Permalänk

Usb med allt man behöver !

Hej!

Nu är det så att för ungefär 2 år sen hade jag en usb-sticka på ungefär 1gb med alla program man behöver men kommer ju såklart inte ihåg vad programmet hette...(allt var bara att ladda ner och föra över till usb-stickan)

Innehöll:
-Portable linux
-Portable windows
-Felsökningsprogrammvara via linux
-Dariks boot and destroy
-Borttagning av windows lösenord samt mycket mer !

Vill nu ha hjälp med att hitta det igen då jag behöver det med några arbeten jag håller på med för tillfället.
Evigt tacksam ifall någon vet vilket program jag menar !

Permalänk
Skrivet av razerpathana:

Hej!

Nu är det så att för ungefär 2 år sen hade jag en usb-sticka på ungefär 1gb med alla program man behöver men kommer ju såklart inte ihåg vad programmet hette...(allt var bara att ladda ner och föra över till usb-stickan)

Innehöll:
-Portable linux
-Portable windows
-Felsökningsprogrammvara via linux
-Dariks boot and destroy
-Borttagning av windows lösenord samt mycket mer !

Vill nu ha hjälp med att hitta det igen då jag behöver det med några arbeten jag håller på med för tillfället.
Evigt tacksam ifall någon vet vilket program jag menar !

så du vill lägga flera olika program på ett & samma USB-minne..
nu kanske jag får kritik, men hur gör du egentligen om du söker på google och inte lyckas hitta några av dessa program som gör detta?

listan kan ju göras ganska lång.

YUMI, MultiBootUSB, SARDU, Rufus, Universal USB Installer, UNetbootin

Dold text
Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Skrivet av Grönahunden:

så du vill lägga flera olika program på ett & samma USB-minne..
nu kanske jag får kritik, men hur gör du egentligen om du söker på google och inte lyckas hitta några av dessa program som gör detta?

listan kan ju göras ganska lång.

YUMI, MultiBootUSB, SARDU, Rufus, Universal USB Installer, UNetbootin

Dold text

Formulerade mig kanske dåligt men hittade det nu till sist iallafall (tror jag).
Ultimatebootcd var det