Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Corsair Dominator GT 4 GB (2 x 2 GB) DDR3 1600 MHz, CL6 @ 1,65 V + kylare

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Corsair Dominator GT 4 GB (2 x 2 GB) DDR3 1600 MHz, CL6 @ 1,65 V + kylare

Säljer ett gammalt minneskit ämnat överklockning. Handlar om ett Corsair Dominator GT (CMT4GX3M2A1600C6) 2 x 2 GB DDR3 i 1600 MHz CL6 @ 1,65 V. För den som sitter på en rätt plattform finns en del utrymme att leka. Slänger även med en matchande RAM-kylare från Corsair.

Tänkte mig ett startbud på 200 kronor. Vid större intresse gäller budgivning i kommentarerna och budandet avslutas 2017-08-18 12:00. All kommunikation innan avslutad affär sker i kommentarerna, PM först efter avslutad affär.

Föredrar affär öga mot öga i centrala Stockholm, men kan även mötas upp i Gävle kvällstid eller nån gång i helgen. Kan tänka mig att skicka, men då gäller förbetalning och köparen står för frakten. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och den som krånglar minst.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

200 plus frakt; de hade kompletterat befintliga 2x4GB i sommarhuset (Trippel channel X58...)

Visa signatur

http://www.kindredspirits.nu - skön goth utan förbehåll

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@pandemon noterat!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Proffsmoddare

250kr, hämtar upp!

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@C4B12 har högsta bud!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner