Tangentbord till windows surface 3

Permalänk

Tangentbord till windows surface 3

Jag har en windows surface 3 som är knappt ett år gammal. Planen är att köpa ett tangentbord för att kunna använda den till studier men eftersom just surface 3 har utgått så verkar det omöjligt att få tag på tangentbordet, Surface 3 type cover, som är anpassat för enheten.

Kan man få tag på ett tangentbord som utgått? Smidigast vore att ha just surface 3 type cover, så någon som vet en återförsäljare som kan tänkas sälja dessa?

I annat fall, kan man köpa ett annat smidigt tangentbord till surface 3? Är andra tangentbord för surface kompatibla, ex surface pro 3?

Tack på förhand!!!

Permalänk
Medlem

Du kan väl köpa valfritt bluetooth tangentbord? Jag har ett logitech K810 till min PC (ingen surface), fungerar utmärkt!

Visa signatur

Define Meshify T GC - Gigabyte Z370 Ultra Gaming - i7-8700k@Stock (CM 212 Evo) - Gainward 1070 PE - 16GB DDR4 300MHz - High Seirra (MacOS)

Define R4 - MSI Pro Carbon x370 - Ryzen 1800x@Stock (CM 212 Evo) - MSI PE 660Ti - 16 GB DDR4 3000MHz - Unraid (NAS / Application server)

MacBook Pro 2019, MacBook Pro 2013 Late, IPad Pro 2017 10.5.

Permalänk
Inaktiv

Microsoft surface...
Type cover 4 fungerar på surface 3.

Permalänk
Skrivet av anon176726:

Microsoft surface...
Type cover 4 fungerar på surface 3.

Tack för svar!
Men tänker du inte på surface pro nu? Det verkar inte som att de ens har släppt en Surface 4 (utan pro alltså)

Permalänk
Inaktiv

@Tomilainen: aha missade det. Nej tror inte cover 4 passar på en surface 3 non pro. Och det stämmer att surfare 4 bara finns som PRO. Du får nog kolla efter begagnat eller köpa ett valfritt litet Bluetooth tangentbord.