Gigabyte GTX 560Ti 1GB & AMD Sapphire R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

Gigabyte GTX 560Ti 1GB & AMD Sapphire R9 290 4GB

Hej! Jag har två överblivna grafikkort som inte kommer till användning. Upphämtning i centrala Uppsala prioriteras. Dock kan sakerna skickas, men jag håller mig inte ansvarig om sakerna inte skulle fungera när de kommer fram.

Båda korten är funktionstestade och kommer med ESD-påsar.

1: Gigabyte Windofrce 2x GTX 560ti 1GB GDDR5, kräver 2x6-pin för ström.

Pris: Bud

2: SÅLD!

Vi kör en kort budgivning fram till imorgon söndag (3/3-2019) 23.59, så kan jag skicka korten redan på måndag om så skulle behövas.

OBS!: Inget bud är för lågt, ni kan även buda med trisslotter/defekta teknikprylar som jag kan få nöjet att laga istället

Lycka till!

Mvh Robin Gonner

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

100 kr + avhämtning för 290

Permalänk

Budar ett defekt xbox One med kinect med två kontroller för r9 290.

Det startar och ger bild men visar ett felmeddelande som jag inte kommer ihåg

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Define S | AMD Ryzen 3700x |Dark Rock pro 4| MSI x570 Gaming Edge WIFI | Corsair LPX 32GB | AMD RX 5700 XT |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teicaus:

100 kr + avhämtning för 290

Noterat!

Skrivet av trisse_123:

Budar ett defekt xbox One med kinect med två kontroller för r9 290.

Det startar och ger bild men visar ett felmeddelande som jag inte kommer ihåg

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat! Det är taget på en gång faktiskt, lär mig hellre laga (eller iallafall försöka laga) trasiga prylar än att ta några hundralappar i fickan. Om du vill kan du komma redan ikväll eller imorgon och hämta upp det.

Mvh Robin Gonner

Permalänk
Skrivet av Bamsebjörn:

Noterat!

Noterat! Det är taget på en gång faktiskt, lär mig hellre laga (eller iallafall försöka laga) trasiga prylar än att ta några hundralappar i fickan. Om du vill kan du komma redan ikväll eller imorgon och hämta upp det.

Mvh Robin Gonner

Åh ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag behöver dra tillbaka mitt bud. Jag missade helt att kortet inte har kylare. Och kylaren du länkade till på Inet verkar vara över min nivå att montera, samt jag är osäker på om den ens får plats (har ett pcie ljud kort brevid min gpu). Ber om ursäkt ännu en gång.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Define S | AMD Ryzen 3700x |Dark Rock pro 4| MSI x570 Gaming Edge WIFI | Corsair LPX 32GB | AMD RX 5700 XT |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teicaus:

100 kr + avhämtning för 290

Skrivet av trisse_123:

Åh ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag behöver dra tillbaka mitt bud. Jag missade helt att kortet inte har kylare. Och kylaren du länkade till på Inet verkar vara över min nivå att montera, samt jag är osäker på om den ens får plats (har ett pcie ljud kort brevid min gpu). Ber om ursäkt ännu en gång.

Skickades från m.sweclockers.com

Inga problem alls! Då leder Teicaus igen med 100kr i bud för kortet.

Mvh Robin Gonner

Permalänk

100kr + avhämtning bjudes på 560ti

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Case: Corsair 750D | CPU: Intel i7 5930K | CPU cooler: Corsair H105i | MB: Asus X99-E WS
RAM: Crucial 4x8GB 2133 MHz | GPU: Asus GTX 980 Strix 4GB | OS drive: 4x120GB Intel 520 RAID 0
Storage: 800GB Intel 910 PCI-e SSD | PSU: Corsair HX1000i

Permalänk
Medlem
Skrivet av KeithRenzi:

100kr + avhämtning bjudes på 560ti

Skickades från m.sweclockers.com

Det är ditt. Vi avslutar budgivningen tidigt då jag redan sålt det andra kortet också. När kan du hämta?

Mvh

Permalänk
Medlem

Hej! Är 290t då redan sålt?

Visa signatur

*Lite överklockade Ryzens och Xeons.
*R9 kort som alltid brinner upp, men måste ju värma huset på något sätt!
*Custom 3D printad kina & EKWB loop med tillhörande hemförsäkring för vattenskador.

Permalänk
Skrivet av Bamsebjörn:

Det är ditt. Vi avslutar budgivningen tidigt då jag redan sålt det andra kortet också. När kan du hämta?

Mvh

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, var ner i källaren och rotade efter komponenter till bygget och hittade ett 560 ti 443 core som jag trodde jag hade slängt. Så jag drar mig tyvärr ur. Men skicka ditt telefonnummer så swichar jag 50:- för att ha tagit upp din tid.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Case: Corsair 750D | CPU: Intel i7 5930K | CPU cooler: Corsair H105i | MB: Asus X99-E WS
RAM: Crucial 4x8GB 2133 MHz | GPU: Asus GTX 980 Strix 4GB | OS drive: 4x120GB Intel 520 RAID 0
Storage: 800GB Intel 910 PCI-e SSD | PSU: Corsair HX1000i

Permalänk
Medlem

Är 290 sålt? Annars bjuder jag 200 kr plus frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loweirst:

Hej! Är 290t då redan sålt?

Skrivet av Potatissallad:

Är 290 sålt? Annars bjuder jag 200 kr plus frakt.

Kortet blir upphämtat om en liten stund. Jag prioriterar dessvärre upphämtning i Uppsala och tar därför budet på 100kr framför 200kr + frakt, just pga avsaknad av bra kartong för att skicka det.

Om personen ångrar sig återkommer jag till er.

Mvh Robin Gonner

Permalänk
Medlem
Skrivet av KeithRenzi:

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, var ner i källaren och rotade efter komponenter till bygget och hittade ett 560 ti 443 core som jag trodde jag hade slängt. Så jag drar mig tyvärr ur. Men skicka ditt telefonnummer så swichar jag 50:- för att ha tagit upp din tid.

Skickades från m.sweclockers.com

Nej, men gud! Det är inga problem alls! Bra att det löste sig för dig, någon annan får nytta av detta kort istället!

Mvh Robin Gonner

Permalänk
Medlem

AMD R9 290 är nu sålt!

GTX 560 Ti finns fortfarande kvar!

Mvh Robin Gonner