Jämföra utvecklingen för Bitcoin?

Permalänk

Jämföra utvecklingen för Bitcoin?

Tjo,
Finns det någon sida där man kan jämföra tex dagens diagram med bitcoin och hur bitcoin låg till vid samma tillfälle tex 2 år tillbaka?

/Force

Förtydligade rubriken från "Jämföra diagram"/Thomas Y
Permalänk
Permalänk

Hmmm... vart finns där man kan jämföra ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av forcevision:

Hmmm... vart finns där man kan jämföra ?

Skickades från m.sweclockers.com

Du scrollar ned till diagrammet?

Permalänk
Skrivet av evirob:

Du scrollar ned till diagrammet?

Ja men vart ser jag föra årets diagram mot årets tex ?

Permalänk
Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk

Inte med, i där i diagrammet kan jag inte se förra årets diagram i årets så jag kan jämföra ?

Permalänk
Skrivet av forcevision:

Inte med, i där i diagrammet kan jag inte se förra årets diagram i årets så jag kan jämföra ?

Förstår inte riktigt hur du menar, Men jag kan iaf se att den ligger på $5,177.90 idag och $6,885.30 den 7:e April 2018.

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem

Förstår inte heller. Tryck på ALL så kommer värden från 2013 fram. Annars verkar det fungera att ladda hem data från:

https://data.bitcoinity.org/markets/price/all/USD?c=e&t=l

så kan du göra ett eget diagram.

Permalänk

Okej, jag förstår hur ni menar men jag menar inte så. Skall försöka förklara. Jag tar fram ett diagram från den 1jan 2019 tom idag, sedan vill jag ha ett diagran från 1 jan 2018 tom 7april 2018 sedan vill jag kunna lägga dessa två diagram på varandra för att kunna se en helhet. Förstår ni ? 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av forcevision:

Okej, jag förstår hur ni menar men jag menar inte så. Skall försöka förklara. Jag tar fram ett diagram från den 1jan 2019 tom idag, sedan vill jag ha ett diagran från 1 jan 2018 tom 7april 2018 sedan vill jag kunna lägga dessa två diagram på varandra för att kunna se en helhet. Förstår ni ? 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Ladda hem data som Naki länkade till, stoppa sen in den i tex libre office, excel, eller för den delen R. Skapa diagram.

Permalänk
Skrivet av filbunke:

Ladda hem data som Naki länkade till, stoppa sen in den i tex libre office, excel, eller för den delen R. Skapa diagram.

Ja ok, tänkte mer om det fanns klara hemsidor med det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Offtopic

Kan man inte skicka pengar från paypal till coinbase ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av forcevision:

Offtopic

Kan man inte skicka pengar från paypal till coinbase ?

Skickades från m.sweclockers.com

http://lmgtfy.com/?q=coinbase+paypal

Permalänk

Super, tack för hjälpen. Det går inte att skicka pengar från paypal till coinbase.

Skickades från m.sweclockers.com