Asus MG279Q 1440p / 4ms /144hz / IPS / Freesync + Diverse

Permalänk
Medlem

Asus MG279Q 1440p / 4ms /144hz / IPS / Freesync + Diverse

Skärmen har inga döda pixlar, inga repor även om den har fått lite damm på sig sista året.
Jag har kvitto från webhallen på köpet 2015-10-11.
Har sålt min dator i delar sen december och skärmen har blivit överflödig men det svider att sälja den.

Har ingen kartong så den finns att hämtas i Stockholm. OM den skickas står du för frakt och betalning sker innan jag lämnar in den hos ombud och självklart packar jag så gott det går men materialkostnaden står du också för.

Bud startar på 3500kr. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Saitek X55 Rhino HOTAS Joystick ~ 1000kr
Astro Gaming A40 PC Headset ~ 800kr
Asus Transformer Book T100 Tablet ~300kr
Razer Tartarus Chroma Expert RGB Gaming Keypad ~400kr
Xbox One trådlös kontroll + PC dongle ~ 350kr
Razer BlackWidow Tournament Chroma keyboard (razer green clicky) ~800kr
Parrot Airborne Cargo Drone - Mars White ~ 300kr
Thermaltake Core P3 Chassi, säljer helst i Stockholm. ~500kr+

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Följer tråden - nyfiken på hur det går att sälja skärmen.

Visa signatur

3800X@PBO (4,3GHz) | Prime x370-pro | 16GB G.Skill Ripjaws V 3600Mhz @ 3600 Mhz(16-16-16-36-52) | Zotac 1080 Ti AMP Extreme | MG279Q | QPAD-1339 | Ownit 1000/1000.

Permalänk
Medlem

Vet du om skärmen är uppdaterad med senaste firmwaren?

Visa signatur

-dool

Permalänk
Medlem

Bjuder 700kr för headset och xbox-kontrollen, kan hämta i stockholm. såg att nytt headset ligger för 900kr nu på några sidor.

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av dool:

Vet du om skärmen är uppdaterad med senaste firmwaren?

Hur påverkar det? Är bara nyfiken, har själv en sådan skärm.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Heknu: sänker freesync upptagningen till 30fps istället för 45 tror jag.

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem

Intresserad av Razer BlackWidow Tournament Chroma keyboard
Hur gamla är den? Vilken skick?

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Är intresserad av skärmen, men då skulle den behövas skickas! Har du bättre bilder på den?

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ibland:

@Heknu: sänker freesync upptagningen till 30fps istället för 45 tror jag.

Tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heknu:

Hur påverkar det? Är bara nyfiken, har själv en sådan skärm.

Skickades från m.sweclockers.com

Det har kommit två firmwareuppdateringar som fixar saker. Finns att läsa om det i Sweclockers recension på skärmen men det var diverse problem med uppdateringsfrekvenser. Tror dom även förbättrade bildkvaliteten vid rörlig bild på nåt sätt.

Visa signatur

-dool

Permalänk
Medlem

Holy balls här händer det grejer! Är mitt i en flytt så jag kommer svara alla så fort jag kan under dagen.

@dool: Det är inte senaste firmware så vitt jag vet men det kan jag fixa innan försäljning isf. EDIT: Det går inte att göra firmware update personligen utan måste lämnas in. Min har range 35-90hz för freesync

@ibland: Skickar drive länk med bilder i PM så får du se skicket. Jag hittar 990kr via prisjakt som lägsta. Xbox one + dongle ligger på 700ish kr så jag tycker halva priset för båda är rimligt. Säg 800kr, du betalar frakt. Deal?

@darrenj: inköpt på webhallen 2015-10-24, finns kvitto om det behövs. Det fungerar felfritt förutom att Razer Synapse är sjukt irriterande.. Jag kommer köra en deepclean på den innan jag skickar iväg.

Permalänk
Medlem

@Slajm: bor dock i stockholm så kan hämta beroende på var du finns

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem

@ibland: Sundbyberg, Hallonbergen för att vara precis men kan ta mig till centrala Sundbyberg om du åker kommunalt.

Permalänk
Medlem

@fisken92: Yes jag är mitt i flytt så jag fixar en photoshoot senare idag. Som sagt jag kan skicka den men det är en risk att skicka skärm. Jag har skrivit vilkor på hur jag vill ha det vid frakt osv.

men som sagt photoshoot senare idag!

Permalänk
Medlem

@darrenj: inköpt på webhallen 2015-10-24, finns kvitto om det behövs. Det fungerar felfritt förutom att Razer Synapse är sjukt irriterande.. Jag kommer köra en deepclean på den innan jag skickar iväg.
[/quote]

400kr för deap cleaned Razer BlackWidow Tournament Chroma keyboard
(Obs Corsairs egen Utility engine är lika irriterande)

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

@darrenj: Det är alldeles för lite för mig, 800 va mitt riktpris, säg 600kr så kan vi göra en deal.

Permalänk
Medlem

UPDATE!
A40 Sålda.

Permalänk
Medlem

@darrenj:
nej
Jag hålla med till 400kr
Lycka till

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Skärm såld. Låter annonsen ligga för resten av prylarna. PM för snabbast svar.

Skickades från m.sweclockers.com