Permalänk
Avstängd

Paypal vill ha adressbevis

Hej,

Paypal vill ha adressbevis. Det gick att inkludera ett "kontotransaktion" så tog då en random banktransaktion med mitt kortnummer i och laddade upp det.

Blir det bra? Det fanns dock ingen information i denna transaktion om var jag befann mig. Det framgår inte i transaktionerna i Swedbank.

Permalänk
Medlem

Transaktionen innehåller inte information om dig men ditt kort gör.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothric:

Hej,

Paypal vill ha adressbevis. Det gick att inkludera ett "kontotransaktion" så tog då en random banktransaktion med mitt kortnummer i och laddade upp det.

Blir det bra? Det fanns dock ingen information i denna transaktion om var jag befann mig. Det framgår inte i transaktionerna i Swedbank.

Jag gjorde detta för ett tag sen och när jag tog ett kontoutdrag stod mitt namn och min adress uppe i högra hörnet. Inte för en enskild transaktion utan ett utdrag från ett konto.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Avstängd

Hej!

De godkände inte mina bifogade bilder över en vanlig transaktion (då den inte visade adress) eller CSN-bilder över min adress.

De godtar:
– hushållsräkningar (telefon- och bredbandstjänster, sjukförsäkring, gas, vatten, elektricitet osv.)
– bankkonto- eller betalkortsutdrag
– körkort. (Obs! Vi kan endast godkänna ett körkort om: det visar din postadress, det har utfärdats under de senaste 12 månaderna och det åtföljs av en annan giltig fotolegitimation som utfärdats av en myndighet
– ett tryckt lönebesked.

Det enda som känns möjligt för mig är bankkonto- eller betalkortsutdrag. Hur gör jag detta i Swedbank så att min adress visas?

Jag har inget arbete (får CSN). Räkningar ansvarar morsan för.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothric:

Hej,

Kan inte minas att paypal krävt det från mig. Är det köp eller sälj du ska göra?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av Lothric:

De godtar:
– hushållsräkningar (telefon- och bredbandstjänster, sjukförsäkring, gas, vatten, elektricitet osv.)
– körkort. (Obs! Vi kan endast godkänna ett körkort om: det visar din postadress, det har utfärdats under de senaste 12 månaderna och det åtföljs av en annan giltig fotolegitimation som utfärdats av en myndighet
– ett tryckt lönebesked.

Föråldrat system. Körkort innehåller ingen adress och de övriga tre är ofta digitala och jag tvivlar att en skärmdump funkar. Paypal får se till att modernisera sig.

Permalänk

Har du ingen faktura för random inköp funkade för mig men var ett tag sen.

Permalänk
Avstängd

@snailmagic: De skriver: Vi accepterar inte:
– Fakturor
– Ofullständiga dokument.

Hur kan jag lösa detta? Det är nämligen så att jag fick en 8000 kronors donation på Twitch och vill gärna ta ut pengarna till mitt bankkonto. Går inte om mitt konto inte verifiieras på detta sätt.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av Lothric:

Hej!

De godkände inte mina bifogade bilder över en vanlig transaktion (då den inte visade adress) eller CSN-bilder över min adress.

De godtar:
– ett tryckt lönebesked.

Det enda som känns möjligt för mig är bankkonto- eller betalkortsutdrag. Hur gör jag detta i Swedbank så att min adress visas?

Jag har inget arbete (får CSN). Räkningar ansvarar morsan för.

Detta har jag gjort när jag fick för mycket pengar på mitt konto vid en försäljning. Jag tog kort med min mobil på elräkningen och skickade in den. Har du Swedbank borde det gå att skicka in eller ta kort på ditt årsbesked där står din adress. I annat fall folkbokföringsbevis måste väl gå att skicka in.

Årsbeskedet ligger på dokument fliken på ditt bankkonto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothric:

@snailmagic: De skriver: Vi accepterar inte:
– Fakturor
– Ofullständiga dokument.

Hur kan jag lösa detta? Det är nämligen så att jag fick en 8000 kronors donation på Twitch och vill gärna ta ut pengarna till mitt bankkonto. Går inte om mitt konto inte verifiieras på detta sätt.

Var det efter att du brutit mot din kompis NDA?

Visa signatur

9900K - GTX 1080 ti - 64 GB - 3xXB270HU - 1xU2717DA
Yamaha HS7 - HD600 - Focusrite Clarett 8Pre - Akai MPK261 - AT2050
2x Auralex Project 2™ Roominator Kit - Multibrackets Gas Lift Quad
www.soundcloud.com/frozen_orb
www.facebook.com/FrozenOrbMusic

Permalänk
Avstängd

@candybag: Kanske

Då blir det genom Swedbank. Får hoppas att jag hittar det där!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothric:

@candybag: Kanske

Då blir det genom Swedbank. Får hoppas att jag hittar det där!

SWECLOCKERS NEVER FORGET!

Visa signatur

9900K - GTX 1080 ti - 64 GB - 3xXB270HU - 1xU2717DA
Yamaha HS7 - HD600 - Focusrite Clarett 8Pre - Akai MPK261 - AT2050
2x Auralex Project 2™ Roominator Kit - Multibrackets Gas Lift Quad
www.soundcloud.com/frozen_orb
www.facebook.com/FrozenOrbMusic