Går det att få tag på nytt handledsstöd tangentbord till ett corsair k65 rapidfire?

Permalänk

Går det att få tag på nytt handledsstöd tangentbord till ett corsair k65 rapidfire?

Tjena har lyckats knäcka plast fästena på mitt handledstöd. Går det att köpa dessa separat?

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|

Permalänk

@warmerspy: Ingen aning, men skulle inte tro det. Om det finns skulle jag säga på Corsairs egna hemsida (hoppas att du redan tittat där).

Visa signatur

| CPU: AMD Ryzen R5 1600x @3,7GHz w/ Corsair H90 AIO water cooling | GPU: KFA2 GTX 1070 ti EX 8GB | RAM: Corsair Vengeance Red LED DDR4 16GB 3000Mhz | STORAGE: M2 Samsung 960 EVO 250GB + Samsung 860 EVO 1TB + WD Caviar Black 1TB 64mb/7200 | MOBO: MSI B350 Tomahawk | PSU: Corsair RM750x | CHASSI: Fractal Design R5 | OS: Win 10 | MONITOR: Acer XF270HUA 27" IPS 144hz Freesync |

Permalänk
Skrivet av Constantine:

@warmerspy: Ingen aning, men skulle inte tro det. Om det finns skulle jag säga på Corsairs egna hemsida (hoppas att du redan tittat där).

Jo jag kollade på deras hemsida men hittade bara handledsstöd till andra modeller. De modeller jag hittade handledsstöd till är k70, k66, k68 och k63. Frågan är ju om den till k63:an passar eftersom det tangentbordet ser väldigt likt mitt.

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|

Permalänk
Permalänk
Inaktiv

Jag köpte ett från Inet för ett antal månader sedan, de kan ju ha utgått sedan dess förstås.

Corsair borde fortsätta med dessa, de är sköna som faen!

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av warmerspy:

Tjena har lyckats knäcka plast fästena på mitt handledstöd. Går det att köpa dessa separat?

Tjenare,

Jag hade ett sista kvar liggandes här hemma, skicka din adress så skeppar jag iväg det.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan