Kan inte lista ut hur jag byter betalkort i Bnet! (Reggade fel kort)

Permalänk
Medlem

Kan inte lista ut hur jag byter betalkort i Bnet! (Reggade fel kort)

Har två kort. Ett med mig för daglighandel och ett annat för internetköp hemma. Ofc båda med samma månad och år som expiry date.

Mina gamla betalkort löpte ut i juni. Lyckades med konststycket att regga fel kort till WoW när nya korten anlände. Löste det temporärt med att öppna upp "dagligkortet" för internethandel. Tänkte ändra det idag då jag reggade koden för BfA CE men lyckas f-n i mig inte lista ut hur jag editerar om uppgifterna!

Väljer jag edit så kan jag ändra mitt namn men kan inte indikera kortuppgifter.

Tänker jag på att välja "add paymnent option för att sen kunna deleta det felaktiga kortet så får jag följande "Oops! This needs your attention: Something went wrong. Select another payment method or try again later." när jag lagt in kortuppgifter och ska spara dem.

Känner mig måttligt dum som inte lyckas lista ut hur jag byter kortuppgifter hos Blizzard! Gjorde det ju i juni och vill minnas att jag helt enkelt deletetade det utgångna kortet och fick småpanik då att inte hitta hur jag knöt ihop nya (felaktiga kortet jag då la in) tills Blizzard/Bnet förslog att adda för paymentoption.

Alltid haft problem att begripa mig på deras upplägg för kortuppgifter genom åren.

Edit. Kyss mig om jag inte skapade en egen tråd om detta. Ursäkta. Trodde jag satt underrubrik i befintlig tråd. Ursäkta! INte min dag idag. Precis allt har gått fel för mig.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Oftast får man ta bort gamla kortet först och spara för att sedan lägga in det nya kortet.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Oftast får man ta bort gamla kortet först och spara för att sedan lägga in det nya kortet.

Tack. var något sånt jag tror jag "snubblade" till det med för någon månad sen.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk