FZ testar Diablo 3: Rise of the Necromancer

Permalänk
Skrivet av LaZi3b0y:

"Bättre story" = Subjektivt
"Bättre gameplay" = Subjektivt

Fler kartor? I D2? Tveksamt. I PoE, kanske.

Visst, du kanske tycker att storyn i D3 är super bra, fast majoriteten tycker att den suger.

D2 har fler kartor och längre än än D3 (mycket mer varierande också).

Men visst, alla spel är är subjektiva, säkert någon som tycker att ET för Atari var bra. Fast jag med majoriteten som har sagt något om D3 story tycker att den är dålig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frejoh466:

Visst, du kanske tycker att storyn i D3 är super bra, fast majoriteten tycker att den suger.

D2 har fler kartor och längre än än D3 (mycket mer varierande också).

Men visst, alla spel är är subjektiva, säkert någon som tycker att ET för Atari var bra. Fast jag med majoriteten som har sagt något om D3 story tycker att den är dålig.

Oj, majoriteten alltså? Vart har du siffrorna som backar upp det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frejoh466:

Visst, du kanske tycker att storyn i D3 är super bra, fast majoriteten tycker att den suger.

D2 har fler kartor och längre än än D3 (mycket mer varierande också).

Men visst, alla spel är är subjektiva, säkert någon som tycker att ET för Atari var bra. Fast jag med majoriteten som har sagt något om D3 story tycker att den är dålig.

Nu var det visserligen många år sedan mitt liv kretsade kring D2 men på vilket sätt har det bättre gameplay än D3? Även med nostalgiglasögonen på så ser jag inte riktigt hur.
Det är inte bara så att det är en rätt högljudd minoritet som tycker att D3s story är dålig?

Permalänk
Medlem

@ervas002: Diablo 3 bjöd på massa eyecandy, men när man kunde köra igenom det på 3½ timme på svåraste svårighetsgraden, i princip som nybörjare, så är det väl hyfsat uppenbart hur kort story det var? Världen var ju dessutom väldigt liten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

@ervas002: Diablo 3 bjöd på massa eyecandy, men när man kunde köra igenom det på 3½ timme på svåraste svårighetsgraden, i princip som nybörjare, så är det väl hyfsat uppenbart hur kort story det var? Världen var ju dessutom väldigt liten.

Oj, vart får du den siffran ifrån? Snackar vi vid release eller i nutid? Jag spelade alla mina vakna timmar veckan det släpptes och delar verkligen inte den uppfattningen.

Vet inte hur tillförlitlig howlongtobeat är men dina 3,5 timmar verkar inte precis återspeglas där: https://howlongtobeat.com/game.php?id=2514

Permalänk
Medlem
Skrivet av ervas002:

Oj, vart får du den siffran ifrån? Snackar vi vid release eller i nutid? Jag spelade alla mina vakna timmar veckan det släpptes och delar verkligen inte den uppfattningen.

Jag ödslade bort mitt liv från release och ett par månader framåt innan jag avinstallerade det för första och sista gången.

Skrivet av ervas002:

Vet inte hur tillförlitlig howlongtobeat är men dina 3,5 timmar verkar inte precis återspeglas där: https://howlongtobeat.com/game.php?id=2514

Skulle tro att den där statistiken inte säger särskilt mycket om hur lång tid det tar att klara storyn, utan snarare återspeglar hur mycket tid alla som grindar gear och pengar lagt ner.

Min uppfattning är att det var en grund och kort story, jag kan tyvärr inte installera och testa eftersom jag fortfarande är bitter på allt Diablo III inte var.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frejoh466:

Visst, du kanske tycker att storyn i D3 är super bra, fast majoriteten tycker att den suger.

D2 har fler kartor och längre än än D3 (mycket mer varierande också).

Men visst, alla spel är är subjektiva, säkert någon som tycker att ET för Atari var bra. Fast jag med majoriteten som har sagt något om D3 story tycker att den är dålig.

Vet inte hur du kan tycka d2 var mer varierande, tycker d2 var samma grej hela tiden oftast, när man satt och gjorde tusentals baalruns för att ta så hög level som möjligt, det tycker inte jag är varierande? Du farmade samma rundor hela tiden, så som andy, meph, dia, lite key-snubbar osv, men var aldrig direkt varierande.

I d3 har du olika maps hela tiden i rifts, med olika monster och bossar, tycker det är bra mycket mer varierande.

Visa signatur

FD Arc | ASRock Z68 Extreme3 Gen3 | I5 2500k | EVGA GTX 780Ti SC | Corsair TX 650W V2 80+ Bronze | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | Samsung 830 | QNIX QX2710LED Matte 2560x1440 | Beyer DT770 Pro 80 Ohm + Fiio E10 | Vortex KBC Poker II | Logitech G400 |

Permalänk
Skrivet av ervas002:

Nu var det visserligen många år sedan mitt liv kretsade kring D2 men på vilket sätt har det bättre gameplay än D3? Även med nostalgiglasögonen på så ser jag inte riktigt hur.
Det är inte bara så att det är en rätt högljudd minoritet som tycker att D3s story är dålig?

Körde D2 2-ish månader innan D3. Tycker att attackerna i D2 är bättre, och är mer intressanta. karaktärerna i D3 är dock mer intressanta och spelas bättre än i D2 (fast D2 karaktärerna är roligare att spela). [Subjektivt obv.]

Har inte äns hört någon säga att D3 story är bra. Om man bortser från all lore som bryts, så är den inte så intressant och ganska lätt att veta vad som kommer att hända. Det bästa jag har hört är att den är "ok" som bäst fast helt ointressant. Och då kollar jag på ganska många reviews innan jag köper ett spel.

Permalänk
Medlem

Tycker det var ett helt ok pris för dlcn och kände att det var värt det. Har inte spelat på ett år ungefär och fick verkligen mersmak nu.

Vad gäller D2 mot D3 så saknar jag level-up-systemet, att man speccar stat/spell points själv. På så sätt var D2 mycket mer utmanande och man fick tänka lite mer på vad man gjorde. Mobs hade immuniteter mot vissa attacktyper på högre svårighetsgrad osv. Men självklart vill väl Blizzard nå en bredare publik och att förenkla en sådan sak var kanske oundvikligt? Storyn i D2 var en bok medan D3 var ett par A4-sidor.

Jag saknar D2 men tycker D3 ändå är roligt, det tar inte en evighet att nå maxlevel, men att klättra högt i GR tar sin tid. Om det kommer en remaster på D2 hoppar jag däremot tillbaka utan tvekan.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sveklockarn:

@ervas002: Diablo 3 bjöd på massa eyecandy, men när man kunde köra igenom det på 3½ timme på svåraste svårighetsgraden, i princip som nybörjare, så är det väl hyfsat uppenbart hur kort story det var? Världen var ju dessutom väldigt liten.

Vänta nu. Du menar alltså att du spelade igenom storymode i Diablo 3 vid release, på svåraste svårighetsgraden (vilket var inferno) på 3,5 timme?

Jag tror att du och jag har spelat två helt olika Diablo 3. Majoriteten av spelare kunde nämligen inte komma förbi Act 2 på inferno vid release pga hur överjävla svårt det var och man var mer eller mindre tvungen att köpa gear på AH för riktiga pengar för att klara av det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barren Wuffet:

Vänta nu. Du menar alltså att du spelade igenom storymode i Diablo 3 vid release, på svåraste svårighetsgraden (vilket var inferno) på 3,5 timme?

Det låter som att du tror att jag menar de första 3½ timmarnas spelande, vilket såklart vore omöjligt.

Skrivet av Barren Wuffet:

Jag tror att du och jag har spelat två helt olika Diablo 3.

Ok.

Skrivet av Barren Wuffet:

Majoriteten av spelare kunde nämligen inte komma förbi Act 2 på inferno vid release pga hur överjävla svårt det var och man var mer eller mindre tvungen att köpa gear på AH för riktiga pengar för att klara av det.

Jaha, och...? Vad vill du ha sagt med det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ervas002:

Nu var det visserligen många år sedan mitt liv kretsade kring D2 men på vilket sätt har det bättre gameplay än D3? Även med nostalgiglasögonen på så ser jag inte riktigt hur.
Det är inte bara så att det är en rätt högljudd minoritet som tycker att D3s story är dålig?

Jo det är ju precis det de verkar som med tanke på att han är en av få te.x i kommentatorsfältet som inte är nöjd med spelet.

Skrivet av Sveklockarn:

Det låter som att du tror att jag menar de första 3½ timmarnas spelande, vilket såklart vore omöjligt.
Ok.
Jaha, och...? Vad vill du ha sagt med det?

I rest my case om en högljudd minoritet!

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Det låter som att du tror att jag menar de första 3½ timmarnas spelande, vilket såklart vore omöjligt.
Ok.
Jaha, och...? Vad vill du ha sagt med det?

Om du ska jämföra så är kan man ju posta länkar liknande denna och säga att D2 hade kort kampanj
http://www.speedrun.com/d2lod
1h 16min 34s

http://www.speedrun.com/d3_ros
1h 50min 43s

Men ja, håller med om att man saknar skillsystemet lite från d2. Men skönt med enkelheten i D3. Samma sak tycker jag om LOL/Dota vs Hots. Ungefär samma sak men mer valmöjligheter i förstnämnda.

Sen allmänt gällande D3 så är det inte levlingen som är viktig, det är endgame. Samma som WoW. Göra grifts så högt som möjligt, slåss om platser på leaderboard och sen gärna göra det på HC så det blir lite sport

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Sen allmänt gällande D3 så är det inte levlingen som är viktig, det är endgame. Samma som WoW.

Skillnaden är ju att WoW har lite mer content och aningen mer replay value.

Det är som sagt bara min åsikt att Diablo III var ett kort spel med en grund story. Att flera verkar ha ont i baken över detta ser jag som en bekräftelse på att jag har rätt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sveklockarn:

Det låter som att du tror att jag menar de första 3½ timmarnas spelande, vilket såklart vore omöjligt.

Jag kanske har väldigt stora problem med läsförståelsen med jag tolkar detta som att du klarade av D3 vid release på 3,5 timme:

Citat:

@ervas002: Diablo 3 bjöd på massa eyecandy, men när man kunde köra igenom det på 3½ timme på svåraste svårighetsgraden, i princip som nybörjare, så är det väl hyfsat uppenbart hur kort story det var? Världen var ju dessutom väldigt liten.

Visste du förresten om att en speedrun i D3 tar ungefär 40 min längre än i D2? ( Dvs den tiden tar det för någon som har full koll på hela spelet och vet exakt vad och hur det ska spelas för att klara av det på så kort tid som möjligt. Det måste ju betyda att D3 är ett större och längre spel än D2 och för en nybörjare så borde det logiskt sett ta betydligt längre tid att klara av D3 än D2. Men rätta mig gärna om jag har fel.

Citat:

Jaha, och...? Vad vill du ha sagt med det?

Att du bara hittar på och att störren delen av din negativa syn på D3 bygger på "ett par månader" spelande efter release.

Jag tror nämligen att den högljudda gruppen av kritiker till D3 endast spelade det vid release och tyckte att det var en flopp jämfört med D2. Det är helt okej att tycka olika och jag är själv skyldig till att spy galla över D3 i början. Men idag några år senare så kan jag på fullaste allvar säga att jag personligen tycker att D3 är ett bättre spel än vad D2 någonsin var och då spelade jag D2 i många år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barren Wuffet:

Visste du förresten om att en speedrun i D3 tar ungefär 40 min längre än i D2? ( Dvs den tiden tar det för någon som har full koll på hela spelet och vet exakt vad och hur det ska spelas för att klara av det på så kort tid som möjligt. Det måste ju betyda att D3 är ett större och längre spel än D2 och för en nybörjare så borde det logiskt sett ta betydligt längre tid att klara av D3 än D2. Men rätta mig gärna om jag har fel.

Men Diablo II är TOLV ÅR äldre än Diablo III. Jag antar att du kan sätta dig in i att ett företag som Blizzard, som dessutom tjänade miljarder på WoW under tiden, har lite större förväntningar på sig när de släpper en uppföljare till en sådan episk titel?

Det klart att D2's slumpgenererade kartor inte alltid var de bästa, att det suger med en spelmotor som renderar i 25 FPS idag osv. men det är ju som sagt inte så att jag enbart jämför dem rakt av. Det kunde man ju gjort om D3 hade släppts 2002 istället, möjligen, men inte 2012.

Skrivet av Barren Wuffet:

Att du bara hittar på och att störren delen av din negativa syn på D3 bygger på "ett par månader" spelande efter release.

Att jag bara skulle hitta på är en anklagelse jag tar väldigt lätt på från någon som inte känner mig eller vet hur jag spelar.

Skrivet av Barren Wuffet:

Jag tror nämligen att den högljudda gruppen av kritiker till D3 endast spelade det vid release och tyckte att det var en flopp jämfört med D2.

Hur länge tycker du att det är rimligt att vänta på att ett spel "ska bli bra", framförallt med en titel som kommer mer än ett decennium efter sin föregångare och är utvecklad av ett företag med extremt goda ekonomiska resurser?

När de dessutom gör om exakt samma misstag som i föregångaren och fuckar upp valutasystemet totalt, och skickar AH kraschande hårdare än Tyrael, är det svårt att inte bli kinkig. De kan knappast skylla på att de inte visste hur man gör heller, efter nästan åtta år av WoW.

Skrivet av Barren Wuffet:

Det är helt okej att tycka olika och jag är själv skyldig till att spy galla över D3 i början. Men idag några år senare så kan jag på fullaste allvar säga att jag personligen tycker att D3 är ett bättre spel än vad D2 någonsin var och då spelade jag D2 i många år.

Kul att du är nöjd, men jag fick min spelglädje för Diablo förstörd totalt, så jag tycker inte att det är överdrivet hemskt att jag får yttra mig negativt om det på ett forum. Du är fri att tycka annorlunda, men det är en smula oschysst att ogiltigförklara mina upplevelser och min eventuella skicklighet i dataspel som du rimligen inte kan veta någonting om.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sveklockarn:

Men Diablo II är TOLV ÅR äldre än Diablo III. Jag antar att du kan sätta dig in i att ett företag som Blizzard, som dessutom tjänade miljarder på WoW under tiden, har lite större förväntningar på sig när de släpper en uppföljare till en sådan episk titel?

Det klart att D2's slumpgenererade kartor inte alltid var de bästa, att det suger med en spelmotor som renderar i 25 FPS idag osv. men det är ju som sagt inte så att jag enbart jämför dem rakt av. Det kunde man ju gjort om D3 hade släppts 2002 istället, möjligen, men inte 2012.

Jag ser inte riktigt relevansen i att D2 är tolv år äldre med slumpgenererade kartor eller har en spelmotor med 25 fps max. D3 är fortfarande ett större och längre spel än D2 och tar längre tid att klara av sin nybörjare.

Citat:

Att jag bara skulle hitta på är en anklagelse jag tar väldigt lätt på från någon som inte känner mig eller vet hur jag spelar.
Hur länge tycker du att det är rimligt att vänta på att ett spel "ska bli bra", framförallt med en titel som kommer mer än ett decennium efter sin föregångare och är utvecklad av ett företag med extremt goda ekonomiska resurser?

Du sa att D3's story var väldigt kort. Ifall du jämför det med D2 som är ett ännu kortare spel så hittar du bara på.

För övrigt så tog det en bit in på Lord of Destruction innan D2 blev "ett bra spel". Samma sak med D3, det blev bra efter loot 2.0-patchen till Reaper of Souls. Men det vet du ju ingenting om eftersom att du inte spelat RoS. Det vore alltså som att döma D2 innan LoD. Helt okej att göra men det bekräftar dock en väldigt begränsad insyn i spelet, ändringarna som har skett och hur spelet varit de senaste åren.

Citat:

Kul att du är nöjd, men jag fick min spelglädje för Diablo förstörd totalt, så jag tycker inte att det är överdrivet hemskt att jag får yttra mig negativt om det på ett forum. Du är fri att tycka annorlunda, men det är en smula oschysst att ogiltigförklara mina upplevelser och min eventuella skicklighet i dataspel som du rimligen inte kan veta någonting om.

Det får du som sagt gärna göra och det är trist att du tycker så om D3. Jag har full förståelse för det eftersom att jag kände likadant i början. Men faktum kvarstår att din negativa syn på spelet bygger som sagt endast på ett par månaders spelande efter releasen 2012 och nu har vi 2017. Därav anledningen till att jag "ogiltigförklarar" dina upplevelser med D3 eftersom att de idag är två helt olika spel jämfört med då du spelade det.

Vi håller båda med om att D3 vid release var under all kritik. Vi håller dock inte med om att D3 som spel idag är ett dåligt spel. Min erfarenhet av D3 är ett par tusen timmar och flertalet seasons i bagaget. Din erfarenhet är ett par månader efter releasen.

Vems insyn och erfarenheter av spelet tror du folk skulle ta på större allvar ifall de skulle fråga ifall D3 är ett bra eller dåligt spel idag? Vi förutsätter att vi båda har spelat D2 i flera år.

Jag tror att folk skulle ta mig på större allvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barren Wuffet:

Samma sak med D3, det blev bra efter loot 2.0-patchen till Reaper of Souls. Men det vet du ju ingenting om eftersom att du inte spelat RoS.

Har de t.ex. fixat valutasystemet så att guld inte är värdelösare än grus samt ändrat storyn, eller vad?

Nej, Blizzard ska inte ha en krona till av mig för Diablo.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sveklockarn:

Har de t.ex. fixat valutasystemet så att guld inte är värdelösare än grus samt ändrat storyn, eller vad?

Guld har ett värde till dess att du rollat perfekta stats på din gear. Efter det så är guld så gott som värdelöst. Grundstoryn är inte ändrad, så klart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barren Wuffet:

Guld har ett värde till dess att du rollat perfekta stats på din gear. Efter det så är guld så gott som värdelöst. Grundstoryn är inte ändrad, så klart.

De har tydligen nerfat lootsystemet så att du bara får grejer till din egen klass också?

Jag loggade för skojs skull in på Battle.net för att kolla statsen på min gubbe, och möts av 500 Internal Server Error.

Känns precis som sist jag spelade...

Permalänk
Skrivet av Sveklockarn:

De har tydligen nerfat lootsystemet så att du bara får grejer till din egen klass också?

Jag loggade för skojs skull in på Battle.net för att kolla statsen på min gubbe, och möts av 500 Internal Server Error.

Känns precis som sist jag spelade...

Va bra länge sedan de du med looten

Visa signatur

[B] http://steamcommunity.com/profiles/76561197993451303
[I7 7700k, PALIT GTX 1070,NOCTUA 15,16gB DDR4]
PSN PS4: swe_david_90
ORIGIN : Squeezz90

Permalänk
Medlem
Skrivet av swe_david_90:

Va bra länge sedan de du med looten

Ja det är möjligt att det var så 2012, jag kommer inte ihåg längre. Jag har svårt att se poängen med att nerfa en sån grej.

Däremot kan jag konstatera att det fyra dagar senare fortfarande är 500 Internal Server Error på min Diablo III-sida på Battle.net fortfarande, vilket säger en hel del om hur mycket de bryr sig om sina kunder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Ja det är möjligt att det var så 2012, jag kommer inte ihåg längre. Jag har svårt att se poängen med att nerfa en sån grej.

Däremot kan jag konstatera att det fyra dagar senare fortfarande är 500 Internal Server Error på min Diablo III-sida på Battle.net fortfarande, vilket säger en hel del om hur mycket de bryr sig om sina kunder.

Haha va? Aldrig sett något sånt error. Har du uppdaterat? Sitter du på Windows 98?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Ja det är möjligt att det var så 2012, jag kommer inte ihåg längre. Jag har svårt att se poängen med att nerfa en sån grej.

Däremot kan jag konstatera att det fyra dagar senare fortfarande är 500 Internal Server Error på min Diablo III-sida på Battle.net fortfarande, vilket säger en hel del om hur mycket de bryr sig om sina kunder.

Låter mer som att du har något som blockar diablo 3/Battle.net klienten.
Har haft liknande felmeddelanden tidigare och då var det just min nya brandväggs-klient som hade valt att blocka battle.net.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Jag gillar necromancern, va den klass jag spelade mest i d2. Poison nova i pvp va mycket brutalt, speciellt i LoD när man kunde teleportera sig runt och täcka stora ytor med giftgas.
Nya necron är inte på något vis lik necron från d2, eftersom det är två helt olika spel utan större likheter mer än namnet. Jag saknar poison nova och fire golem. Det är dock intressant att man bara har tre element, så convension of elements har aldrig varit mer användbar.
Vad som just nu talar emot necrons framgång är väl att den kommer drabbas av en ganska hård nerf till season startar. Klarade en solo greater rift 98 med inarius utan mer än två ancient pieces, och det är just detta som kommer nerfas ganska hårt. Kombinationen av Mirinae Teardrop till detta set lär bli ett minne blott...

Visa signatur

Sometimes autocorrect makes me say things I don't Nintendo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LURKOVIC:

Haha va? Aldrig sett något sånt error. Har du uppdaterat? Sitter du på Windows 98?

Så fel som du aldrig har stött på finns inte?

Jag har kört Windows 10 sen releasen 2015, vad det nu har med saken att göra.

Skrivet av SunQ:

Låter mer som att du har något som blockar diablo 3/Battle.net klienten.
Har haft liknande felmeddelanden tidigare och då var det just min nya brandväggs-klient som hade valt att blocka battle.net.

Nix, jag har dessutom undantag för Battle.net så det är nog inte det som är problemet. Battle.net försöker ladda min profilsida för Diablo III i typ 10 sekunder, sen ger den upp med samma felmeddelande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Så fel som du aldrig har stött på finns inte?

Jag har kört Windows 10 sen releasen 2015, vad det nu har med saken att göra.
Nix, jag har dessutom undantag för Battle.net så det är nog inte det som är problemet. Battle.net försöker ladda min profilsida för Diablo III i typ 10 sekunder, sen ger den upp med samma felmeddelande.

Jo, men vad är det för sida du vill se? Profil-sida för d3? Ingenting jag använt mig av så det kan nog inte vara något viktigt för att kunna spela spelet? "hur mycket blizzard bryr sig om sina kunder", har du kontaktat blizzard om problemet?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av LURKOVIC:

Jo, men vad är det för sida du vill se? Profil-sida för d3? Ingenting jag använt mig av så det kan nog inte vara något viktigt för att kunna spela spelet?

Hur ska jag annars kunna se detaljerna om mina karaktärer med mera?

Någonting är trasigt hos Blizzard, och de bryr sig inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Hur ska jag annars kunna se detaljerna om mina karaktärer med mera?

Någonting är trasigt hos Blizzard, och de bryr sig inte.

Är det nån sida in-game alltså? Eller är det i webbläsaren?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Hur ska jag annars kunna se detaljerna om mina karaktärer med mera?

Någonting är trasigt hos Blizzard, och de bryr sig inte.

Är det den här sidan: https://eu.battle.net/d3/en/profile/SunQ-2308/hero/95390219
dvs för din profil istället för min?

Kanske är om man inte har varit inloggad på länge som karaktärerna inte är uppdaterade eller liknande.

Jag trodde du menade battle.net klienten att det nyhetsflödet inte fungerade men det låter mer i det som du förklarar nu att det är den här sidan du menar. Då skulle jag se till att logga in i spelet och spela lite för att de ska ha en chans att uppdatera dina karaktärer. Om du inte spelat på 5 år så kanske din profil blivit bortprioriterad

Edit: Klaga inte på min gear, bara spelat kanske 3-4h på den här karaktären och inte lagt så mycket tid på den. Inte värt när det inte är säsong

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |