Permalänk
Medlem

En ratt

Är på jakt efter din ratt som du har undanstoppad någonstans.

Tänker mig en Logitech G29 eller G920. Ratt + pedaler av liknande eller bättre kvalitet kan vara av intresse. Berätta vad du har och vad du vill ha för den, antingen som kommentar eller PM.
Skall användas till PC.

Det vore perfekt om du bor i/mellan Uddevalla – Göteborg så jag kan hämta.

Rattar som kostar under 1500 kr nya är jag inte intresserad av, har redan en så fler sådana är inte aktuellt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<

Permalänk

Hejhej!

Jag har en g29 (ratt+pedaler) som jag inte använder. Fick en helt ny på garanti och har bara använt den en gång efter det, allt finns kvar så som kartongen påsar etc. Bor förvisso i Linköping men min mor och far ska besöka mig nästa helg så de skulle kunna ta med sig den hem till Uddevalla då. Låter det intressant?

Permalänk
Medlem

Jag bor i gbg och har en fantec Porsche ratt plus pedaler och växelspak plus montering stand.. Och lite andra tillbehör.. Ska se sen när ja kommer hem efter exakta modellnummret osv

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kandidaten:

Hejhej!

Jag har en g29 (ratt+pedaler) som jag inte använder. Fick en helt ny på garanti och har bara använt den en gång efter det, allt finns kvar så som kartongen påsar etc. Bor förvisso i Linköping men min mor och far ska besöka mig nästa helg så de skulle kunna ta med sig den hem till Uddevalla då. Låter det intressant?

Hej!

Låter absolut intressant.
Har du någon idé kring pris?

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<

Permalänk
Skrivet av kidd1329:

Hej!

Låter absolut intressant.
Har du någon idé kring pris?

Skickat pm