4690K - ASUS Z97-A - 16 Gb DDR3 2400Mhz - 400W Corsair PSU

Permalänk
Medlem

4690K - ASUS Z97-A - 16 Gb DDR3 2400Mhz - 400W Corsair PSU

Hej!

Här kommer min tradera/blocket/sweclockers testbänk ut till salu. Jag plockade ihop den här för att testa mitt förra "havererade" mobo (Gigabyte Z97 gaming 3). Nu är allt testat och allt som är till salu fungerar. Tänkte bygga mig en maskin på det här men jag har ändå ingen vettig ställe att ha den så nu går den till sälj.

1.
4690K

Inget konstigt med denna. Den har rullat hos mig i några år. Gått oklockad för det mesta men rullat upp mot 4,4 Ghz när jag fått feeling och orkat med det.
Kvitto finns (2014)
Ingen låda.
Prisjakt
Nu är ju prisangivelsen på prisjakt inte särskilt vettig men där är produkten iaf.

2.
ASUS Z97-A

Köptes här på Sweclockers i syfte att utesluta fel på processorn när mitt gamla mobo pajade. Köptes med vetskapen om att några pinnar var böjda men rullade felfritt. Är kört med 4790K tidigare och nu testad med 4690K och allt rullar som det ska. Pinnarna hamnar rätt i slutändan när dom trycks ner av låset gissar jag.
Inte sett något kvitto.
Låda finns.
Inets info

3.
2 x 8 GB DDR3 Corsair Vengeance Red 2400 Mhz

Köptes på blocket för att dom verkade häftiga och passade mitt bygge. Användes även för att utesluta fel på gamla kretsarna.
Jag fick se kvittot men fick det aldrig skickat till mig trots att jag bad om det. Är ju i egentlig mening inget värt men ni får ta det för vad det är.
Plastförpackning finns och kan skickas.
Prisjakt

4.
Corsair CMPSU-400CX

Köptes på Tradera för jag inte orkade riva isär min nybyggda maskin för att testa övriga delar.
Ingen aning om hur gammalt det är eller om det funnits något kvitto. Killen jag köpte det av verkade reko...
Ingen förpackning finns men kan skickas.

Jag prioriterar de som köper hela CPU-ram-mobo-paketet men kan tänka mig att sälja i delar till rätt pris. Jag delar väldigt ogärna på moderkort och CPU då jag inte har något skydd för sockeln om den ska skickas och heller ingen bra förpackning till CPU.

Jag förväntar mig ungefär det här för att det skall vara värt att sälja alls:
Minnen 900 kr.
CPU 600 kr.
Mobo 500 kr.
PSU 250 kr.

Pruta gärna men argumentera då gärna för er ställning.

Buda endast i tråden.

Jag låter det rulla några dagar och meddelar senare när vi stannar eller när jag helt enkelt tycker vi har nått en acceptabel nivå på budandet.

Säljer till vem jag vill, när jag vill eller inte alls. Jag kommer självklart vända mig ut och in för att vara tillmötesgående på alla vis, packa saker så bra det går om ni vill ha det skickat och prioriterar snabb respons, trevlighet och smidighet över pris, hur konstigt det än må låta.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem

1500 + hämtning för CPU, moderkort och minnen.

Permalänk

----- Shit trodde att det var en i7a..... Ber om ursäkt.

Budar 700 för minnerna + frakt

Visa signatur

Blyat

Permalänk
Medlem

Bud på 1300 för mobo och cpu av @ExecutedExile (via PM).

Hen leder än så länge då det nu också finns ett bud på minnena separat av @chrishtml

Kör i någon dag till sedan får det räcka.

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem

1600:- för CPU + Moderkort + Minnen, hämtar!

Permalänk
Medlem

@Alumax Bjuder 900+frakt för minnena.

Skrivet av Alumax:

3.
2 x 8 GB DDR3 Corsair Vengeance Red 2400 Mhz

Köptes på blocket för att dom verkade häftiga och passade mitt bygge. Användes även för att utesluta fel på gamla kretsarna.
Jag fick se kvittot men fick det aldrig skickat till mig trots att jag bad om det. Är ju i egentlig mening inget värt men ni får ta det för vad det är.
Plastförpackning finns och kan skickas.
Prisjakt

Permalänk

950kr + frakt för minnerna

Permalänk
Medlem

God dag!
Avslutar det hela någon gång ikväll och meddelar därefter vinnarna på PM.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem

Dåså gott folk. Då avslutar vi här. Vinnarna har strax PM!

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem

Fick du allt sålt eller vart det något kvar?

Skrivet av Alumax:

Dåså gott folk. Då avslutar vi här. Vinnarna har strax PM!

Permalänk
Medlem

@muttsson:
Tja!
Bara PSU:n som är kvar. Kunde man ju kanske uppdaterat med...

Visa signatur

HRLD