Tråden om Nintendo Switch och Switch Lite

Permalänk
Inaktiv

@Laban80: Finns inget datum än. De lär tala om det under Nintendo Direct i Januari.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Mario+Rabbids Kingdom Battle för 308:- på komplett.

Just Dance 2018 233 :- + 49 .- frakt komplett.

Lego Ninjago endast kod CDON 349:-
Medimarkt fysisk utgåva 349:-

Cars 3 Driven To Win 277:- CDON.

One Piece - Unlimited World Red 379:- discshop Webhallen 379:- med frakt 398:-.

Mario + Rabbids Kingdom Battle Collectors Edition 499:- Spel & Sånt.

NBA 2K18 358:- Spelbutiken.

Rayman Legends Definitive Edition 229:- Webhallen.

Fire Emblem Warriors Limited Edition 599:- CDON.

Sine Mora EX 199:- CDON.

This is the Police 199:- CDON.

Lego Worlds 277:- CDON.

Lego City undercover 249:- CDON.

FIFA 18, 379:- Mediamarkt.

Just Dance 2017 (1 i lager) 249:- Discshop.

Let's Sing 2018, 499:- Mediamarkt eller CDON.

Touhou Kobuto V - Burstbattle 349:- Discshop.

Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers 333:- CDON.

The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 498:- Spelbutiken.

NINTENDO Switch Pro Controller - Xenoblade Chronicles 2, 799:- Medimarkt.

Nintendo Switch Pro Controller 677:- CDON med kod XMAS17 577:-

Hori Nintendo Switch Real Arcade Pro V Hayabusa 1199:- CDON med kod XMAS17 1099:- inkl. frakt.

CDON kod:

Ange följande kod i kassan: XMAS17

Erbjudandet gäller t o m 2017-12-27 och kan endast användas vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder eller erbjudanden och att den inte går att registrera i efterhand.

*Gäller ej hemelektronik, digitala produkter, tobak, läkemedel eller förhandsbokningar.

Kod: XMASPRES2017-6yhf9m
Ger 5£ rabatt på valfri titel i store.nisaeurope.com shop.
Exklusiva limited edition boxar för Switch

Lade inte till den här men den finns i olika butiker runt om i Sverige:

Super Mario Odyssey Switch 299,50 kr ICA Hemma.
Finns i lager för detta pris på ICA Maxi Kristianstad.

Permalänk
Skrivet av Tiamat:

Mario+Rabbids Kingdom Battle för 308:- på komplett.

Just Dance 2018 233 :- + 49 .- frakt komplett.

Lego Ninjago endast kod CDON 349:-

Cars 3 Driven To Win 277:- CDON.

One Piece - Unlimited World Red 379:- discshop Webhallen 379:- med frakt 398:-.

Mario + Rabbids Kingdom Battle Collectors Edition 499:- Spel & Sånt.

NBA 2K18 358:- Spelbutiken.

Rayman Legends Definitive Edition 229:- Webhallen.

Fire Emblem Warriors Limited Edition 599:- CDON.

Sine Mora EX 259:- Webhallen.

Lego Worlds 277:- CDON.

Lego City undercover 249:- CDON.

FIFA 18, 379:- Mediamarkt.

Just Dance 2017 (1 i lager) 249:- Discshop.

Vill ha för mig att cdon.se säljer sine Mora för 199 och samma med this is The Police

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av Damponmyboard:

Vill ha för mig att cdon.se säljer sine Mora för 199 och samma med this is The Police

Ja det stämmer de har funnits där en tid nu. Kan lägga upp dem med.

Permalänk

Nån som vet vart man kan hitta ett snyggt ställ att ha på bordet till pro dosan,

Visa signatur

Sveriges Största Discord för Nintendo switch spelare : https://discord.gg/tJyJDGR Välkommen in!!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tiamat:

Lade inte till den här men den finns i olika butiker runt om i Sverige:

Super Mario Odyssey Switch 299,50 kr ICA Hemma.
Finns i lager för detta pris på ICA Maxi Kristianstad.

Bra pris. Gjorde en beställning för avhämtning hos min lokala Maxi.

Update: Fick min order avbeställd. Den fanns tydligen "inte i lager" och jag skulle beställa igen efter helgen. Som att de inte kommer ha höjt priset då. Antar att det sålde lite för bra och att detta bara är en dålig bortförklaring.

Såhär skriver de:
Tyvärr är varan slut i lager.
Varan är beställd men vi vet inte om den kommer.
Beställ gärna igen efter helgen då vi makulerar din order.

Nej, det vore ju högst otroligt att ni får in fler kopior av ett av årets populäraste spel till en konsol som säljer som smör.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

Super Mario Odyssey Switch 299,50 kr ICA Hemma.
Finns i lager för detta pris på ICA Maxi Kristianstad.

Schyst erbjudande, tack för tipset! Fanns i lager min lokala ica maxi butik

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Såg detta spel, som intressant likhet till Super Smash Bros.

Kommer detta bara som nedladdning eller finns den som fysisk kopia i fodral?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorynytj:

Är sugen på den, perfekt för att ta med.

Att tilllägga, CDON har också en kod där man får 100 kr rabatt vid köp för 600 och uppåt XMAS17.

Jo, jag gillar den. Dessutom riktigt bra fodral för Switch som medföljer i kittet (bara det i sig värt 200 pix).

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

@Tiamat: Grymt fin sammanställning på reorna - stort tack!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Inaktiv

Kingdom: New Lands kan vara värd en titt. Provade när Kingdom: Classic blev gratis för några dagar sedan och har nu skaffat Steam och Switch-versionen av spelet. Sidoscrollande RTS är väl den bästa förklaeibg jag kan beskriva på mobilen.

Skrivet av oskh:

Bra pris. Gjorde en beställning för avhämtning hos min lokala Maxi.

Update: Fick min order avbeställd. Den fanns tydligen "inte i lager" och jag skulle beställa igen efter helgen. Som att de inte kommer ha höjt priset då. Antar att det sålde lite för bra och att detta bara är en dålig bortförklaring.

Såhär skriver de:
Tyvärr är varan slut i lager.
Varan är beställd men vi vet inte om den kommer.
Beställ gärna igen efter helgen då vi makulerar din order.

Nej, det vore ju högst otroligt att ni får in fler kopior av ett av årets populäraste spel till en konsol som säljer som smör.

Trist.
ICA är en skämtbutik vad gäller e-handel, de kör ständigt samma bortförklaringar. Kan vara värt ett försök men man bör ha låga förväntningar. :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

@anon5930: Ja, jag ser ofta att det länkas bra deals från dem, oftast på teknik och spel. Antar att det är deras sätt att locka till sig folk till deras butik. Butiker som gör så får oftast ingen mer chans av mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Provade när Kingdom: Classic blev gratis för några dagar sedan och har nu skaffat Steam och Switch-versionen av spelet.

Var laddar man hem de gratis?

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av martinot:

Var laddar man hem de gratis?

Verkar vara slut nu: http://store.steampowered.com/app/368230/Kingdom_Classic/

Permalänk
Medlem
Skrivet av frizzy10:

Schyst erbjudande, tack för tipset! Fanns i lager min lokala ica maxi butik

När jag såg detta igår fanns det inga kvar varken i onlinelagret eller på något av mina två lokala ica. Men i morse när jag öppnade webbläsaren igen så hade lagerstatusen uppdaterats på mitt ica. Beställde illa kvickt och väntar på mitt sms att det finns att hämta. Hoppas hoppas.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av napahlm:

När jag såg detta igår fanns det inga kvar varken i onlinelagret eller på något av mina två lokala ica. Men i morse när jag öppnade webbläsaren igen så hade lagerstatusen uppdaterats på mitt ica. Beställde illa kvickt och väntar på mitt sms att det finns att hämta. Hoppas hoppas.

Skickades från m.sweclockers.com

Har Mario elektroniskt (kod med Switchen), men ville gärna ha en fysisk kopia. Fanns i lager hos ICA Maxi och betalade och beställde igår. Idag fick jag meddelande att den inte fanns i lager och hade avbeställts.

Märklig hantering av ICA Hemma.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av napahlm:

När jag såg detta igår fanns det inga kvar varken i onlinelagret eller på något av mina två lokala ica. Men i morse när jag öppnade webbläsaren igen så hade lagerstatusen uppdaterats på mitt ica. Beställde illa kvickt och väntar på mitt sms att det finns att hämta. Hoppas hoppas.

Skickades från m.sweclockers.com

Du, tusen tack! Fick mitt avbeställt i morse (de skrev att det var slut i lager och förmodligen kommer det inte in igen... suckade högt...) men kollade nu och de hade spelet i lager igen. Hoppas att man får ett positivt besked denna gång

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av frizzy10:

Du, tusen tack! Fick mitt avbeställt i morse (de skrev att det var slut i lager och förmodligen kommer det inte in igen... suckade högt...) men kollade nu och de hade spelet i lager igen. Hoppas att man får ett positivt besked denna gång

Fick mail nu två timmar senare. Avbeställt och kommer inte in i lager igen. 😣

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av napahlm:

Fick mail nu två timmar senare. Avbeställt och kommer inte in i lager igen. 😣

Skickades från m.sweclockers.com

Hm. Det är säkert så att de hade en kvot till rean. När den tog slut står det slut i lager. Men butikerna har kanske fler exemplar som lagersaldot känner av och de poppar upp som finns i lager.

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av napahlm:

Fick mail nu två timmar senare. Avbeställt och kommer inte in i lager igen. 😣

Skickades från m.sweclockers.com

Frågan är varför de inte bara plockar bort artikeln från hemsidan istället för att annulera alla beställningar.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av oskh:

@anders190: Ja, jag ser ofta att det länkas bra deals från dem, oftast på teknik och spel. Antar att det är deras sätt att locka till sig folk till deras butik. Butiker som gör så får oftast ingen mer chans av mig.

Skrivet av napahlm:

När jag såg detta igår fanns det inga kvar varken i onlinelagret eller på något av mina två lokala ica. Men i morse när jag öppnade webbläsaren igen så hade lagerstatusen uppdaterats på mitt ica. Beställde illa kvickt och väntar på mitt sms att det finns att hämta. Hoppas hoppas.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av martinot:

Har Mario elektroniskt (kod med Switchen), men ville gärna ha en fysisk kopia. Fanns i lager hos ICA Maxi och betalade och beställde igår. Idag fick jag meddelande att den inte fanns i lager och hade avbeställts.

Märklig hantering av ICA Hemma.

Dold text
Skrivet av frizzy10:

Du, tusen tack! Fick mitt avbeställt i morse (de skrev att det var slut i lager och förmodligen kommer det inte in igen... suckade högt...) men kollade nu och de hade spelet i lager igen. Hoppas att man får ett positivt besked denna gång

Skrivet av napahlm:

Fick mail nu två timmar senare. Avbeställt och kommer inte in i lager igen. 😣

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av frizzy10:

Hm. Det är säkert så att de hade en kvot till rean. När den tog slut står det slut i lager. Men butikerna har kanske fler exemplar som lagersaldot känner av och de poppar upp som finns i lager.

Ja det var synd och det var lite därför jag tvekade att lägga upp den. Jag undrar om den finns i affär och man beställer eller visar annonsen i mobil kan de neka att den inte finns i lager då?

Sen att söka i butik och se vilka som hade den i lager var ju ännu roligare om jag skriver in "berg" så kan jag sedan välja alla butiker som har den i lager. Skriver jag "stad" eller "borg" får jag inte det alternativet.

Det ska gå tydligen om du hittar den i butik:

Skrivet av UnkeN:

Hej! Jag var in på maxi här i Skellefteå då jag såg att de hade spelet i lager. Jag gjorde beställningen online och de gjorde klart ordern sä jag kunde hämta den nästan direkt. Så jag fick köpa för 299,50! Tack för tipset!
Det kan ha varit sista exemplaret här också.

Mvh, Jakob

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:
Dold text

Ja det var synd och det var lite därför jag tvekade att lägga upp den. Jag undrar om den finns i affär och man beställer eller visar annonsen i mobil kan de neka att den inte finns i lager då?

Sen att söka i butik och se vilka som hade den i lager var ju ännu roligare om jag skriver in "berg" så kan jag sedan välja alla butiker som har den i lager. Skriver jag "stad" eller "borg" får jag inte det alternativet.

Det ska gå tydligen om du hittar den i butik:

Elgigantens prisgaranti då? Jag har bokat ett ex via collect at store och ska köra inom på väg till föräldrarna ikväll.
Det spelar väl ingen roll om butiken man matchar mot inte har i lager?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av napahlm:

Elgigantens prisgaranti då? Jag har bokat ett ex via collect at store och ska köra inom på väg till föräldrarna ikväll.
Det spelar väl ingen roll om butiken man matchar mot inte har i lager?

Skickades från m.sweclockers.com

Svårt att säga då varan ska finnas i lokal butik för att prismatchas. Jag hade provat i alla fall och se om det går. Spelbutiken har liknande erbjudande men den ska finnas i lager och spelet finns i lager i vissa städer.

Ja, vi lämnar 30 dagars prisgaranti på alla köp! Skulle du hitta produkten billigare hos någon annan betalar vi tillbaka hela mellanskillnaden. Produkten behöver bara vara av samma märke, ha motsvarande specifikationer och den ska kunna köpas på lika villkor. Prisgarantin gäller mot lokala butikskonkurrenter och inte mot andra Internet-butiker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:
Dold text

Ja det var synd och det var lite därför jag tvekade att lägga upp den. Jag undrar om den finns i affär och man beställer eller visar annonsen i mobil kan de neka att den inte finns i lager då?

Sen att söka i butik och se vilka som hade den i lager var ju ännu roligare om jag skriver in "berg" så kan jag sedan välja alla butiker som har den i lager. Skriver jag "stad" eller "borg" får jag inte det alternativet.

Det ska gå tydligen om du hittar den i butik:

Den enda som har fått det att fungera besökte butiken och bad dem ordna beställningen som jag förstår det så det är nog det som gäller. Beställer man i förväg på nätet verkar det som att beställningen annuleras.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

Svårt att säga då varan ska finnas i lokal butik för att prismatchas. Jag hade provat i alla fall och se om det går. Spelbutiken har liknande erbjudande men den ska finnas i lager och spelet finns i lager i vissa städer.

Ja, vi lämnar 30 dagars prisgaranti på alla köp! Skulle du hitta produkten billigare hos någon annan betalar vi tillbaka hela mellanskillnaden. Produkten behöver bara vara av samma märke, ha motsvarande specifikationer och den ska kunna köpas på lika villkor. Prisgarantin gäller mot lokala butikskonkurrenter och inte mot andra Internet-butiker.

Funkade för mig!
Han i kassan suckade och sa att han inte orkade kolla upp det utan litade på mig.
Inga problem sa jag och plockade upp Prisjakt-appen och visade honom. Men, dom har ju inga i lager sa han. Okej jag har redan sagt att du skulle få spelet för det priset.
Tur för mig 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av napahlm:

Funkade för mig!
Han i kassan suckade och sa att han inte orkade kolla upp det utan litade på mig.
Inga problem sa jag och plockade upp Prisjakt-appen och visade honom. Men, dom har ju inga i lager sa han. Okej jag har redan sagt att du skulle få spelet för det priset.
Tur för mig 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Ja det fungerar om man har flyt grattis. Annars kunde man länka där de finns i lager och hävda det

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Tossitoker12:

Nån som vet vart man kan hitta ett snyggt ställ att ha på bordet till pro dosan,

Rekommenderar dig starkt att kolla in denna hemsida:

https://www.rosecoloredgaming.com/product-category/shop-by-br...

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Gorynytj:

@tyvar1: Tyvärr inte, gav dock bort en Switch åt min tvillingbror. Han har velat köpa en ett tag nu, så har intalat honom att vänta till mellandagarna så att han inte skulle köpa en innan julen.

Gissar på att han blev riktigt glad!

Skrivet av Bernd_P1:

@tyvar1: räknas det att jag har köpt en till mig själv för 3 dagar sen? 🤣

hmmm, om du öppnade kartongen på självaste julafton så räknas det! haha

Skrivet av Flutters:

@tyvar1 Fick inte, utan köpte Yooka-Laylee! till mig själv i julklapp
Riktigt kul änsålänge! Älskar Banjo-Kazooie så detta är ett riktigt bra substitut!

Det spelet är faktiskt på min lista på spel som ska köpas, måste dock först införskaffa mig ett sd kort! :/

Skrivet av Damponmyboard:

Fick resident evil och xenoblade

Hur är Xenoblade? Inte 100% ännu på om det blir ett köp för mig eller inte!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Skrivet av tyvar1:

Hur är Xenoblade? Inte 100% ännu på om det blir ett köp för mig eller inte!

Har inte testat det ännu, började med resident evil då jag nyligen spelat skyrim känns det som att xenoblade är för stort just nu
Jag är rädd för två saker med xenoblade., för det första har jag aldrig spelat något liknande spel tidigare och vet inte vad jag kommer tycka om genren ( tror att man fastnar om man ger det en chans när så många andra gillar det)? Det andra jag är rädd för ska "förstöra" spelet för mig är att jag till 99% spelat handhållet och det jag hört om upplösningen just i handhållet inte ska vara särskilt bra...
Jag kan återkomma i tråden när jag spelat det lite och dela med mig av mina tankar och funderingar ;)Hur är Xenoblade? Inte 100% ännu på om det blir ett köp för mig eller inte!
[/quote]

Har inte testat det ännu, började med resident evil då jag nyligen spelat skyrim känns det som att xenoblade är för stort just nu
Jag är rädd för två saker med xenoblade., för det första har jag aldrig spelat något liknande spel tidigare och vet inte vad jag kommer tycka om genren ( tror att man fastnar om man ger det en chans när så många andra gillar det)? Det andra jag är rädd för ska "förstöra" spelet för mig är att jag till 99% spelat handhållet och det jag hört om upplösningen just i handhållet inte ska vara särskilt bra...
Jag kan återkomma i tråden när jag spelat det lite och dela med mig av mina tankar och funderingar

Permalänk
Skrivet av tyvar1:

Rekommenderar dig starkt att kolla in denna hemsida:

https://www.rosecoloredgaming.com/product-category/shop-by-br...

mm, har kollat där, Men söker något lite smidigare där man kan ha två kontroller över varandra

Visa signatur

Sveriges Största Discord för Nintendo switch spelare : https://discord.gg/tJyJDGR Välkommen in!!