Rensning, chassi, cpu-kylare, fläktar, psu adapter

Permalänk
Medlem

Rensning, chassi, cpu-kylare, fläktar, psu adapter

Nyss flyttat till ett annat chassi och säljer därav delarna som blev över. Samtliga delar har suttit monterade i chassit nedan

Fractal Design Node 304
Startbud 100kr
Bilder: https://imgur.com/a/KQI6s9A
Syns att det används, men i bra skick. Som ni kan se så är ena fläktporten uppklippt för att få plats med en 4 pins fläkt, påverkar dock inte funktionen.
Det som saknas är följande:
1st vibrationsdämpare till en av 3.5" HDD platserna.
2st tumskruvar till HDD korgarna. (se bild)
3st skruvar som håller fast HDD korgarna (utöver tumskruvarna).

Sen följer det med några påsar med en massa skruvar av olika slag. Det är fractal design skruvar, men är möjligt att de kommer från ett gäng andra FD chassin jag har haft. Så kan inte garantera att skruvsamlingen är komplett, men det kan mycket väl vara så att det är skruvar av överflöd

2st Noctua NF-A9 PWM
Startbud 50kr/st
Saknar de 4 silvriga skruvarna för att fästa i chassit. Utöver det är de båda kompletta i kartong

1st Noctua NF-A14 PWM
Startbud 50kr
Komplett, men saknar låda

1 st Noctua NH-U9B SE2
Startbud 50kr
Inte komplett, saknar som ni ser en av skruvar till bracketen (tror det endast är för Intel-kittet, finns en annan variant i AMD-kittet som jag inte använt).
Har suttit monterad på ett MSI Z97i AC när den saknade skruven inte var borta. Dvs med en sån skruv så fungerar det åtminstone till MSI Z97i AC och andra liknande moderkort. Utöver det vet jag inte vad som saknas för att montera på andra kort.

1st Corsair PSU SFX-bracket 2.0
Startbud 50kr
Komplett, men saknar låda

Köparen betalar ev frakt. Betalning sker med Swish
Finns att plocka upp i Vasastan, Östermalm eller Värtahamnen beroende på tid

Läs hela annonsen här

Visa signatur

VR: Oculus Rift CV1 + Touch
Dator: Ryzen 2600X | 16GB 2933 MHz | RTX 2070 FE | 2 x Samung 850 SSD 250GB | Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 | Noctua L12
Server: HP ProLiant MicroServer G7 N54L

Permalänk
Medlem

Hej!

2st Noctua NF-A9 PWM
1st Noctua NF-A14 PWM

Bjuder 200kr + frakt för dessa

Mvh

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

300 kr för chassit, kan hämta kvällstid nästa vecka.

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem

1st 92mm noctua 50kr + frakt bjudet

Permalänk
Medlem
Skrivet av piccaboo:

Hej!

2st Noctua NF-A9 PWM
1st Noctua NF-A14 PWM

Bjuder 200kr + frakt för dessa

Mvh

Noterat, får jag inget annat bud innan i morgon 21:00 så är den din. Då kan jag skicka det på måndag

Skrivet av monotux:

300 kr för chassit, kan hämta kvällstid nästa vecka.

Noterat, skicka ett PM så bestämmer vi en dag och tid. Den är din till det priset så länge ingen budar högre minst 24h innan vår bestämda tid

Visa signatur

Dator: Ryzen 2600X | 16GB 2933 MHz | RTX 2070 FE | 2 x Samung 850 SSD 250GB | Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 | Noctua L12

Permalänk
Medlem
Skrivet av ehallq:

Noterat, får jag inget annat bud innan i morgon 21:00 så är den din. Då kan jag skicka det på måndag
Noterat, skicka ett PM så bestämmer vi en dag och tid. Den är din till det priset så länge ingen budar högre minst 24h innan vår bestämda tid

Typiskt när man just behövde 1 noctua 92mm

Permalänk

@ehallq: Hej! Bjuder 50 kr + frakt för bracket 2.0

Permalänk
Medlem
Skrivet av vviikkttoorr:

@ehallq: Hej! Bjuder 50 kr + frakt för bracket 2.0

Noterat, kör budstopp 21:00 även på den, så kan jag skicka den i morgon

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av molliz:

Typiskt när man just behövde 1 noctua 92mm

Du kan ju få köpa CPU kylaren för 50kr, den har 2 st Noctua nf-b9 fläktar

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av ehallq:

Du kan ju få köpa CPU kylaren för 50kr, den har 2 st Noctua nf-b9 fläktar

Taget hors i pm

Permalänk
Medlem
Skrivet av molliz:

Taget hors i pm

Skrivet av seraj5:

Hej! Jag behöver också bara en enda noctua nf a9 fläkt kan bjuda 100kr för en seperat eller för kylaren. Tror du att du kan möta mig i centralstationen vid runt 6?

Mvh

Skrivet av GPUan:

Hej!

Är cpu kylaren såld/lovad? Behöver inga fläktar till den. Kan tyvärr bara betala kontant om den finns kvar. kan lägga ett bud i tråden i så fall.

Blev mycket meddelanden. Så svarar er här

Molliz leder fortfarande. Prioriterar upphämtning hos mig eller att skicka.
21:00 så är den molliz ifall inget högre bud för kylaren+ tillhörande fläktarna kommer

Visa signatur