EVGA 1080Ti FTW3 med EK-vattenblock

Permalänk
Medlem

EVGA 1080Ti FTW3 med EK-vattenblock

Haj

Smart som man är har man uppgraderat riggen, och fick då detta grafikkort till övers.
Luftkylaren finns kvar och följer med, men föredrar såklart att sälja med vattenblocket på för att slippa den processen.

Jag har kört detta kort stock med en undervolt på 0.1V med gott resultat, nu i veckan provade jag dock att överklocka och på stock-volt nådde jag ungefär 2070MHz stabilt, upp från 1683MHz som tydligen är standard. Inget tokigt chip med andra ord.

Digitalt kvitto finns på såväl grafikkort som vattenblock.

Har använt stock-backplate enligt bild utan konstigheter.

Prismässigt sätter jag startbud på 6k för allt, så ser vi var intresset ligger.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Behöver inte blocket. Bjuder 5500 exklusive block.
Hur gammalt är kortet, finns garanti kvar - då är det värt mer i mina ögon!

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Finns kvitto/garanti kvar? samt originalförpackningar till kort och block?

Permalänk
Medlem

@maike @Nizr

Kvitto finns från mitten oktober 2017,inhandlat på Webhallen.
Originalkartong till bådadera finns också.

Permalänk
Medlem

Vad jag kan utläsa verkar det som att EVGA dessutom kör tre års garanti, så det är över 1,5 år kvar på den.

Permalänk
Medlem

Garanti går väll dock inte att föra vidare?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Enligt EVGA så går det för vissa produkter.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Går garanti även när man "öppnat" kortet?

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Medlem

bjuder 6k

Permalänk
Medlem

Jag har förut haft att göra med EVGA's garantiavdelning att göra med stor framgång. Just EVGA har en uttalad policy att avlägsna kylare för byte av kylpasta och/eller rengöring samt montering av vattenblock är okej, även om det sitter garanti-klistermärke i vägen.
Skulle det tjura med garantin och att det tvunget måste vara ursprungsägaren som initierar det så har jag kontaktuppgifter till denne.

Permalänk
Medlem

6100kr, med vattenblock. Får bli frakt om du inte skulle ha vägarna förbi Uppsala, Stockholm eller växjö

Permalänk

Hej, Kan tänka mig 6200 plus frakt om du kan skicka med "Blocketpaket". Alternativt om du har vägarna förbi omkring Stockholm.
Mvh Jan

Permalänk
Medlem

Blocketpaketet funkar för mig, om köparen står för alla utgifter. Har goda erfarenheter från affärer på den här sidan, och har sparat mina gamla annonser.

Permalänk
Medlem

6300kr med block + frakt

Permalänk
Medlem

@kusk0r:
Noterat. Jag tänkte avrunda det här på onsdag kväll så får jag iväg paketet så att det borde levereras till helgen.

Permalänk

6400 med block och frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Jedijanne:
Visst menar du plus frakt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Jag har förut haft att göra med EVGA's garantiavdelning att göra med stor framgång. Just EVGA har en uttalad policy att avlägsna kylare för byte av kylpasta och/eller rengöring samt montering av vattenblock är okej, även om det sitter garanti-klistermärke i vägen.
Skulle det tjura med garantin och att det tvunget måste vara ursprungsägaren som initierar det så har jag kontaktuppgifter till denne.

Inga problem hos EVGA om du inte är den ursprungliga ägaren, bara kvitto finns.
Fick mitt 1080 ersatt förra veckan utan bekymmer.
Lycka till med försäljningen!

Permalänk
Medlem

Gött mos.

Permalänk
Skrivet av Broder Truck:

@Jedijanne:
Visst menar du plus frakt?

Japp

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem