Permalänk
Medlem

Musen blir ”slowad” ingame

Som rubriken säger jag har inte ändrat nåt i min setup men märkte idag att vid snabba rörelser ingame så blir musen sölig väldigt jobbigt nån som vet? Ty svar

Permalänk
Medlem

Justera DPI/ mouse sensitivity i spelen.

Permalänk
Medlem

Har justerat dpin och sens ingame men funkar ej har ju kört samma hela tiden men idag blev det såhär

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Windows update tidigare idag?
Haft liknande problem efter windows uppdatering några gånger.
Om du vet att du haft en uppdatering , testa rulla tillbaka den. För mig har det krävts en ominstallation varje gång dock :/

Visa signatur

Fractal Design R6 modified - Asus RoG Strix Z390F - i9 9900K - Custom loop 2x360rad med DDC pwm pump - 4x4gb Corsair RoG Dominator edition @ 3200Mhz - ASUS GTX 1080 Ti Founders Edition med EK vattenblock & backplate - Corsair RM750i
Galleriet: Venom - Midvinter - Frankensteins keyboard Facebook: Nagelfar Mods Instagram: Nagelfar Mods

Permalänk
Medlem

Ja de kan nog hända, så du tycker ja ska pröva installera om? Elr finns de nåt smidigare sätt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av svmuel:

Ja de kan nog hända, så du tycker ja ska pröva installera om? Elr finns de nåt smidigare sätt

Skickades från m.sweclockers.com

Jag brukar råka ut för det några gånger om året, senast idag när musen blev sjukt långsam. Minns aldrig vad jag har för inställningar men går in i programmet för musen och ändrar dpi sen funkar det igen tills nästa gång.
Så kolla om det finns något program för inställningar för just din mus.

Visa signatur

Aorus Elite X570, Ryzen 3700x, G.Skill Trident Z Neo 3600MHz, RTX3080 TUF Gaming OC, NH-u12a

Permalänk
Medlem

Har kollat å provat det mesta men inget verkar funka förutom att slå på mouse acceleration vilket gör det lite bättre

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Slowad ? LOL