Är BB buggat eller gör jag fel?

Permalänk
Medlem

Är BB buggat eller gör jag fel?

Goddagens,

Jag sitter och försöker redigera ett längre inlägg med BB-kod för att formatera upp det och snygga till det för läsbarhetens skull. Dock verkar jag ha en hel del problem och börjar undra om jag gör fel, eller om det kanske är buggat eller begränsat av säkerhetsskäl.

T.ex. om jag kör
(center)(h1)Hej(/h1)(/center)

Så blir det en h1 rubrik, men ej centrerad. Jag har försökt med alla möjliga kombinationer men det verkar vara problem med det här.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av HoboCop:

Goddagens,

Jag sitter och försöker redigera ett längre inlägg med BB-kod för att formatera upp det och snygga till det för läsbarhetens skull. Dock verkar jag ha en hel del problem och börjar undra om jag gör fel, eller om det kanske är buggat eller begränsat av säkerhetsskäl.

T.ex. om jag kör
(center)(h1)Hej(/h1)(/center)

Så blir det en h1 rubrik, men ej centrerad. Jag har försökt med alla möjliga kombinationer men det verkar vara problem med det här.

Hej,

Dessvärre fungerar inte center taggen tillsammans med h taggen. Lite svårt att skriva allt från telefon men teknik sätter lite käppar i hjulen.

Jag rekommenderar att titta på size taggen för att göra lite större text som sen går att centrera.

Mvh // Anton

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klorixx:

Hej,

Dessvärre fungerar inte center taggen tillsammans med h taggen. Lite svårt att skriva allt från telefon men teknik sätter lite käppar i hjulen.

Jag rekommenderar att titta på size taggen för att göra lite större text som sen går att centrera.

Mvh // Anton

Skickades från m.sweclockers.com

Test

Japp ... mycket bättre! Tackar

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova