Skänkes: 12st gamla PC-spel i originalfodral

Permalänk
Medlem

Skänkes: 12st gamla PC-spel i originalfodral

Jag vet inte om det finns någon som är intresserad av PC-spel från tidigt 2000-tal, men jag tänkte i alla fall ställa frågan innan jag kastar dessa.

Spelen är följande:

  1. Black & White

  2. Battlefield 1942

  3. Battlefield Vietnam

  4. Fallout + Fallout 2

  5. Fallout 3

  6. Madden 2003

  7. Red Alert 2

  8. Unreal Tournament

  9. Operation Flashpoint

  10. Moto GP

  11. Need For Speed: Underground

Vill du ha dem går det bra att hämta dem i Enköping. Trevlig helg!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ja tack!
Om du har möjlighet att posta dem?

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem

@daskedennis: Upphämtning prioriteras, men har ingen vägarna förbi kan jag skicka hela rasket. Observera att spelen väger sammanlagt 1,8kg, vilket innebär att frakten kostar en slant. PostNord verkar vilja ha 95kr och Schenker 105kr.

Permalänk
Medlem

@p.lindblom:

Ah okej jag förstår.

Jag är dock främst intresserad av battlefield-spelen, fallout 1+2 samt Red Alert 2. Har du möjlighet att skicka enbart dem? Kanske blir lite billigare frakt.

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem

@daskedennis: Absolut, med bara spelen du nämnde hamnar vi på under kilot och därmed kostar frakten i stället 58kr. Om ingen hinner lägga rabarber på spelen innan klockan 15 idag kan jag skicka dem då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av p.lindblom:

@daskedennis: Upphämtning prioriteras, men har ingen vägarna förbi kan jag skicka hela rasket. Observera att spelen väger sammanlagt 1,8kg, vilket innebär att frakten kostar en slant. PostNord verkar vilja ha 95kr och Schenker 105kr.

Du kan ju bara köpa en blå påse där frakt upp till 2 KG ingår, för lägre pris bara ett tips.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Budgivning hör ej hemma i skänkes.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

@UMJ:

Tror inte alla spelen får plats i en sån påse?

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem

@daskedennis: Jag testade just en sådan påse. Maximalt 6st normaltjocka fodral går i.

Permalänk
Medlem

@p.lindblom: Okej då får du gärna skicka med Unreal Tournament och Moto GP också. Då blir det 6 st va?

Du får självklart något för besväret.

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem

@daskedennis: Nu har jag packat Fallout 1 + 2, Battlefield 1942, Battlefield Vietnam, Red Alert 2, Moto GP samt Unreal Tournament, i ett 2kg-kuvert, och det går faktiskt att pressa ner ytterligare två spel om du vill

Permalänk
Medlem
Skrivet av daskedennis:

@UMJ:

Tror inte alla spelen får plats i en sån påse?

XXL eller om det är XXXL som max påsar finns ju beror ju helt på vilken storlek man väljer det är ju bara stå där på posten och prova stoppa ner den och ta en påse som passar, finns garanterad påsar för det.

Permalänk
Medlem

@p.lindblom: hahaha, där ser man.
Det räcker alldeles utmärkt som det är, tack!

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987