skapa egna undermappar i epostprogramet

Permalänk
Medlem

skapa egna undermappar i epostprogramet

har win 7, som ja uppdaterade gratis till win 10 för ett par år sen.
jag har haft mitt gamla epostprogram autlook express tills för en månad sedan.
då den helt plötsligt försvann.
vill väll egentligen ha tillbaks win 7, men de går ju inte sätta i skivan o instalera win7 utan att radera hela skiten,formatera mm.
o då måste ja ha drivrutiner till moderkort osv.
men va e de för skitepostprogram som följer win 10.
har försökt skapa egna undermappar till tex borttaget,men de funkar inte.
de kanske inte går att skapa egna undermappar i det här , som det gick att göra i det gammla

Permalänk
Medlem

@ottoj:
Det e-post program som finns i Win 10 är bara en simpel app för att bl.a kunna läsa/svara på e-post.

Vill du ha ett mer fullfjädrat e-post program får du installera ett.

Finns några att välja på Windows 10 Email Clients and Apps här.

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem

Jag tycker iof att outlook för win 7 och win 10 ser rätt lika ut om det är så att du är van med det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Varför vill man organisera sina mail i mappen borttaget?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Precis som en annan i den här tråden sa, så måste du installera en e-postklient för att kunna få bättre översikt över dina e-postmeddelanden. Och att kategorisera bortkastade e-postmeddelanden i katalogen "Borttagna", anser jag är en total onödighet. De försvinner ju ändå efter 30 dagar (eller när du rensar den), så varför ägna tid åt att lägga in allt i kategorier, som ändå kommer att också tas bort i samband med rensningen?

Gällande att installera drivrutiner, så kan jag rekommendera IObit Driver Booster. Jag använder det varje gång jag ska installera/uppdatera drivrutiner på alla de datorer som jag äger och på andras, som jag hjälper.

Gällande att skapa underkataloger i e-postklienten, så kan jag rekommendera Mozilla Thunderbird. Jag använder den portabla versionen, vilket betyder att jag slipper konfigurera om programmet efter en ominstallation av Windows. Plus, jag kan ta med mig hela programmet med mina konfigurationer intakta, till en annan dator och starta det därifrån.

Du kan skapa hur många underkataloger som du själv vill, i Thunderbird.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Har använt mig av eM Client och det är såklart en riktigt bra e-postklient, men om man vill ha mer än två e-postkonton, så måste man betala lite över 400 kr (källa). Thunderbird är 100% gratis och tillåter en att ha till synes oändligt med e-postkonton.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.