CHASSIN SÄLJES! Corsair, Lian Li, Origen - billigt

Permalänk

CHASSIN SÄLJES! Corsair, Lian Li, Origen - billigt

Hej,

Då jag har lagt ner lite projekt så har jag några chassin stående och tar plats.

1. Corsair Carbide Air 540 - ATX
Bra skick, en 2.5" plats är trasig (finns 3st till) och en 3.5" är trasig (finns 1st till, den trasiga går dock att använda på klassiskt vis med SATAkabel och ström). Ingår 3st Corsair fläktar 120mm

2. Lian Li PC-70USB Silver ATX / E-ATX
Hyffsat skick dock en del tejprester från tidigare ägare, sväljer de mest i form av moderkort (kört Supermicro E-ATX kort bland annat i denna) och en hel del hårddiskar. Ingår 4st 80mm fläktar

3. Origen AE S16V - ATX
Hyffsat skick dock en del repor. Lådan är fullt brukbar dock, användes för en enkel FreeNAS server, ingår 1st 80mm fläkt för HDD

200kr / st per chassi, köp alla tre för 500kr.
Hämtas i Örebro, kan mötas i stan samt i Arboga trakten då jag jobbar där.

Kan tänka mig att köra ut chassina mot ersättning om du bor i Örebro / Arboga närliggande men inte har möjlighet att hämta, PM'a mig så undersöker vi möjligheten.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Har du något ärende i sthlm?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Noa:

Har du något ärende i sthlm?

Skickades från m.sweclockers.com

Lite väl långväga, kan nog glida upp till västerås!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Smått intresserad av corsair carbide air 540 chassit, är det möjligt för dig att skicka?

Permalänk
Skrivet av Rannug94:

Smått intresserad av corsair carbide air 540 chassit, är det möjligt för dig att skicka?

Om ingen kan hämta ska jag se över möjligheten, lär väl inte bli asbilligt men de väger ju inte så mycket.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Ok, låter bra.

Permalänk

Tar 540 Bor i Örebro!

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk

1. Corsair Carbide Air 540 - ATX

3. Origen AE S16V - ATX

Sålda, endast Lian Li kvar

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk

Finns chassit kvar än?

Visa signatur

Skit komputter just nu, ska uppgraderas i sommarn.

Dropbox. Ha alltid dina filer med dig. 2Gb gratis. http://db.tt/pF5PXWu