Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Asus rog centurion echo

Hej! jag har ett problem med mitt rog centurion headset, köpte det nyligen och allt fungerade bra tills jag uppdaterade firmware på den till nyaste versionen, nu låter alla filmer och musik som det är ett echo i bakgrunden, riktigt irriterande, uppskattar hjälp med detta, tack!

Permalänk

tjena.

har samma lurar och hade samma problem, installerade sonic studio och där kan du justera bort problemet

https://www.asus.com/us/Headphones-Headsets/ROG-Centurion/Hel...

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

@Tonasty4u:

Tack för snabbt svar, hur gick du till väga för att fixa problemet? vilken inställning ändrade du :)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thorning:

@Tonasty4u:

Tack för snabbt svar, hur gick du till väga för att fixa problemet? vilken inställning ändrade du :)?

Låter som Reverb

Mvh
Marcus

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Thorning:

Hej! jag har ett problem med mitt rog centurion headset, köpte det nyligen och allt fungerade bra tills jag uppdaterade firmware på den till nyaste versionen, nu låter alla filmer och musik som det är ett echo i bakgrunden, riktigt irriterande, uppskattar hjälp med detta, tack!

Skrivet av Tonasty4u:

tjena.

har samma lurar och hade samma problem, installerade sonic studio och där kan du justera bort problemet

https://www.asus.com/us/Headphones-Headsets/ROG-Centurion/Hel...

Hur är kvalitén på micken? Går det att höra vad ni säger osv?

Läst mycket skit om denna modell, men ljudet verkar vara riktigt bra.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Skrivet av Lagerlöf:

Hur är kvalitén på micken? Går det att höra vad ni säger osv?

Läst mycket skit om denna modell, men ljudet verkar vara riktigt bra.

Ljudet är bra men micken är inte bra. Köp något annat om du använder mick ofta

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060