Permalänk
Medlem

Delid i sthlm

Är det någon i sthlm som utför delid?
Har inte lust att lägga pengar på alla verktyg man ska ha för en gångs användning

Visa signatur

MSI Z270 SLI PLUS, Intel i7 7700k@5ghz, Corsair RM750x 750W, Gigabyte Gtx 1070 G1, Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance, be quiet! Pure Rock

Permalänk
Moderator
Moderator

@iMisho:

Kolla gärna denna tråden, gratis hjälp med montering av datorer och till exempel @Louwsy Shroom som erbjuder hjälp med delid

Tänk bara på att det inte är en vanlig tråd, kika i första posten efter personer som kan hjälpa och PM'a. Nu fick du en genväg med Burningman direkt som jag visste har verktyg och erbjudit hjäp.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

@iMisho:

Kolla gärna denna tråden, gratis hjälp med montering av datorer och till exempel @Burningman som erbjuder hjälp med delid

Tänk bara på att det inte är en vanlig tråd, kika i första posten efter personer som kan hjälpa och PM'a. Nu fick du en genväg med Burningman direkt som jag visste har verktyg och erbjudit hjäp.

Hjälper gärna upp med Delidd men stockholm är lite för långt då jag huserar i Linköping

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Moderator
Moderator

@Louwsy Shroom: Sorry, fick för mig att du var i Stockholm, får kolla hur jag sorterat den tråden

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Tack för all hjälp grabbar. Det fanns en snubbe en gång på blocket som hade allt man behövde och kunde få låna hem sakerna för en billig slant. Men tyvärr finns han ej kvar på blocket. Har nämligen ingen lust att betala över 500kr för att köpa sakerna och bara använda dom en gång typ

Visa signatur

MSI Z270 SLI PLUS, Intel i7 7700k@5ghz, Corsair RM750x 750W, Gigabyte Gtx 1070 G1, Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance, be quiet! Pure Rock