GoPro Hero session eller GoPro Hero 2018

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mizzarrogh:

Jag har en 2018, är helnöjd med den.

Funderar själv på att skaffa en, och undrar om du har bytt firmware på den och hur stort minneskort den klarar av?

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bärplockaren:

Funderar själv på att skaffa en, och undrar om du har bytt firmware på den och hur stort minneskort den klarar av?

Jag har inte bytt firmware på min (ännu), jag har ett 64Gig kort, men 32 räcker väldigt långt även om du kör maxupplösning på den, jag hade klarat mig med det mindre kortet då jag hitintills aldrig fyllt mitt till mer än kanske en fjärdedel i praktiken (har för mig att den klarar ännu större kort, men jag kan ha blandat ihop det med premium modellerna...). Använder ett relativt billigt kort i min (har för mig att det var någon Samsung modell i mellanklassen jag petade i, kan kolla exakt om ni vill, har den inte här just nu dock... ), det verkar fungera, men SanDisk och liknande är ju bättre kvalitetsmässigt.

Edit, det finns några Amerikanska videos på Youtube om byte av firmware.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem

Nån som har nån ide om hur jag skall få en sån där bröstsele lite större, jag har rejält bröstparti o den som jag köpte sånt där kit med tillbehör den var ganska trång o klämde åt ganska bra fast den är ställt på yttersta största. Den är i elastiskt band. Nån stor som upplevt detta kanske?

Visa signatur

Fear