Far Cry 5 PC kommer ingen DVD skiva

Permalänk
Avstängd

Far Cry 5 PC kommer ingen DVD skiva

Hej,

Jag har nu skrivit till Ubisoft och dom bekräfta att Far Cry 5 till PC kommer bara att säljas digital och man kommer inte kunna få tag på skiva i något land.

Jag: "Hi,

I want to book Far Cry 5 pc but does it come with DVD disc?"

Ubisoft: "Far cry will also only be digital download 🙂 !"

Jag: "So it will not get DVD disc in any country?"

Ubisoft: "No 🙂 - Sabine"

Man får väl ge upp med att samla på spel den tiden kanske är för bi.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk

Jag ser inte detta som något negativt utan snarare en positiv utveckling. Det är mycket mer hållbart för miljön om vi undviker att köpa på oss en massa onödig plast!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Skrivet av superegg:

Man får väl ge upp med att samla på spel den tiden kanske är för bi.

Du kan samla spel på steam och göra en snygg display av din profil med spel etc så alla ser. Jag har över 600 spel nu, antar att du enbart köper eller köpte spel på skiva? jag är helt tvärt om finns det inte på steam så köper jag inte.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Garderoben:

Du kan samla spel på steam och göra en snygg display av din profil med spel etc så alla ser. Jag har över 600 spel nu, antar att du enbart köper eller köpte spel på skiva? jag är helt tvärt om finns det inte på steam så köper jag inte.

Gillar inte steam så jag undviker den som mycket det går.

Man får lite annat vibbar ha skiva.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Avstängd

@superegg

Då blir det en tråkig framtid för dig. Det är inget fel på Steam?

Skönt att dom skippar skivor och skit som bara kostar pengar så dom kan fokusera på bättre saker.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av superegg:

Gillar inte steam så jag undviker den som mycket det går.

Man får lite annat vibbar ha skiva.

Rädda miljön, köp digitalt. Vi behöver inte mer plastskivor och fodral som kommer förr eller senare slängas och hamna i havet..

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

Tycker spel på skiva slutade vara kul är de stora kartongerna slutade säljas.

Förr ca datorspel mycket trevligare att äga.
Lite som när man gick från LP till CD. Smidigare men så tråkigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Medlem

Gillar inte Steam? Den bästa onlineshopen och comunityn för spelare tycker jag. Installerade den sen släpptes dag 1 och har aldrig haft några problem alls. Mitt hackade konto fick jag tillbaka utan problem (blev hackat efter 3 år när jag fick virus i datorn), kanonsupport.
Varför ha en massa skivor som man aldrig kommer använda eftersom man ändå måste ladda ned alla patchar osv online. Bättre att ladda ned fräsh och uppdaterat spel direkt genom Steam.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Jag ser inte detta som något negativt utan snarare en positiv utveckling. Det är mycket mer hållbart för miljön om vi undviker att köpa på oss en massa onödig plast!

Skickades från m.sweclockers.com

Vet inte om det är så sant faktiskt? Har ingen fakta(någon som känner till om det finns någon undersökning?), men datacenter för att tillhandahålla stremade tjänster och stora nerladdningar är i dagsläget inget som är särskilt miljövänligt åt något håll då det behövs extrem kyla. Visserligen positivt för de länder som lever i kalla klimat som kan göra en omvänd Island och sälja klimatet kallt som en fördel. Då många länder/regioner ändå använder sig av LDC's så funkar det inte att bara förlägga dem kallt, de kommer att finnas överallt.

Skulle vara intressant att se en cradle to the grave studie över disc baserat kontra helt digitalt.

Nåja, Ubisoft använder Uplay och UPlay är inget jag tänker använda så det är ett näe tack ändå.

Permalänk
Medlem

Jag har inte haft en optisk läsare i datorn på flera år

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Skrivet av Foolwolf:

Vet inte om det är så sant faktiskt? Har ingen fakta(någon som känner till om det finns någon undersökning?), men datacenter för att tillhandahålla stremade tjänster och stora nerladdningar är i dagsläget inget som är särskilt miljövänligt åt något håll då det behövs extrem kyla. Visserligen positivt för de länder som lever i kalla klimat som kan göra en omvänd Island och sälja klimatet kallt som en fördel. Då många länder/regioner ändå använder sig av LDC's så funkar det inte att bara förlägga dem kallt, de kommer att finnas överallt.

Skulle vara intressant att se en cradle to the grave studie över disc baserat kontra helt digitalt.

Nåja, Ubisoft använder Uplay och UPlay är inget jag tänker använda så det är ett näe tack ändå.

Klart att det kräver ström men när alternativet är mängder med plast som ska framställas och riskerar att hamna i miljön tycker jag att valet är enkelt. Köp digitalt och skona miljön och djurliv dessutom är ofta digitala PC spel billigare än dess fysiska motsvarighet.

Kan rekommendera dokumentären A Plastic Ocean som finns på Netflix för att se hur fruktansvärt illa ställt det är med våra hav och all skit som dumpas i det. Det är sorgligt när man inser hur mycket vi förstör vår planet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foolwolf:

Vet inte om det är så sant faktiskt? Har ingen fakta(någon som känner till om det finns någon undersökning?), men datacenter för att tillhandahålla stremade tjänster och stora nerladdningar är i dagsläget inget som är särskilt miljövänligt åt något håll då det behövs extrem kyla. Visserligen positivt för de länder som lever i kalla klimat som kan göra en omvänd Island och sälja klimatet kallt som en fördel. Då många länder/regioner ändå använder sig av LDC's så funkar det inte att bara förlägga dem kallt, de kommer att finnas överallt.

Skulle vara intressant att se en cradle to the grave studie över disc baserat kontra helt digitalt.

Nåja, Ubisoft använder Uplay och UPlay är inget jag tänker använda så det är ett näe tack ändå.

Dock så är nog mer miljövänligt än tillverkning -> frakt till distribution -> till butiker -> till slutkund.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Jag ser inte detta som något negativt utan snarare en positiv utveckling. Det är mycket mer hållbart för miljön om vi undviker att köpa på oss en massa onödig plast!

Skickades från m.sweclockers.com

Det är väldigt bra för miljön att tanka ner spelet istället för att gå och köpa den i affär, visst men...

Det är samtidigt jobbigt för folk som har väldigt långsamt internet och får spela tre dagar efter de andra. Det är också jobbigt för folk som är begränsat i data för att att de måste ha mobilt bredband, till exempel för att de bor i andra hand eller avlägset. Och det är jobbigt för de som vill gärna fortsätta samla för att de har gjort det i 15 eller 20 år.

Att erbjuda ett alternativ leder inte till missbruk då det är alltid lite dyrare att köpa fysisk kopia av ett spel.

Man kan också nämna att om man bryr sig om miljön när det gäller spel på DVD eller BluRay, då ska man vara konsekvent med allt annat.
Det är nonsens om man vi måste kompromissa medan samtidigt andra får köpa Ford Mustang som förbrukar som f... Eller att man kan flyga iväg för helgen för en 500 lapp.
Sanningen är att företag "bryr sig " om miljön enbart när det är en opportunitet att spara pengar. Dessutom om man inte har fuska kopior av spelet, det blir omöjligt att sälja vidare eller låna ut till någon kompis, vilket är en betydligt begränsning av vad betyder egentligen "köpa" ett spel.

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Skrivet av VinceAkStyle:

Det är väldigt bra för miljön att tanka ner spelet istället för att gå och köpa den i affär, visst men...

Det är samtidigt jobbigt för folk som har väldigt långsamt internet och får spela tre dagar efter de andra. Det är också jobbigt för folk som är begränsat i data för att att de måste ha mobilt bredband, till exempel för att de bor i andra hand eller avlägset. Och det är jobbigt för de som vill gärna fortsätta samla för att de har gjort det i 15 eller 20 år.

Att erbjuda ett alternativ leder inte till missbruk då det är alltid lite dyrare att köpa fysisk kopia av ett spel.

Man kan också nämna att om man bryr sig om miljön när det gäller spel på DVD eller BluRay, då ska man vara konsekvent med allt annat.
Det är nonsens om man vi måste kompromissa medan samtidigt andra får köpa Ford Mustang som förbrukar som f... Eller att man kan flyga iväg för helgen för en 500 lapp.
Sanningen är att företag "bryr sig " om miljön enbart när det är en opportunitet att spara pengar. Dessutom om man inte har fuska kopior av spelet, det blir omöjligt att sälja vidare eller låna ut till någon kompis, vilket är en betydligt begränsning av vad betyder egentligen "köpa" ett spel.

Sitter själv på rätt skött internet men man får helt enkelt vänta då. Det är "jobbigt" för de som samlat att sluta? Har själv samlat på spel och nu i efterhand när man har Steam ser jag ingen anledning till varför man ens ska göra det? Hur ofta tittar man på en gammal plastkartong?

Så bara för att någon annan köper en Ford Mustang och sabbar för miljön ska vi andra bara ge upp och fortsätta som vanligt? Hur löser det något problem? Kan tillägga att jag inte är felfri när det gäller klimatpåverkan men jag försöker utbilda och förbättra mig.

De flesta företag tänker mest på pengar men förhoppningsvis kommer det göras mer för miljön och klimatet så fort som möjligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Sitter själv på rätt skött internet men man får helt enkelt vänta då. Det är "jobbigt" för de som samlat att sluta? Har själv samlat på spel och nu i efterhand när man har Steam ser jag ingen anledning till varför man ens ska göra det? Hur ofta tittar man på en gammal plastkartong?

Så bara för att någon annan köper en Ford Mustang och sabbar för miljön ska vi andra bara ge upp och fortsätta som vanligt? Hur löser det något problem? Kan tillägga att jag inte är felfri när det gäller klimatpåverkan men jag försöker utbilda och förbättra mig.

De flesta företag tänker mest på pengar men förhoppningsvis kommer det göras mer för miljön och klimatet så fort som möjligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Du får gärna tycka att det finns ingen anledning att samla spel till att börja med, men andra får också tycka kanske.
Sen när ett spel släpps, de första dagarna är väldigt spännande också för man kan ha detta glada upplevelse tillsammans med sina polare, det är inte kul att vara osynkat med de då. Det kanske spelar ingen roll för dig, det är helt okej men det måste inte vara så för alla.
Sen, angående miljön, jag sa inte att man skulle strunta i miljö frågan men att man behöver lite perspektiv. Om 10-20 procent av spelarna vill ha fysiska skivor när de köper spel(och det är säkert inte ens så mycket), så är det fortfarande mycket bättre för miljön jämfört med hur det var förr och alla är nöjda för de har det de vill. Och ja, i det stora hela finns det massa andra grejer som förstör miljön otroligt mer och massa företag skiter i det.
Jag är noggrann med att sortera sopor, att stänga av vatten när jag borstar tänderna, att cykla i stället för att köra, men det gör jag mest för att må bra, för att ha bra samvete, inte för att rädda planeten. Det går inte att stoppa miljöförändringar för att de som förstör mest, bryr sig inte och till och med ifrågasätter om det händer på riktigt. Så låt nördar ha sina prylar samla damn på en hyla mellan de spelar Mario, Zelda, Rainbow Six, Diablo eller jag vet inte vad!

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Skrivet av VinceAkStyle:

Du får gärna tycka att det finns ingen anledning att samla spel till att börja med, men andra får också tycka kanske.
Sen när ett spel släpps, de första dagarna är väldigt spännande också för man kan ha detta glada upplevelse tillsammans med sina polare, det är inte kul att vara osynkat med de då. Det kanske spelar ingen roll för dig, det är helt okej men det måste inte vara så för alla.
Sen, angående miljön, jag sa inte att man skulle strunta i miljö frågan men att man behöver lite perspektiv. Om 10-20 procent av spelarna vill ha fysiska skivor när de köper spel(och det är säkert inte ens så mycket), så är det fortfarande mycket bättre för miljön jämfört med hur det var förr och alla är nöjda för de har det de vill. Och ja, i det stora hela finns det massa andra grejer som förstör miljön otroligt mer och massa företag skiter i det.
Jag är noggrann med att sortera sopor, att stänga av vatten när jag borstar tänderna, att cykla i stället för att köra, men det gör jag mest för att må bra, för att ha bra samvete, inte för att rädda planeten. Det går inte att stoppa miljöförändringar för att de som förstör mest, bryr sig inte och till och med ifrågasätter om det händer på riktigt. Så låt nördar ha sina prylar samla damn på en hyla mellan de spelar Mario, Zelda, Rainbow Six, Diablo eller jag vet inte vad!

Jag menar det inte som att ingen får samla det är upp till var och en givetvis. Däremot när vi har en så pass bra distributionstjänst som Steam så kan man med fördel använda det. Köpa spel digitalt till PC blir som jag tidigare nämnt också ofta billigare än den fysiska utgåvan.

Jag försöker inte få någon att skämmas för det dom gör eftersom att vi alla har ett eget val. Sen är det samma sak för mig att jag gör vissa saker som givetvis inte är så bra för miljön men huvudsaken är ändå att man vill förbättra sig och försöker bidra till mindre påverkan på miljön.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Klart att det kräver ström men när alternativet är mängder med plast som ska framställas och riskerar att hamna i miljön tycker jag att valet är enkelt. Köp digitalt och skona miljön och djurliv dessutom är ofta digitala PC spel billigare än dess fysiska motsvarighet.

Kan rekommendera dokumentären A Plastic Ocean som finns på Netflix för att se hur fruktansvärt illa ställt det är med våra hav och all skit som dumpas i det. Det är sorgligt när man inser hur mycket vi förstör vår planet.

Skickades från m.sweclockers.com

Det ända jag hittar är typ sådant här: http://www.geologic.com/blog/environmentally-unfriendly-impac...
Ensidiga inlägg där enbart CD/DVD skivors påverkan tas med, men inte en helhetssyn eller en jämförelse.
Problematiskt då alla länkar i artikeln verkar vara döda också samt att inget av alternativen tas upp. Han visar hur mycket de blir av med men inte vad de genererar mer.

För övrigt får du sluta äta godis också då det har mer påverkan på miljön än kött och Mustang? Fy sjutton

Men, det finns då detta - vilket är lite större: https://www.theguardian.com/environment/2015/sep/25/server-da... Där jämförs det digitala livet (inte bara streaming) med flygutsläppen.

Samt denna då om man vill läsa mer innan man går och lägger sig.... http://www.greenpeace.org/usa/wp-content/uploads/legacy/Globa...

Cradle to the grave är inte så ett så lätt koncept som många tror och det är framförallt inte ensidigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Jag menar det inte som att ingen får samla det är upp till var och en givetvis. Däremot när vi har en så pass bra distributionstjänst som Steam så kan man med fördel använda det. Köpa spel digitalt till PC blir som jag tidigare nämnt också ofta billigare än den fysiska utgåvan.

Just att det är billigare stämmer inte om du inte går till icke godkända spelnyckelsförsäljare vilket i sin tur har en social och ekonomisk påverkan. Fysiskt från CDON etc är oftast billigare än STEAM . det är först när ett spel överlevt sin första hype och då de digitala kopiorna går på försäljning som det slår över. Vid release är oftast de bundlade pre-order paketen från butiker mer värda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Jag försöker inte få någon att skämmas för det dom gör eftersom att vi alla har ett eget val. Sen är det samma sak för mig att jag gör vissa saker som givetvis inte är så bra för miljön men huvudsaken är ändå att man vill förbättra sig och försöker bidra till mindre påverkan på miljön.

Håller här helt med dig, varav jag dök in i ämnet. Streaming är en raskt stegrande försäljningsmodell som trumpetas ut som frälsaren av alla problem. Digitala spel, digital musik, film, tv, nyheter, valutor, banker, försäkringskassor och Digitala ID kort - men utan 4g eller WiFi kan du inte ens ta bussen hem. (Något som hände en kompis till mig häromdagen).

Blir du av med din telefon blir du av med hela ditt liv och enkelheten i ett par månader när du spärrar din identitet etc. Problemen skjuts över till slutanvändarna som får betala för transporten av sitt köp, de får skapa alla förutsättningar och i slutändan äger de inte heller saker och ting, de köper sig en rätt att tillgängliggöra sig IP material under en viss tämligen tid enligt ett tämligen ensidigt fördelaktigt avtal.

Därav är det viktigt att granska allt som kommer fram. Vissa fördelar gör vissa uppoffringar värda, andra är bara skitsnack för att förbättra en profit margin för någon annan...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foolwolf:

Vet inte om det är så sant faktiskt? Har ingen fakta(någon som känner till om det finns någon undersökning?), men datacenter för att tillhandahålla stremade tjänster och stora nerladdningar är i dagsläget inget som är särskilt miljövänligt åt något håll då det behövs extrem kyla. Visserligen positivt för de länder som lever i kalla klimat som kan göra en omvänd Island och sälja klimatet kallt som en fördel. Då många länder/regioner ändå använder sig av LDC's så funkar det inte att bara förlägga dem kallt, de kommer att finnas överallt.

Skulle vara intressant att se en cradle to the grave studie över disc baserat kontra helt digitalt.

Nåja, Ubisoft använder Uplay och UPlay är inget jag tänker använda så det är ett näe tack ändå.

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jiec.12181/abstrac...

Jodå, nedladdning ger högre utsläpp.

Edit: Har inte läst hela dock. Ska väl påpekas att studier som räknar på utsläpp för el sällan går att överföra på svenska förhållanden. Vi har låga utsläpp för elproduktionen. Så det vore intressant att veta hur mycket av utsläppen som läggs på "användaren". Ska försöka läsa senare.

Visa signatur

"Kom inte hit och trassla till saker med fakta"

Permalänk
Medlem

@boogey: Ahh grymt! Tack för länken, den skall jag försöka att läsa också!

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Hej,

Jag har nu skrivit till Ubisoft och dom bekräfta att Far Cry 5 till PC kommer bara att säljas digital och man kommer inte kunna få tag på skiva i något land.

Jag: "Hi,

I want to book Far Cry 5 pc but does it come with DVD disc?"

Ubisoft: "Far cry will also only be digital download 🙂 !"

Jag: "So it will not get DVD disc in any country?"

Ubisoft: "No 🙂 - Sabine"

Man får väl ge upp med att samla på spel den tiden kanske är för bi.

Helt seriöst så förstår jag inte folk som samlar på spel nu för tiden. Förut innan spel såldes digitalt så fick man ju med en hel del i spel man köpte som en fet bok med instruktioner och bilder mm. Nu får man ett fodral med en skiva och högst ett litet papper i. Det var många år sedan jag köpte ett fysiskt spel, dels är det förlegat dels tar det upp plats i bokhyllan. Vad ska man samla på fysiska spel för? Det är mycket roligare att samla på spel i Steam.

Skrivet av Garderoben:

Du kan samla spel på steam och göra en snygg display av din profil med spel etc så alla ser. Jag har över 600 spel nu, antar att du enbart köper eller köpte spel på skiva? jag är helt tvärt om finns det inte på steam så köper jag inte.

600 spel? Spelar du dygnet runt eller? Jag har 44 spel i Steam och jag har handlat spel digitalt sen 2011.

Permalänk
Medlem

fy fan för repiga skivor o skit, steam e klart att föredra.

Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Permalänk
Skrivet av landahl:

600 spel? Spelar du dygnet runt eller? Jag har 44 spel i Steam och jag har handlat spel digitalt sen 2011.

Mycket är väl skit spel dock, snitt pris är 14$ per spel och har 66% games not played...
Köper mycket spel för "oo det här ser nice ut det kanske jag spelar" men det har man aldrig tid med.

13,901h Hours on record. 63.8h Average playtime. 419 Games not played. 66% Games not played

https://steamcommunity.com/id/garderoben/
https://steamdb.info/calculator/76561197997654596/?cc=us

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Du kommer ju ändå inte ha användning av skiva, vi spelar inte spel som kräver sätta in en skiva.

Allting sköts via Steam, Origin, Uplay, etc...

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

1. Kan ju vara kul att ha en skiva för de som inte har 100Mbit/s, tar ju aplänge att tanka spel på 50GiB för nån som sitter i nån villa med ADSL. Eller de som har pott på trådlöst.

2. För de som vill kunna spela spel om 30 år på sin retro-PC så är det i princip ett måste. Eller när Steam går i konkurs.

3. För oss konsumenter så är det ju trevligt att kunna sälja spelet när man är klar med det. Det har man alltid kunnat göra förr, men det är det tydligen slut med nu.

4. Hur miljövänligt är det egentligen att ha en massa servrar runt om i världen stå och vara redo dygnets alla timmar för att kunna pumpa ut spelet till vem som än behöver den 24x7? Nånstans går det ju en brytpunkt för när det hade varit mer miljövänligt med fysiska skivor, om än efter 10 år.

5. Om det nu är så billigt och miljövänligt att köpa digitalt, samt att man slipper alla mellanhänder, varför kostar det lika mycket eller mer som ett fysiskt spel?

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av landahl:

600 spel? Spelar du dygnet runt eller? Jag har 44 spel i Steam och jag har handlat spel digitalt sen 2011.

Jag har 3400 och 1722e i steam wallet.

Permalänk
Skrivet av PWR-RST:

Jag har 3400 och 1722e i steam wallet.

Tradebot much eller bara rik?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sett till de senaste FarCry spelen så är det nog så att du ska crafta en egen DVD skiva efter att du först byggt ihop en oljerigg för att få fram oljan som krävs till plasten

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Defender:

fy fan för repiga skivor o skit, steam e klart att föredra.

Jag har inte en enda repa på mina DVD skivor.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666