MSI GT72S 6QF-010NE Bärbar speldator

Permalänk
Medlem

MSI GT72S 6QF-010NE Bärbar speldator

En MSI GT72S 6QF-010NE Dominator Pro G bärbar speldator säljes då jag uppgraderat.
Köpt på Webhallen (kvitto finns, men garantin har gått ut). Kostade 32 490 kr i slutet av 2015.

Specs: 17,3" FHD G-sync i7-6820HK / 16GB RAM / 2x128GB SSD + 1TB HD / GTX980 8GB - Desktop varianten och inte den sämre mobila 980M - klarar de flesta spel idag på höga inställningar/ Win 10

Precis fått tillbaka den från service (nytt moderkort och rengjord) via Webhallen, så allt är i gott skick. Knapparna A, S och D - texten är utnött (se bild), men fungerar som de ska.

Kan hämtas i Malmö alt. så skickar den via Posten som rek (köparen står för fraktkostnad). Tar swish betalning i första hand.

Jag återställer datorn innan utskick.

Ge ett bud om du finner priset orimligt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!

Hur är skicket på den?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

@Jaxione: Hej, skicket är bra med tanke på ålder. Det är som sagt mestadels färgskav på tangenten A, S och D, men de fungerar som de ska.

Nytt moderkort och uppfräschad av servicestället som Webhallen anlitar.

MVH

Permalänk
Medlem

Okay! Hur ser det ut med skavmärken och repor på lock och dylikt?

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

@Jaxione: Hej, den är i bra skick överlag. Visst, du kan ju inte riktigt förvänta dig nyskick, men däremot så fungerar allt som
det ska. Ingen repa på viktiga komponenter som skärm osv. Använt extern mus, så touchpaden är inte använd.

Det är en bra gamingdator med ett bra grafikkort helt enkelt; GTX 980 står sig bra även idag när det kommer till spel.

Permalänk
Medlem

@Jaxione: fortfarande intresserad?

Permalänk
Medlem

Tjena!

Nej jag hoppar, men tack. Har redan en nästan lika bra laptop. Var bara ifall den var i nyskick eller väldigt nära som jag hade kunnat tänkt mig att byta.

Trevlig helg

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

@Jaxione: Hej, ok, synd, du får gärna lägga ett bud om du finner priset för högt

Permalänk
Medlem

Eftersom jag är så töntig med skicket på mina grejor så kan jag inte ge så mycket. Tror du får den såld på blocket för minst det du begär i annonsen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk

Håller med ovan

Permalänk
Medlem

Har gett bud på 7000+frakt via pm. (skriver i tråden också).