Destiny 2 & Assasin's Creed Origins - Spelkoder

Permalänk
Medlem

Destiny 2 & Assasin's Creed Origins - Spelkoder

Koder som medföljde köp av 1080 säljes.

Destiny 2
Assasin's Creed Origins.

300/st.

Skickas när jag har fått betalning. Swish är att föredra.
Finns i Nyköping om någon vill köpa den analoga vägen!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

så man behöver ett gtx 1080 för att aktivera?

går det inte att få fram koden så man bara kan aktivera på uplay för assasins creed? om det går att göra så då är jag intresserad av AC:O.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kethsi:

så man behöver ett gtx 1080 för att aktivera?

går det inte att få fram koden så man bara kan aktivera på uplay för assasins creed? om det går att göra så då är jag intresserad av AC:O.

Ställer samma fråga som ovan. Intresserad av D2.

/Weon

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av weon:

Ställer samma fråga som ovan. Intresserad av D2.

/Weon

Skickades från m.sweclockers.com

Ganska säker på att man måste ha ett 1080. Det ända som kan gå är om en kompis med ett 1080 kan aktivera koden åt er.

Permalänk
Medlem

Aco måste ha ett Asus 1080

Permalänk

Vill inte sabba för annonsören men jag aktiverade ACO koden och Asus kräver fotografier på kvittot samt att man har ett gtx1080 från asus som många andra har nämnt. Kan även tillägga att det kan ta upp till 20 dagar att få ACO.

Permalänk
Skrivet av Esgd:

Aco måste ha ett Asus 1080

Är Du säker på det?

Så här har jag förstått det;

- Du får en ASUS-kod på Ditt kvitto.
- Du ansöker om en ACO-kod via Asus och måste ange koden, inköpsställe samt ladda upp kvittot
- När Asus har "godkänt" Din ansökan så får Du ACO-koden via mail (kan ta upp till 20 arbetsdagar!)
- Du anger den nya ACO-koden i UPlay

Har Du väl fått ACO-koden från Asus så spelar det nog ingen roll vilket graffe-kort (eller skärm...) Du har.

Källa: http://promotion.asus.com/en/nordics/ACO

@albin.wik hann före...

Visa signatur

|Asus Crosshair VIII Dark Hero|Ryzen 7 5800X3D|Corsair H115i Elite Capellix|2x 16GB Kingston Fury Renegade 3600MHz CL16|MSI RTX 3080 Suprim X|SSD1: WD Black SN750 1TB|SSD2: Samsung 860 EVO 1TB|Dark Base Pro 900|Dark Power Pro 11 1000W|Acer Predator XB273K|Corsair Strafe MX Red|Corsair Ironclaw RGB|OS: Win 11 Pro|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kethsi:

så man behöver ett gtx 1080 för att aktivera?

går det inte att få fram koden så man bara kan aktivera på uplay för assasins creed? om det går att göra så då är jag intresserad av AC:O.

Sitter med det just nu, och tydligen är det som albin.wik skriver. Har inte fått kortet på posten ännu och jag behöver serienumret på det för att kunna få uplaykoden på mailen.

Skrivet av alfonsg00:

Ganska säker på att man måste ha ett 1080. Det ända som kan gå är om en kompis med ett 1080 kan aktivera koden åt er.

Det verkar stämma bra, D2 verkar vara genom Gforce Experience. Så det kan vara så att det endast gäller med 1080/1080ti kort.

Skrivet av albin.wik:

Vill inte sabba för annonsören men jag aktiverade ACO koden och Asus kräver fotografier på kvittot samt att man har ett gtx1080 från asus som många andra har nämnt. Kan även tillägga att det kan ta upp till 20 dagar att få ACO.

Det var precis så som du skriver. Bra input.

Jag tänker ta bort annonsen och ta tag i det här när jag väl har fått kortet i handen. Koderna verkar vara värdelösa fram tills dess.

Permalänk
Medlem

@Slowpoke66: Du har säkert rätt.