Permalänk

''@'' tar god tid på sig

Hallåj!

Som rubriken lyder, när jag ska skriva ett @, så tar det 1-2 sekunder innan den dyker upp på skärmen. Vad kan detta bero på? Windows är up-to-date, Razer synapse är up-to-date, har rebootat samt pluggat ut och in.

Några snabba sätt att lösa detta?

Tack!

Mvh, Ludd

Visa signatur

LuddeAlajarvi

Permalänk
Medlem

Om alla andra tangenter/tecken fungerar bra så skulle jag gissa på någon mjukvarutjaffs? Varit så länge eller kom det nu? Uppdaterat Razer nyligen?

Visa signatur

.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av LuddeAlajarvi:

Hallåj!

Som rubriken lyder, när jag ska skriva ett @, så tar det 1-2 sekunder innan den dyker upp på skärmen. Vad kan detta bero på? Windows är up-to-date, Razer synapse är up-to-date, har rebootat samt pluggat ut och in.

Några snabba sätt att lösa detta?

Tack!

Mvh, Ludd

@LuddeAlajarvi Har du Asus GPUTweak installerat på datorn?

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av Kent:

@LuddeAlajarvi Har du Asus GPUTweak installerat på datorn?

Yesbox!

Visa signatur

LuddeAlajarvi

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av LuddeAlajarvi:

Kan vara pga. Asus obskyra hotkey-funktion, testa att avinstallera.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av fragwolf:

Om alla andra tangenter/tecken fungerar bra så skulle jag gissa på någon mjukvarutjaffs? Varit så länge eller kom det nu? Uppdaterat Razer nyligen?

Kom rätt nyss, byggde ihop nya datorn idag, allt funkade som vanligt tills nu, kan ha något med Tweak som personen nedan nämner om, vi får se

Visa signatur

LuddeAlajarvi

Permalänk
Skrivet av Kent:

Kan vara pga. Asus obskyra hotkey-funktion, testa att avinstallera.

Jo det var det!
Men jag gillade verkligen Tweaken, enkelt att ställa in grafikkortet efter hur man vill ha det, några andra alternativ?

Visa signatur

LuddeAlajarvi

Permalänk
Medlem

msi afterburner gör väl samma sak

Permalänk
Hedersmedlem

@LuddeAlajarvi Jag använder MSI Afterburner ihop med mitt Asus 1080, fungerar utmärkt.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av Kent:

@LuddeAlajarvi Jag använder MSI Afterburner ihop med mitt Asus 1080, fungerar utmärkt.

Kör på den då! Tack för snabbt och enkelt svar!!

Visa signatur

LuddeAlajarvi

Permalänk
Medlem
Skrivet av LuddeAlajarvi:

Kom rätt nyss, byggde ihop nya datorn idag, allt funkade som vanligt tills nu, kan ha något med Tweak som personen nedan nämner om, vi får se

Mm det var lite det jag ville komma till. Bra det löste sig.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LuddeAlajarvi:

Jo det var det!
Men jag gillade verkligen Tweaken, enkelt att ställa in grafikkortet efter hur man vill ha det, några andra alternativ?

Ja, det ska gå att ställa in i inställningar "turn off keybindings" eller nåt liknande!

Visa signatur

c'est la baguette