Spelkväll i Overwatch Torsdag kl. 19:00 (2016-12-15)

Permalänk
Medlem

Spelkväll i Overwatch Torsdag kl. 19:00 (2016-12-15)

Godkväll gott folk.

Vi hoppas att ni inte lagt pilbågen på hyllan i rädsla för att Sombra kan komma vilken sekund som helst för vi på Geeks Gaming vill gärna att ni är med oss och pushar på carten.

Vi kör en öppen spelkväll nu på torsdag i Overwatch där alla som känner för det får komma in och spela med och/eller emot varandra. Vi kommer att samla ihop oss på TS och kommer att starta någon gång runt 19:00 för att sedan spela så länge vi orkar. Känner du att du inte kan få nog med Overwatch är detta dagen för dig.

https://www.twitch.tv/geekslive/v/98785798

Känner man för att värma upp lite kan man även ta en titt på ovan klipp på den senaste spelkvällen vi hade.

Vi på Geeks Gaming önskar er en god kväll och hoppas vi ses på torsdag.
/Tpett

Permalänk
Moderator
Moderator

Ska tydligen finnas något nytt i senaste patchen? Hörde någon prata om en snökanon och ett nytt gamemode?

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

@Lan:

Det stämmer. Det ena är att man får en slumpad hero och varje gång man dör så får man en ny. Dvs. man kan ha 3 Reinhardt och 3 Mercy på samma lag om man har lite tur.

Det andra är ett snöbolls krig. Alla karaktärer är Mei och dessa har ett skott i sitt vapen. För att ladda om får man se till att hitta en snöhög som finns lite utspridda på kartan.

Permalänk
SpelClockers

snöbollskrig i overwatch? whaaaat?

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem

Var tog Vargens Junkrat klipp vägen?

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Permalänk
SpelClockers
Skrivet av OskarW90:

Var tog Vargens Junkrat klipp vägen?

Det ligger på våran facebook sida!

https://www.facebook.com/geeksgamingse/videos/129862603352876...

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Skrivet av kristallkrona:

snöbollskrig i overwatch? whaaaat?

Jupp rätt kul:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Jag och alla på Geeks tackar allt trevligt folk som kollade på stream och som ville vara med och spela med oss.

Vi kommer nog troligen över julen inte att köra någon mer spelkväll, men vi kommer definitivt att börja med det igen i Januari. Håll koll på forumet där samt även på våran hemsida GeeksGaming.se för att se när nästa spelkväll kommer att vara.

Permalänk
Medlem

Tackar för att man fick deltaga i dessa trevligheter