Permalänk
Moderator
Moderator

ASUS Low profile bracket

Hej!

Köpte nyligen ett kort begagnat där det enligt specifikation skulle finnas med brackets men dessa fanns ej tyvärr. Eftersom långt i från alla kör low profile så tänkte jag kolla om någon har en ASUS Low profile bracket som ligger och jäser oanvänt innan vi överväger andra alternativ.

Bor i Sollentuna, jobbar i Frösunda om något möte skulle bli aktuellt i omnejden.
Har väl helst inte tänkt någon större utflykt för en liten plåtbit utan tänker mig ett frankerat kuvert eller motsvarande.

Swish föredras.

Mvh

Läs hela annonsen här

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Kolla AliExpress så har dom brackets billigt:

https://www.aliexpress.com/item/NEW-Low-Profile-Bracket-Adapt...

Tar ju ett tag för den att komma men om du inte har några alternativ.

Permalänk
Medlem

Hej, tror jag har några för asus så återkommer imorgon om det

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Aeshu:

Kolla AliExpress så har dom brackets billigt:

https://www.aliexpress.com/item/NEW-Low-Profile-Bracket-Adapt...

Tar ju ett tag för den att komma men om du inte har några alternativ.

Tack så mycket för tipset, ~30-45 dagar är lite att ta i dock. Hoppas på att någon sitter med en i stugan som samlar damm.
Det finns även/kan beställas hos svenska återförsäljare men i samband med grafikkortsköpet som handlar om en ganska nätt summa så är det lite svårt att motivera att lägga typ halva kostnaden för kortet på en liten plåtbit som saknas utan då är det kanske mer intressant att häva grafikkortsaffären.

Skrivet av Gunior:

Hej, tror jag har några för asus så återkommer imorgon om det

Tackar!

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Hej, vet att det ligger någonstans några men inte hittat ännu, hittar du innan så super, jag kollar vidare vid tillfälle, ville bara nämna så att du vet ! Mvh

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Gunior:

Hej, vet att det ligger någonstans några men inte hittat ännu, hittar du innan så super, jag kollar vidare vid tillfälle, ville bara nämna så att du vet ! Mvh

Tack för uppdateringen, ingen har hojtat till ännu.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.