Permalänk
Medlem

Jag har varit extremt skeptisk till CDON efter ett antal dåliga upplevelser men både Multiman och CDON själva sa att de har bättrat sig på senare tid. Jag hade egentligen tänkt bojkotta CDON och aldrig handla där igen men med tanke på kommentarerna så tänkte jag att man kunde ge dem en chans till.

Jag beställde ett par produkter men p.g.a. tekniska problem med hemsidan blev det en dubbelbeställning. Jag kontaktade kundtjänsten men de sa att beställningarna redan hade skickats vidare till lagret och att de därför inte gick att avbeställa, precis som det alltid har varit med andra ord.

Nu kan jag i alla fall säga med 100% säkerhet att jag aldrig kommer att handla hos CDON igen. Hur f-n kan man ha ett ordersystem som gör det omöjligt att avbeställa en order så fort den är placerad? Det är en av anledningarna till att jag undvikit CDON, och trots att det klagas om det med jämna mellanrum verkar de inte ha gjort någonting åt saken.

Nåja, vi får väl se om de lyckas leverera varorna eller om det som vanligt bara är en massa strul med CDON...

Visa signatur

FD North | Gigabyte B650 AORUS Elite AX v2 | 9800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Corsair Vengeance 6000MHz CL30 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | LG 42" C4

Permalänk
Medlem

Satt igår kväll med en färdig kundvagn där mitt huvudköp var en dammsugare som de hade en -30% kod till. Vid 23:00 när sista erbjudanden släpptes var jag redo att beställa. Sajten krashade totalt. Vid 00:00 säger de att erbjudanden är förlängda till 01:00 pga belastningen och uppmanar med "Ge inte upp!". Fine, vid 00:30 kom jag för andra gången så långt att jag skulle trycka på betala. I samma veva knappar jag in koden igen för att få -30% på dammsugaren.
"Koden var endast giltig tom. 2016-11-25".
Tog upp deras livechat med kundtjänsten och bad dem förlänga kupongen som var en del av deras black friday men fick svaret "Det finns inget vi kan göra." Så bra gick det med att förlänga erbjudanden pga strul med sajten.. Uppdaterar Black Friday sidan vid 00:45 och så finns samtliga erbjudanden kvar förutom just rutan för dammsugare med -30%. Det var sista gången jag handlar på cdon kan jag lova.

TLDR: Spenderade hela kvällen på cdon med uppmaningen "Ge inte upp!" och förlängt erbjudande, visade sig inte alls vara förlängt och cdon kundtjänst kunde inte göra något!

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av ågren:

Jag har varit extremt skeptisk till CDON efter ett antal dåliga upplevelser men både Multiman och CDON själva sa att de har bättrat sig på senare tid. Jag hade egentligen tänkt bojkotta CDON och aldrig handla där igen men med tanke på kommentarerna så tänkte jag att man kunde ge dem en chans till.

Jag beställde ett par produkter men p.g.a. tekniska problem med hemsidan blev det en dubbelbeställning. Jag kontaktade kundtjänsten men de sa att beställningarna redan hade skickats vidare till lagret och att de därför inte gick att avbeställa, precis som det alltid har varit med andra ord.

Nu kan jag i alla fall säga med 100% säkerhet att jag aldrig kommer att handla hos CDON igen. Hur f-n kan man ha ett ordersystem som gör det omöjligt att avbeställa en order så fort den är placerad? Det är en av anledningarna till att jag undvikit CDON, och trots att det klagas om det med jämna mellanrum verkar de inte ha gjort någonting åt saken.

Nåja, vi får väl se om de lyckas leverera varorna eller om det som vanligt bara är en massa strul med CDON...

Tjena,

Vill du skriva ditt ordernummer i PM så ska jag kolla på det.

Vänligen,
Linus
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Tartin:

Satt igår kväll med en färdig kundvagn där mitt huvudköp var en dammsugare som de hade en -30% kod till. Vid 23:00 när sista erbjudanden släpptes var jag redo att beställa. Sajten krashade totalt. Vid 00:00 säger de att erbjudanden är förlängda till 01:00 pga belastningen och uppmanar med "Ge inte upp!". Fine, vid 00:30 kom jag för andra gången så långt att jag skulle trycka på betala. I samma veva knappar jag in koden igen för att få -30% på dammsugaren.
"Koden var endast giltig tom. 2016-11-25".
Tog upp deras livechat med kundtjänsten och bad dem förlänga kupongen som var en del av deras black friday men fick svaret "Det finns inget vi kan göra." Så bra gick det med att förlänga erbjudanden pga strul med sajten.. Uppdaterar Black Friday sidan vid 00:45 och så finns samtliga erbjudanden kvar förutom just rutan för dammsugare med -30%. Det var sista gången jag handlar på cdon kan jag lova.

TLDR: Spenderade hela kvällen på cdon med uppmaningen "Ge inte upp!" och förlängt erbjudande, visade sig inte alls vara förlängt och cdon kundtjänst kunde inte göra något!

Tjena,

Kan du skriva i PM vilken dammsugare det gällde så ska jag försöka lösa det till dig.

Vänligen,
Linus
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av ågren:

Nu kan jag i alla fall säga med 100% säkerhet att jag aldrig kommer att handla hos CDON igen. Hur f-n kan man ha ett ordersystem som gör det omöjligt att avbeställa en order så fort den är placerad?

Du kan inte köra det hos Inet, Webhallen heller bl.a.

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothbrok:

Du kan inte köra det hos Inet, Webhallen heller bl.a.

Jo? Hos Inet kan man i alla fall avbeställa produkterna fram till dess att de plockas på lagret, och då får man inom kort ett till SMS/mail med kolli-ID vilket innebär att de faktiskt har packats. Hos CDON går statusen direkt från beställning till lagerplock vilket innebär att det inte ens går att avbeställa produkterna direkt efter beställning, trots att det i många fall tar flera dagar innan produkterna faktiskt packas och skickas.

Visa signatur

FD North | Gigabyte B650 AORUS Elite AX v2 | 9800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Corsair Vengeance 6000MHz CL30 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | LG 42" C4

Permalänk
Avstängd

Inget fraktfritt? Ska köpa lite uppladdningsbara AAA-batterier, skulle varit fint att få det fraktfritt

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk

Näe cdon det här var långt ifrån eran bästa black Friday någonsin.... Bara förra årets var ju mycket bättre. Detta årets kan sammanfattas med missförstånd,tekniska problem och usel framförhållning... Tur iaf att konkurrensen var på tårna så det blev någon bra deal . Ssd, b l a ! Blir väl att vända sig till de i fortsättningen också, synd tyckte svara om det lilla extra med flash deals och personliga ni började med synd att det gick helt åt skogen och ingen som helst information gick ut att det inte skulle bli något under hela natten aka black Friday....

Visa signatur

//Totte

Permalänk
Medlem

Tycker det är extremt dåligt gjort av er, att först inte närvara när ni själva påstått att ni skulle vara här och sen helt random ploppa upp igen nästa dag utan att ge alla som satt och vänta hela natten med någon som helst framförhållning, tycker det är att spotta era kunder rakt i ansiktet..

Och ni påstod att ni skulle ha den bästa Black Fridag i år, men i mina ögon så var era erbjudanden inte alls i närheten mot förra årets BF, dock har det mest att göra med att ni sket i era kunder här på Sweclockers. Förra året skötte ni den delen galant iaf.
Så om ni vill få förtroende tillbaka så får ni se till att tomten kommer tillbaks och gör rätt för sig, denna gång med framförhållning.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Beställde en Playstation 4 Pro 1TB från CDON på Black Friday på Lördag dagen efter blev jag riktigt förvånad då jag redan får ett försändelsenummer och idag Måndag fick jag ett sms om att det gick att hämta ut snabbt jobbat. Efter jobbet sätter jag mig i köerna (sthlm) och beger mig till Utlämningsstället för att hämta mitt paket, då börjar konstigheterna... När Tjejen bakom disken slagit in min kod på paketförsändelsen frågar hon mig om paketet skall skickas tillbaka? Jag fattar ingenting och säger att jag inte ens hämtat ut paketet så hon börjar leta efter paketet som först verkar spårlöst borta men efter ett tag hittar hon det i retur-vagnen. Då det inte står någon information på paketet så väljer hon att släppa iväg det till mig väl med kartongen i min hand upptäckte jag en liten lapp på paketet där det står med minimal text: Playstation 4 500GB då börjar jag förstå vad som skett...

CDON har upptäckt sitt misstag och begärt retur på paketet UTAN att skicka någon som helst information till varken mig eller posten hade de gjort det så hade jag sluppit sitta i extra i bilkö för att åka till utlämningsstället samt en stå i den där förbenade postkön för ingenting... När jag kontaktar CDONS kundtjänst så får jag bara "det måste skett ett misstag på lagret" fick draaa ur honom en ursäkt för det kunde de inte komma självmant. Frågade jag om de kunde kompensera med något kul spel för besväret vilket de såklart inte kunde, i bästa fall hade man väl fått en rabattkod på 25 kronor som gäller vid nästa köp sen skall man betala frakt på det.

Paketet lämnades direkt tillbaka som knappades in för retur.

Det jag vill säga är att jag tycker att det är för jävla dålig att de inte skickar information till kunden när de ändå upptäckt sitt misstag.

PS. har fortfarande inte fått något nytt försändelsenummer..

Visa signatur

Case: Antec Flux Pro PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer III 420 RGB Black Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Nova Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / XB1X /Switch

Permalänk
Medlem

@Blackie:
Du är inte den enda drabbade, verkar som om cdon skickat varenda order på ps4 pro fel. Riktigt dåligt och deras kompensation är löjlig. Personligen hade jag avbokat min order och valt någon som tar ansvar för sina fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jompa79:

@Blackie:
Du är inte den enda drabbade, verkar som om cdon skickat varenda order på ps4 pro fel. Riktigt dåligt och deras kompensation är löjlig. Personligen hade jag avbokat min order och valt någon som tar ansvar för sina fel.

Det sura är att jag valde att avboka min från NetonNet för samma pris då den hade tagit slut från lager vilket jag ångrar surt. Till en början verkade det som ett rätt beslut men tji fick jag. NetonNet är iaf 1000 ggr mer serviceminded jämfört med CDON när det kommer till reklamation och kompensation. Nej kundnöjdhet verkar inte vara något som CDON strävar efter tyvärr...

Trist för alla inblandade hoppas det löser sig för oss inom rimlig tid.

Visa signatur

Case: Antec Flux Pro PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer III 420 RGB Black Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Nova Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / XB1X /Switch

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Blackie:

Beställde en Playstation 4 Pro 1TB från CDON på Black Friday på Lördag dagen efter blev jag riktigt förvånad då jag redan får ett försändelsenummer och idag Måndag fick jag ett sms om att det gick att hämta ut snabbt jobbat. Efter jobbet sätter jag mig i köerna (sthlm) och beger mig till Utlämningsstället för att hämta mitt paket, då börjar konstigheterna... När Tjejen bakom disken slagit in min kod på paketförsändelsen frågar hon mig om paketet skall skickas tillbaka? Jag fattar ingenting och säger att jag inte ens hämtat ut paketet så hon börjar leta efter paketet som först verkar spårlöst borta men efter ett tag hittar hon det i retur-vagnen. Då det inte står någon information på paketet så väljer hon att släppa iväg det till mig väl med kartongen i min hand upptäckte jag en liten lapp på paketet där det står med minimal text: Playstation 4 500GB då börjar jag förstå vad som skett...

CDON har upptäckt sitt misstag och begärt retur på paketet UTAN att skicka någon som helst information till varken mig eller posten hade de gjort det så hade jag sluppit sitta i extra i bilkö för att åka till utlämningsstället samt en stå i den där förbenade postkön för ingenting... När jag kontaktar CDONS kundtjänst så får jag bara "det måste skett ett misstag på lagret" fick draaa ur honom en ursäkt för det kunde de inte komma självmant. Frågade jag om de kunde kompensera med något kul spel för besväret vilket de såklart inte kunde, i bästa fall hade man väl fått en rabattkod på 25 kronor som gäller vid nästa köp sen skall man betala frakt på det.

Det jag vill säga är att jag tycker att det är för jävla dålig att de inte skickar information till kunden när de ändå upptäckt sitt misstag.

Hej Blackie,

Vi beklagar givetvis det inträffade.

Det enorma tryck som vårat lager fick i fredags orsakade dessvärre att fel modell av PS4-konsolerna skickades iväg. Detta uppmärksammades av lagret som återkallade samtliga försändelser, tyvärr så hade några av dessa både hunnit levereras samt aviseras när detta upptäcktes.

Jag skickar dig ett PM så att vi kan reda ut det hela!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Jompa79:

@Blackie:

Hej Jompa79,

Det inträffade är givetvis väldigt tråkigt för samtliga drabbade och vi gör vårat bästa för att rätta till problemet som uppstått så snabbt vi kan, om du personligen även drabbats av detta är du välkommen att kontakta mig via PM så att vi snabbt kan åtgärda detta.

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Blackie:

Skrivet av Jompa79:

@Blackie:

Hej,

Vi är ledsen för det inträffade. Det stämmer att mindre än 1% av de kunder som beställde PS4 Pro fick en PS4 Slim skickade till sig. Vi upptäckte felet snabbt och bad om alla dessa i retur innan de gick ut till kund. Samtliga kunder som är berörda har blivit kontaktade via mail och kommer givetvis få sin PS4 Pro som de beställt. Ledsen @Blackie att du blev en av de drabbade.

Vänligen,
Linus
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej @CDON.COM

Jag köpte denna på black friday rean http://cdon.se/accessoarer/mikrofon-kondensator-mic-vit-p3750... för 499kr och det var 50% reapris, ord pris 995.

Nu Säljer ni den för 159kr.

Micen heter SF-666 och säljs för runt 160kr runtom i andra länder. Är inte det lite fult gjort av er? Vad kostade micen innan black friday rean?

Känner mig lurad.

upload a picture

image upload

Permalänk
Medlem
Skrivet av Silcan:

Hej @CDON.COM

Jag köpte denna på black friday rean http://cdon.se/accessoarer/mikrofon-kondensator-mic-vit-p3750... för 499kr och det var 50% reapris, ord pris 995.

Micen heter SF-666 och säljs för runt 160kr runtom i andra länder. Är inte det lite fult gjort av er? Vad kostade micen innan black friday rean?

Känner mig lurad.

https://s12.postimg.org/7whj85ujx/Namnl_s.pngupload a picture

https://s17.postimg.org/www2p6pin/image.pngimage upload

Den ena säljs av eStore (den du köpte) och den andra av GadgetBay Limited. De ingår i CDON marketplace så det är inte CDON som sätter priserna (har jag för mig, rätta mig om jag har fel). Men beställ den för 159, utnyttja din ångerrätt och skicka tillbaka den gamla?

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk

Vad hände med 50 kr rabattkoden man skulle få som student från Mecenat på Black Friday?
Har fortfarande inte fått den.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ågren:

Jo? Hos Inet kan man i alla fall avbeställa produkterna fram till dess att de plockas på lagret, och då får man inom kort ett till SMS/mail med kolli-ID vilket innebär att de faktiskt har packats. Hos CDON går statusen direkt från beställning till lagerplock vilket innebär att det inte ens går att avbeställa produkterna direkt efter beställning, trots att det i många fall tar flera dagar innan produkterna faktiskt packas och skickas.

Riktigt klantigt av CDON där måste jag säga.

Så här ser en beställning hos Webhallen ut för mig. Beställer det jag vill ha, väljer att hämta och betala i butik. Kan avbeställa när som helst och skulle jag inte hämta och betala i butik före ett visst datum så avbeställs ordern automatiskt. Har iofs aldrig gjort det men kan.

Att det inte ska gå att ångra en beställning? Är det med livet som insats som en ensam modig kurir skickas ut med beställningen till lagret, eller vad är det frågan om?

Hur som så fyndade jag lite på Black Friday hos CDON. Fick en trevlig rabatt och inväntar med spänning mitt paket. Den optiska ljudkabeln är redan inköpt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av FuzzyMcFluffens:

Vad hände med 50 kr rabattkoden man skulle få som student från Mecenat på Black Friday?
Har fortfarande inte fått den.

Tjena,

Det är Mecenat som är avsändare för kampanjen. Det stod att koden skickas inom en vecka efter Black Friday. Har du inte fått din kod på fredag får du återkomma, så ska jag hjälpa dig.

Vänligen,
Linus
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Silcan:

Hej @CDON.COM

Känner mig lurad.

https://s12.postimg.org/7whj85ujx/Namnl_s.pngupload a picture

https://s17.postimg.org/www2p6pin/image.pngimage upload

Hej Silcan,

Precis som @frizzy10 förklarade så ingår produkten i CDON Marketplace vilket gör att prissättningen inte är någonting som CDON kan påverka.

Om du tar kontakt med våran kundtjänst via länken nedan så får du hjälp med att returnera varan, därefter kan du beställa det exemplaret som har ett billigare pris.

CDON.COM Kundtjänst

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Snyggt av er att ni i efterhand hävdar att ni hade en ruta med information om 3-7 arbetsdagars leveranstid när det i lördags fortfarande stod 1-3 arbetsdagar. Enligt den senaste infon jag fick nu så ska beställningen eventuellt skickas den 4:e december. När jag nu vill häva köpet så vet de inte om det går att stoppa leveransen trots att varan inte ska skickas ännu på flera dagar. Vad har ni för stenåldersrutiner?

Permalänk
Medlem
Skrivet av frizzy10:

Den ena säljs av eStore (den du köpte) och den andra av GadgetBay Limited. De ingår i CDON marketplace så det är inte CDON som sätter priserna (har jag för mig, rätta mig om jag har fel). Men beställ den för 159, utnyttja din ångerrätt och skicka tillbaka den gamla?

Skrivet av CDON.COM:

Hej Silcan,

Precis som @frizzy10 förklarade så ingår produkten i CDON Marketplace vilket gör att prissättningen inte är någonting som CDON kan påverka.

Om du tar kontakt med våran kundtjänst via länken nedan så får du hjälp med att returnera varan, därefter kan du beställa det exemplaret som har ett billigare pris.

CDON.COM Kundtjänst

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Det ska jag göra. Mvh

Permalänk
Avstängd

Hämtade ut mitt paket idag. Blev en Pioneer X-HM72-K till datorrummet.

Trevlig manick som är trevligt prissatt. Helt okej leveranstid med tanke på trycket.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Medlem

Förväntar mig någon typ av förklaring gällande order 55397337. Först står den som packad i flera dagar sedan så verkar den inte lämna ert lager. Beställde exakt samma artikel från en konkret fast annan färg och den kom igår... Och är förklaringen Black Friday så handlade jag från 5 olika bolag, detta paket är det ända som inte kommit och då var 3 av inköpen gjorda på måndagen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej Silcan,

CDON.COM Kundtjänst

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Nu är det väl ni CDON som bestämmer vilka samarbetspartner ni har i erat "marketplace", då frågar jag dig om ni stödjer denna typ av "handel" som jag vart med om? Det skulle jag vilja ha ett officielt svar på. För jag tycker ändå ni har ett ansvar för vad ni kan tillåta ske under erat varumärke. För det är väl med CDON jag ingått avtal med? eller?
Eran support svarar inte, 2 dagar nu.

Permalänk
Cdon.com

Hej @Silcan,

Givetvis är det CDON.COM som beslutar vilka återförsäljare som ansluts till CDON Marketplace, det är dock en öppen marknadsplats med fri prissättning. Att återförsäljare ändrar sina priser för att konkurrera ut varandra sker dageligen, detta är givetvis något som blir tydligare när de samlas under "samma tak". Även om du som konsument upplever detta som "fulspel", så kan CDON.COM inte bestäma vilka priser som återförsäljarna ska använda under CDON Marketplace. När du erbjuder en öppen marknadsplats så som CDON.COM gör, så öppnar detta även upp för denna typen av situationer.

Om du återkopplar till mig med ditt kund-/ordernummer i ett privat meddelande så ser jag till att våran kundservice återkopplar till dig snarast!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Silcan:

Nu är det väl ni CDON som bestämmer vilka samarbetspartner ni har i erat "marketplace", då frågar jag dig om ni stödjer denna typ av "handel" som jag vart med om? Det skulle jag vilja ha ett officielt svar på. För jag tycker ändå ni har ett ansvar för vad ni kan tillåta ske under erat varumärke. För det är väl med CDON jag ingått avtal med? eller?
Eran support svarar inte, 2 dagar nu.

Fast det är ju fortfarande inte samma företag, att två olika företag har två olika priser är väl inget brott heller.

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaminggirl:

Fast det är ju fortfarande inte samma företag, att två olika företag har två olika priser är väl inget brott heller.

Varan skickades ifrån estore, när jag köpte varan så var det "black friday rea 50%" ord pris 995kr och rea pris 499kr som jag betalade för, nu kostar samma vara på estore 479kr ord pris. Om estore nu höjde så mkt inför black friday rean så är det nog inte lagligt ens. Det är CDON jag ingått avtal med och inte estore.

Permalänk
Medlem

Beställde under black friday men det stod att min betalning inte gick igenom. Försöker då igen och får samma meddelande.
Loggar sen in på min bank och ser att det har dragits 2 ggr.
Kontaktar er om det men det dröjer länge innan jag får något svar.

På tisdagen så får jag mail om min order (fick inget alls dagen jag beställde av er)

Fick svar av er idag att det inte går att avbeställa digitala produkter.
Men det på grund av fel hos er som det har blivit två beställningar.

Jag vill inte ha två ex av Office 365 Home Premium och finner det löjligt att jag ska betala för när det har varit fel hos er och jag inte har gjort något fel alls.

Ordernummer: 55233208 och 55233711