Chrome har slutat funka...

Permalänk

Chrome har slutat funka...

Hejsan

Har fått problem med Chrome, det bara stänger ner sig, och om jag någon gång lyckas starta det så kraschar det inom kort, har haft problemet i 3 - 4 månader ungefär, nu har jag nyinstallerat windows 10 Pro x64, men problemet kvarstår...

Visa signatur

Cpu: Amd Threadripper 1920X MB: Asus Zenith Extreme Vga: Zotac 2080 GTX, Ram: Kingston HyperX Predator 3000 32 GB Ljud: Asus Essence STX II HD:2x Samsung 950Pro 2x Samsung 840 Pro 256GB 4X Samsung 850 Pro 256 GB 2x WD Green 3 TB, Monitor: ROG SWIFT PG279Q PSU: Corsair AX1500I

Permalänk
Medlem

Har du laddat ned rätt chrome version från officiella sidan?
Hade du Chrome på Windows disken eller annan disk?

Installerade du om win 10 från dvd/usb?
Valde du att nått av alternativen som behåller grejer?
Gjorde du en ren installation?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av panpo98:

Har du laddat ned rätt chrome version från officiella sidan?
Hade du Chrome på Windows disken eller annan disk?

Installerade du om win 10 från dvd/usb?
Valde du att nått av alternativen som behåller grejer?
Gjorde du en ren installation?

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, laddat hem från google, har provat flera ggr, under loppet av 3-4 månader kommer inte exakt ihåg när det slutade funka, har formaterat hårddisken och ominstallerat win10 pro x64, nu kan jag inte ens starta chrome, hinner precis se att den poppar upp innan den stänger ner sig igen, har även provat Firefox men den kraschar också ofta, bara Edge som verkar funka nu...
Chrome är installerad på C: som är windows, har inte gjort några förändringar i datorn, enda som ändras är ju drivrutiner osv.
Kör Bitdefender free edtion som antivirus, men tror jag hade Avast när det slutade funka, kanske bara en slump.

Visa signatur

Cpu: Amd Threadripper 1920X MB: Asus Zenith Extreme Vga: Zotac 2080 GTX, Ram: Kingston HyperX Predator 3000 32 GB Ljud: Asus Essence STX II HD:2x Samsung 950Pro 2x Samsung 840 Pro 256GB 4X Samsung 850 Pro 256 GB 2x WD Green 3 TB, Monitor: ROG SWIFT PG279Q PSU: Corsair AX1500I

Permalänk
Medlem

Står det något i din logg?

kan du öppna den i felsäkert läge?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.