kr mer.
Nu har inte Webhallen hunnit skicka varan, och man kan fortfarande välja att avbeställa där. Känns lite konstigt att försöka låsa kunder till beställningen och inte ha en telefonkontakt så man enkelt kan lösa det, men de tjänar väl på det även om det blir till kunders missnöje. Man ser en del skräckhistorier.

Kanske beställer jag därifrån någon annan gång, när jag inte behöver det snabbt, beroende på hur de nu sköter returen av varan och håller vad de nu lovar.

@CDON.COM: Wink, wink.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej @Stidt-O,

Vi beklagar om det är så att våran FAQ inte varit tillgänglig för dig, detta är inget problem som återrapporterats till oss men vi ska givetvis undersöka det! Just nu ser det ut att fungera felfritt igen och du finner kontaktvägarna till våran kundtjänst via länken nedan:

CDON.COM Kundtjänst

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Har nu skickat iväg ett ärende till er. Hur lång är behandlingstiden? Jag har nämligen fått någon annans order och saknar det jag själv har beställt.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av tartin5:

Satt igår kväll med en färdig kundvagn där mitt huvudköp var en dammsugare som de hade en -30% kod till. Vid 23:00 när sista erbjudanden släpptes var jag redo att beställa. Sajten krashade totalt. Vid 00:00 säger de att erbjudanden är förlängda till 01:00 pga belastningen och uppmanar med "Ge inte upp!". Fine, vid 00:30 kom jag för andra gången så långt att jag skulle trycka på betala. I samma veva knappar jag in koden igen för att få -30% på dammsugaren.
"Koden var endast giltig tom. 2016-11-25".
Tog upp deras livechat med kundtjänsten och bad dem förlänga kupongen som var en del av deras black friday men fick svaret "Det finns inget vi kan göra." Så bra gick det med att förlänga erbjudanden pga strul med sajten.. Uppdaterar Black Friday sidan vid 00:45 och så finns samtliga erbjudanden kvar förutom just rutan för dammsugare med -30%. Det var sista gången jag handlar på cdon kan jag lova.

TLDR: Spenderade hela kvällen på cdon med uppmaningen "Ge inte upp!" och förlängt erbjudande, visade sig inte alls vara förlängt och cdon kundtjänst kunde inte göra något!

Skrivet av CDON.COM:

Tjena,

Kan du skriva i PM vilken dammsugare det gällde så ska jag försöka lösa det till dig.

Vänligen,
Linus
CDON.COM

Lyckas inte att redigera mitt inlägg så jag citerar istället. CDON har nu löst mitt bekymmer från Black Friday och sett till att jag fick mina varor till rätt pris! Stort tack till Linus från CDON här på forumet och Veronica på CDON kundservice för bra hjälp!

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk

Mitt paket har skickats från CDON, om det kommer fram (och ni inte skrivit att det ska returneras) så kan jag lösa ut det..
Gjorde nu en avbeställning hos Webhallen, även fast de gick ut med att paket skulle skickas inom 24h så gjorde de aldrig det.
Lika lurigt med leveranstiden där, jag förstår att de högre upp vill sälja så mycket som möjligt även om det anges luriga leveranstider, men det irriterar bara kunderna.
Får hoppas på det bästa nu.

Permalänk
Medlem

Detta fann jag under CDONs Playstation 4 erbjudanden

PSN Plus Card 12 month Subscription SE for PS4 / (Playstation 4) för 549:-

Playstationstore: 480:- (Ordinarie pris)
Webhallen/inet m.fl: 499:- (Ordinarie pris)

PSN Plus Card 90 days Subscription SE for PS4 / (Playstation 4) för 199:- prisnedsatt 13%!! (Ordinarie pris: 229:-)

Playstationstore: 189:- (Ordinarie pris)
Inet/Webhallen mf.l: 179:- (Ordinarie pris)

Vilka "erbjudanden"!

Visa signatur

Case: Antec Flux Pro PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer III 420 RGB Black Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Nova Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / XB1X /Switch

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Stidt-O:

Har nu skickat iväg ett ärende till er. Hur lång är behandlingstiden? Jag har nämligen fått någon annans order och saknar det jag själv har beställt.

Mvh

Hej @Stidt-O,

Vårat nuvarande mål är att svara på inkomna ärenden inom 48 timmar, efter helgen så ligger vi på cirka 72 timmars svarstid men vi gör givetvis vårat bästa för att svara så snabbt som möjligt!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Gigena:

CDON verkar ha satt i system att ignorera när kunder försöker häva köp i hopp om att kunden ska ångra sig när varan väl dyker upp.

Detta ^

Jag har råkat ut för exakt samma sak med två produkter denna vecka. Ingen lösning trots chattande och mejl Nu har det gått över en vecka och jag var själv tvungen att kontakta underleverantörer. Jag hoppas att de förstår min situation och hjälper till, har inte fått svar än.

För att göra det hela värre är jag Ålänning (Finsk) och kan omöjligen returnera paket om de befinner sig på villovägar i Sverige. Det enda jag kan göra är att beställa båtbiljetter och hämta paket från postombud. Det var dom pengarna det...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Navicula:

Detta ^

Jag har råkat ut för exakt samma sak med två produkter denna vecka. Ingen lösning trots chattande och mejl Nu har det gått över en vecka och jag var själv tvungen att kontakta underleverantörer. Jag hoppas att de förstår min situation och hjälper till, har inte fått svar än.

För att göra det hela värre är jag Ålänning (Finsk) och kan omöjligen returnera paket om de befinner sig på villovägar i Sverige. Det enda jag kan göra är att beställa båtbiljetter och hämta paket från postombud. Det var dom pengarna det...

Tråkigt att höra, men inte så förvånande tyvärr. Hänvisa till att de kan lämna in en begäran om ändrat förfogande och länka till blanketten vid behov om de krånglar: http://www.postnord.se/sv/Documents/PDF/5460-75E_final.pdf

Permalänk
Medlem

@CDOn.com Min leverans blev framskjuten på okänd tid, nu kom mitt paket igår och jag hade behövt det under helgen. Eran kundtjänst tycker fortfarande att jag skall stå för returen, detta när jag beställde stog 1-3 arbetsdagar vilket i slutänden blev mer. Vill att du hjälper mig att lösa detta. Det är trots allt ni som haft paketet packat och inte kunnat göra något åt det, sen att det stog som packat ytterligare dagar är ju bara beundransvärt... Flertalet andra leverantörer kunde sköta sitt under BF så när som på någon dag. Men även om man räknar 3 dagar, alltså i värsta fall så drog det ju över när jag behövde grejerna och fick köpa det på annat håll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gigena:

Tråkigt att höra, men inte så förvånande tyvärr. Hänvisa till att de kan lämna in en begäran om ändrat förfogande och länka till blanketten vid behov om de krånglar: http://www.postnord.se/sv/Documents/PDF/5460-75E_final.pdf

Hur vet du att detta fungerar i Finland?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Navicula:

Hur vet du att detta fungerar i Finland?

Jag tolkade det som att du hade beställt från svenska CDON och att paketet befann sig någonstans i Sverige. Om det redan har anlänt till Åland så vet jag inte hur det fungerar tyvärr.

Permalänk
Medlem

Nu börjar jag bli riktigt irriterad

@CDON.COM:

Hej!

Jag hoppas att du kan hjälpa mig då eran kundservice inte verkar vilja göra det.
Gäller order 55393036 som gjordes 2016-11-26 och jag har fortfarande inte fått en vara levererad.

I ordern finns bland annat Trust GXT 207 XXL Musmatta artikelnr: 5039103384.
Jag beställde en black friday deal där det var halva priset på varan. Jag har betalat 89kr för musmattan.

När jag får hem paketet ligger det någons annans vara. Själva paketet är adresserat i mitt namn, men inuti ligger någons annans vara samt dens följesedel. Jag ber er att komma och hämta er felaktiga vara samt skicka det jag har beställt.

Får ett ignorant svar att ni bifogar en retursedel och att ni kommer skicka min riktiga vara efter att ni har fått in den gamla.

Jag ber er ännu en gång att ni är välkomna att hämta varan då jag inte tänker ta mig till postombudet igen för att göra ärenden åt er. Det är ni som har gjort fel. Jag har även ingen skrivare att kunna skriva ut men det är inte det viktiga.

Får idag tillbaka en ännu mer irriterande svar. Ni tänker kreditera summan för musmattan som ni inte levererat och ber mig att beställa igen. Ni menar alltså att jag nu ska betala 179kr för varan istället för att ni inte kan leverera det jag har beställt?

Jag blir på riktigt irriterad på er hantering av ärendet.

Jag har beställt en musmatta. Ni har levererat någons annans beställning. Jag ber er skicka det jag beställt.
Ni väljer att kreditera och ber mig beställa igen för dubbla priset.

Jag hoppas att du kan hjälpa mig.

Mvh
Stidt-O

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Stidt-O:

@CDON.COM:

Hej!

Jag hoppas att du kan hjälpa mig då eran kundservice inte verkar vilja göra det.
Gäller order 55393036 som gjordes 2016-11-26 och jag har fortfarande inte fått en vara levererad.

I ordern finns bland annat Trust GXT 207 XXL Musmatta artikelnr: 5039103384.
Jag beställde en black friday deal där det var halva priset på varan. Jag har betalat 89kr för musmattan.

När jag får hem paketet ligger det någons annans vara. Själva paketet är adresserat i mitt namn, men inuti ligger någons annans vara samt dens följesedel. Jag ber er att komma och hämta er felaktiga vara samt skicka det jag har beställt.

Får ett ignorant svar att ni bifogar en retursedel och att ni kommer skicka min riktiga vara efter att ni har fått in den gamla.

Jag ber er ännu en gång att ni är välkomna att hämta varan då jag inte tänker ta mig till postombudet igen för att göra ärenden åt er. Det är ni som har gjort fel. Jag har även ingen skrivare att kunna skriva ut men det är inte det viktiga.

Får idag tillbaka en ännu mer irriterande svar. Ni tänker kreditera summan för musmattan som ni inte levererat och ber mig att beställa igen. Ni menar alltså att jag nu ska betala 179kr för varan istället för att ni inte kan leverera det jag har beställt?

Jag blir på riktigt irriterad på er hantering av ärendet.

Jag har beställt en musmatta. Ni har levererat någons annans beställning. Jag ber er skicka det jag beställt.
Ni väljer att kreditera och ber mig beställa igen för dubbla priset.

Jag hoppas att du kan hjälpa mig.

Mvh
Stidt-O

Hej @Stidt-O

Jag har skickat ett privat meddelande till dig!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@CDON.COM:

Hej Hugo!

Har inte fått något privat meddelande av dig här på Swec. Men fått ett mejl med en lösning av Annie på kundservice.
Skulle lägga en ny order och ni skulle skriva ner den till rätt pris. Order 55675721.

Mvh
Stidt-O

Permalänk
Medlem

Väldigt länge nu har sidan till Yamaha 781 svart alltid lett till en "blank page" vare sig man går via prisjakt eller gör en sökning på er sida.

http://cdon.se/hemelektronik/yamaha-rx-v781-svart-p38939483

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Stidt-O:

@CDON.COM:

Hej Hugo!

Har inte fått något privat meddelande av dig här på Swec. Men fått ett mejl med en lösning av Annie på kundservice.
Skulle lägga en ny order och ni skulle skriva ner den till rätt pris. Order 55675721.

Mvh
Stidt-O

Hej @Stidt-O,

Vi har åtgärdat detta och jag hoppas att den nya produkten kan levereras till er inom kort!
Givetvis är du välkommen åter om du har frågor kring någonting.

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur