Tips på trådlösa in-ear till frugan?

Permalänk
Medlem

Tips på trådlösa in-ear till frugan?

Tänkte införskaffa ett par trådlösa in-ear till frugan men har ingen koll på vad som är bra. Jag vill helst inte spendera för mycket då hon inte bryr sig så värst mycket om ljudkvalité. Finns det något vettigt för några hundralappar?

Permalänk
Lego Master

@Bankai:
En kollega köpte de här på Kjell och verkar tycka de är bra. Han har använt dem varje dag senaste veckorna iaf.
Tog däremot bort byglarna för han tyckte de var störiga.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk

Har ett par JayBird x3 när jag tränar för det mesta. Fungerar bra och har rätt bra ljud och batteritid. Känner två andra som har lurar från samma fabrikat och hör bara bra saker.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS GTX 980 Ti STRIX
Sennheiser är skönhet
GSP 300 - HD 650

Permalänk
Medlem

Är rätt missnöjd med min JayBird x2. Inge vidare ljud och sitter rätt taskigt. Skulle jag köpa trådlösa lurar idag så skulle det bli over-ears.

Permalänk

Annars är roxcore bullets v2 ganska bra från Kjell, dock så har de mycket bas. Jag uppskattar det, men jag vet inte om din fruga gör det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min profilbild beskriver hur jag känner mig just nu.

Permalänk
Medlem

JBL Reflect Mini tycker jag är trevliga och inte alltför dyra.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk

Jag tycker jaybird är överskattade, Klipsch är en personlig favorit!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bankai:

Tänkte införskaffa ett par trådlösa in-ear till frugan men har ingen koll på vad som är bra. Jag vill helst inte spendera för mycket då hon inte bryr sig så värst mycket om ljudkvalité. Finns det något vettigt för några hundralappar?

Skrivet av CloakTurtle:

Har ett par JayBird x3 när jag tränar för det mesta. Fungerar bra och har rätt bra ljud och batteritid. Känner två andra som har lurar från samma fabrikat och hör bara bra saker.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Jaco8:

Är rätt missnöjd med min JayBird x2. Inge vidare ljud och sitter rätt taskigt. Skulle jag köpa trådlösa lurar idag så skulle det bli over-ears.

Så jag är egentligen inget älskare av in-ear, och jag har provat over-ear samt on-ear för träning men det funkade inte alls för mig. over-ear alldeles för stora, on-ear trillar bara av. Däremot så tycker jag att mina Jaybirds X2 leverar bra. Aldrig några problem med bluetooth anslutningen, helt ok ljud och när man väl måttat bandet och ställt in dom för ditt huvud och öron med rätt plopp och vingar så sitter dom bra. Jag har bara på mig dom 40-45min per dag (5 dagar i veckan) när jag tränar och aldrig annars. Jag kanske laddar dom varannan vecka eller nåt i den stilen. Har läst om många andra som tyckte dom satt dåligt osv, men jag ligger nog på andra sidan av den där skyttegraven och vill påstå att om man bara tar och fixar till lurarna så att dom sitter som dom ska så är det inga problem. Men smaken är som baken, jag skulle rekomendera Jaybird X2 iaf. Inte billigast i prislistan dock men man kan ju alltid lämna tillbaks om det inte passar.

Visa signatur

Cisco - Linux - VMWare
-- Citera mig om ni vill få återkoppling --