Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av AldrigJa:

Vad tror ni?

Kommer Cdon uppehålla ps4 1tb och uncharted för 2444kr?

Det stod ju att det gällde ett begränsat antal och med tanke på att konsolerna tog slut rätt fort antar jag att de som köpt även kommer att få sina varor levererade.

Å andra sidan är det CDON vi talar om så man vet aldrig.
Edit: Det verkade i och för sig gå att beställa trots att de var slut om det var det du syftade på.
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD North | Gigabyte B650 AORUS Elite AX v2 | 9800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Corsair Vengeance 6000MHz CL30 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | LG 42" C4

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av FiftyFifty:

Kan man lägga 2 olika ordrar med komplett kampanjen?

"Det står Koden läggs in i kundvagnen innan kassan och gäller endast en gång per kund*"

Skrivet av Korverik81512:

Man skulle ju kunna tolka det som att du får utnyttja de tre rabattkoderna en gång vardera. Om du ska beställa varor för 15000 är det fördelaktigt att lägga en beställning på 10000 (-2000) och en på 5000 (-1000) istället för att köra allt på en gång med "bara" 2000 kronors rabatt.

Skrivet av ågren:

Jo, det låter ju så eftersom de skriver att koden (singular) gäller en gång per kund samtidigt som de skrivet att man kan använda rabattkoderna (plural) nedan. Det skulle dock vara surt om man lägger flera beställningar och de annullerar samtliga...

Tyvärr är det lite sent att kolla upp men någon kanske har haft kontakt med @Komplett under dagen och bett dem förtydliga? Om man endast får använda en av de tre koderna per person (som jag antar att det är tänkt att fungera) så kan vi ju hoppas att de låter den första beställningen ligga kvar åtminstone.

Pratade i deras chatt nyss och det gick bra att använda alla 3 koder på olika beställningar. Jag använde en på 500 och en annan på 2000.

Permalänk
Medlem

Slog till på en Creality CR-10 hos Gearbest för 3000 spänn. Skickas från EU-lagret dessutom, så inga extrakostnader. Ska bli intressant att se vad denna hyllade 3d skrivare går för.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Det stod ju att det gällde ett begränsat antal och med tanke på att konsolerna tog slut rätt fort antar jag att de som köpt även kommer att få sina varor levererade.

Å andra sidan är det CDON vi talar om så man vet aldrig.
Edit: Det verkade i och för sig gå att beställa trots att de var slut om det var det du syftade på.

Ja, jag gjorde en beställning när det stod "Varan är slut", som gick igenom Fick bekräftelse m.m... undrar bara om de kommer skicka ut den

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Blev två separata ordrar, en för 10.000:- med 2000:- rabatten och en för 5000:- med 1000:- rabatten.

http://images2.imagebam.com/9e/32/22/4178bb654154783.png

http://images2.imagebam.com/5a/3a/fb/9116b5654155123.png

Återstår att se om Komplett godkänner att man nyttjar båda rabatterna på detta sättet, tolkar deras text både som att det är meningen att det ska gå och att det är en rabatt per konto.

Nåja, det värsta som kan hända är att mina impulsköp annulleras, lär knappast gråta mig till söms över det.

Jag halvt impulsköpte en 8700K också precis som du, plus lite andra delar så det kom över 10k. Tråkigt för komplett att de hade leveranstid satt till 4/12 för ett Define C, annars hade de fått sålt ett sånt på min order också.

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk
Skrivet av Gender Bender:

Slog till på en Creality CR-10 hos Gearbest för 3000 spänn. Skickas från EU-lagret dessutom, så inga extrakostnader. Ska bli intressant att se vad denna hyllade 3d skrivare går för.

Tror du kommer bli nöjd! Har själv en Creality CR - 10 hemma och älskar den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FBGKimpan:

Ja, jag gjorde en beställning när det stod "Varan är slut", som gick igenom Fick bekräftelse m.m... undrar bara om de kommer skicka ut den

Min order ströks Men fick iaf en 50kr rabattkod.. woo.....

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lopie:

Webhallen rear ut Mirrors Edge Catalyst: Collectors Edition

PC: 399:- ordinarie pris är 1895:-
Xbox One: 449:- ordinarie pris är 1995:-
PS4: 449:- ordinarie pris är 1995:-

Tackar. Bokade när det begav sig och fick ett men avbokade då jag inte var så imponerad.
För 399 kan det vara värt då jag gillar "collectors-edition" och första spelet var riktigt bra.

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 5800X3D | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk

Hoppas med botten av mitt hjärta att Elgiganten kör sin klassiska halva priset på Audio Pro T14, helst vid Black Friday, en bit kvar till mellandagsrean

Vad tror ni? Dom körde ju på 25% i helgen på deras Singles Day, hoppas inte det var årets enda rea på T14.

//Jonathan

Visa signatur

ASUS STRIX B450-F, AMD Ryzen 5 2600, Asus Radeon RX Vega 56 Strix, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000Mhz, Corsair RM750x, Fractal Design Meshify C

Permalänk
Skrivet av Jonathan0101:

Hoppas med botten av mitt hjärta att Elgiganten kör sin klassiska halva priset på Audio Pro T14, helst vid Black Friday, en bit kvar till mellandagsrean

Vad tror ni? Dom körde ju på 25% i helgen på deras Singles Day, hoppas inte det var årets enda rea på T14.

//Jonathan

Jag håller också tummarna på 50%! Fick dem rekommenderade av en annan medlem på SweClockers discord servern. Lär köpa ett par stycken om de reas ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Repairman:

ASUS Lyra Mini hos Webhallen för 3090 kr om man är medlem och inloggad, normalt 3690 kr. Observera att detta är 3-pack och inte 2-pack. På prisjakt har Proshop fått fel artikel upplagd, se Asus Lyra Mini på prisjakt.

2890 får jag när jag är inloggad hos webhallen

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

2790kr som level 16 White

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

@Elgiganten

Hur fungerar Collect at store med dessa Kungens Kurva deals? Skulle det fungera att lägga en sådan order under söndagen och hämta under måndagen eller är man rökt? (antar att kampanjen enast löper över helgen)

Vet att jag är sent ute men de gäller endast på plats i butik, således ej på webbeställningar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Blev två separata ordrar, en för 10.000:- med 2000:- rabatten och en för 5000:- med 1000:- rabatten.

http://images2.imagebam.com/9e/32/22/4178bb654154783.png

http://images2.imagebam.com/5a/3a/fb/9116b5654155123.png

Återstår att se om Komplett godkänner att man nyttjar båda rabatterna på detta sättet, tolkar deras text både som att det är meningen att det ska gå och att det är en rabatt per konto.

Nåja, det värsta som kan hända är att mina impulsköp annulleras, lär knappast gråta mig till söms över det.

Rätt schysst med en fin burk med 8700K och 1080 för 12k annars.

Permalänk
Skrivet av Repairman:

ASUS Lyra Mini hos Webhallen för 3090 kr om man är medlem och inloggad, normalt 3690 kr. Observera att detta är 3-pack och inte 2-pack. På prisjakt har Proshop fått fel artikel upplagd, se Asus Lyra Mini på prisjakt.

Blir 2790:- för mig som White medlem fyi.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hultron:
Skrivet av SunQ:

2790kr som level 16 White

äntligen en produkt där alla får olika pris, ytterligare en hundring av för de som är black

Visa signatur

[ CPU: Ryzen 9 3900X || MB: ASUS X470-F || Mem: Corsair 2x16GB 3600c14 || GPU: MSI RTX 2080 Gaming X Trio || PSU: Fractal Newton R3 600W || HD: Samsung 970 EVO 1TB + SATA SSDs || Chassi: Fractal Define R6 ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av rbt:

äntligen en produkt där alla får olika pris, ytterligare en hundring av för de som är black

Gött.
Hoppas detta fortsätter

Permalänk
Medlem

Bästa dealen om man är ute efter 16gb, eller borde man avvakta över Black Friday?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mieriola:

Bästa dealen om man är ute efter 16gb, eller borde man avvakta över Black Friday?

Köpte, 25% billigare än något 16gb 3000mhz paket ute atm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kizmoz:

Billigast, men 25% förstår jag inte riktigt?

lpx kostar 1 679kr.

https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/datorkomp...

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Banco:

Billigast, men 25% förstår jag inte riktigt?

lpx kostar 1 679kr.

https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/datorkomp...

Där du, missade den.

Permalänk

Någon som vet när Black Friday tråden kommer igång här på Sweclockers? Känns som att den kom igång tidigare förra året, men det är mycket möjligt att jag minns fel.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av policeinhelicopter:

Någon som vet när Black Friday tråden kommer igång här på Sweclockers? Känns som att den kom igång tidigare förra året, men det är mycket möjligt att jag minns fel.

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1452309-black-friday-2...

2016-11-16 09:24 ser det ut som, så imorgon morgon kanske

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kizmoz:

Där du, missade den.

Jaha. hehe Jag trodde jag hade missat något.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kizmoz:

Sjuka är ju att rampriserna verkar gått upp 30% senaste månaden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Retrodevil NES mini/Wii handkontroll med 3m sladd (mind blown) för 29:- hos Hobbex.

Jag hittar inte Wii kontrollen, har du lust att länka?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Jag hittar inte Wii kontrollen, har du lust att länka?

Det är den kontrollen som enligt texten även passar till Wii.

Visa signatur

Fractal Design North | Corsair SF850 | Asus ProArt B650 | AMD Ryzen 7 9700X | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance DDR5 5200 MHz 64GB (2x32GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | 2 x WD BLACK SN850X 2 TB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | Asus Xonar Essence STX | Windows 11 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrisj:

Sjuka är ju att rampriserna verkar gått upp 30% senaste månaden.

Nästan som att black friday närmar sig!
Räknar stenhårt med att Elgigantens öppningserbjudande var det fetaste erbjudandet vi kommer få på ddr4 i November, mina kom igår

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrisj:

Vet att jag är sent ute men de gäller endast på plats i butik, således ej på webbeställningar.

Var i princip säker på det men tänkte att det inte skadade att fråga. Ryzen-uppgradering var intressant för det priset. Kanske dyker upp något liknande under BF om man har tur...

Permalänk
Medlem

Hur lågt tror ni PS4 kan droppa under Black Friday?
Är under 2k rimligt?

Visa signatur

Pixel 7 pro