Grafikkort, SSD och Tangentbord + Mus

Permalänk
Medlem

Grafikkort, SSD och Tangentbord + Mus

Tjena,

Ute efter lite komponenter samt kringutrustning till mitt bygge.

Grafikkort
Allra helst ett GTX 1070 Founders Edition då det kommer sitta i ett ITX-bygge, vill ha något som motsvarar 1070 och gärna något med grönt LED längs sidan då det kommer passa sjukt bra in i mitt bygge. Men ge förslag som sagt

SSD
256GB SSD, behöver inte vara något märkvärdigt utan så billigt som möjligt egentligen.

Tangentbord och mus
Ute efter något trådlöst tangentbord och mus, gärna inom gaming-sektionen. Ge förslag

Jag finns i Stockholm men kan handla på distans om du inte är i Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjenare mannen!
Jag har en trådlös Logitech G430 i väldigt bra skick med nya skatez! Kvitto finns

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av nkewk:

Tjenare mannen!
Jag har en trådlös Logitech G430 i väldigt bra skick med nya skatez! Kvitto finns

Skickades från m.sweclockers.com

Tjena!
Absolut intressant, vad vill du ha för den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrippe7:

Tjena!
Absolut intressant, vad vill du ha för den?

400kr vill jag ha.
Prestandamässigt så är den ju lika bra som den dyrare trådlösa modellen. Sen är skicket väldigt bra och nybytta glidez som sagt! Riktigt vass mus

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrippe7:

Tjena,

Ute efter lite komponenter samt kringutrustning till mitt bygge.

Grafikkort
Allra helst ett GTX 1070 Founders Edition då det kommer sitta i ett ITX-bygge, vill ha något som motsvarar 1070 och gärna något med grönt LED längs sidan då det kommer passa sjukt bra in i mitt bygge. Men ge förslag som sagt

SSD
256GB SSD, behöver inte vara något märkvärdigt utan så billigt som möjligt egentligen.

Tangentbord och mus
Ute efter något trådlöst tangentbord och mus, gärna inom gaming-sektionen. Ge förslag

Jag finns i Stockholm men kan handla på distans om du inte är i Stockholm.

Läs hela annonsen här

Har ett schysst enkelt gaming tangentbord från Arrogant Bastard, knappt använt och fullt fungerade. även Diablo 3 Steelseries headset, legat undan så inte varit använd sen fått det, tänkte jämn 200 kr för dessa, annars 150 kr st Finns även snygg slim trådlöst tangentbord med separat Bluetooth/IR svart mus, mycket lite använda, 300 kr för dessa, annars 150 kr st. Återkommer med modell för dem !

Permalänk
Medlem

Säljer ett 1070, tror man kan styra LED-färgen på sidan:

https://www.sweclockers.com/marknad/158985-nvidia-geforce-gtx...

Visa signatur

chassi: Corsair Crystal 460X RGB MB: MSI Z270 PC MATE
CPU: i7-7700K Kylning: 212 EVO. GPU: AORUS GeForce GTX 1080ti. Ram: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz LED. PSU: EVGA Supernova GS 650W Samsung 850 EVO 500GB+ 500GB M2+ HDD

Permalänk
Medlem

Jag har en Corsair K65 RGB Rapidfire med Cherry MX Speeds (tangentbord). Intresserad? 500kr + frakt (så, ~ 550kr)