Permalänk
Medlem

Konsoler, kontroller

WiiU 1000
WiiU Pro controller SÅLD
Wii remote, svart m nunchuck 200
Wii remote bowser 200
Wii remote toad 200
WiiU+Wiimotes: 1500

Dual shock 3 200/st
Ps3 slim utan hårddisk 400
PS3 plus kontroller: 700

Retroflag GPi med Pi Zero och 32gb minneskort 700

Allt i fint och fungerande skick och originalgrejer (inget tredjeparts eller kopior). Handkontrollerna i nyskick då de använts vid enstaka tillfälle. Konsolerna är kompletta med alla sladdar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Du nämnde inte i texten men på bilden är det en RetroFlag GPi?
Edit: såg att du hade en annan annons

Permalänk
Medlem

@shogou: ja sorry, jag glömde skriva med den. Den är till salu:)

Permalänk
Medlem

Har du kvar nån kartong till pro kontrollen?

Permalänk
Medlem

200 + frakt för pro kontrollen. Den är original ? Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ingen kartong. Det är alltså en pro controller till WiiU. Självklart original. 200 plus frakt funkar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av danneee:

Ingen kartong. Det är alltså en pro controller till WiiU. Självklart original. 200 plus frakt funkar.

Kanon, skicka gärna pm med betalningsinstruktioner!

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har ett par pro kontroller redan men saknar originalkartong till dom. Att folk alltid ska kasta dessa, gah!

Permalänk
Medlem

@skånepojk_90: eventuellt en snubbe som hann knipa den innan. Väldans rusning på just den kontrollen haha, vart tvungen att kolla time stamps på alla som var intresserade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av danneee:

@skånepojk_90: eventuellt en snubbe som hann knipa den innan. Väldans rusning på just den kontrollen haha, vart tvungen att kolla time stamps på alla som var intresserade.

Right, kan gå upp till 300 kr inklusive skicka lätt. Mvh

Permalänk
Medlem

@skånepojk_90: den är såld tyvär. Kör nog inte bud utan först till kvarn för att göra det hela schysst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av danneee:

@skånepojk_90: den är såld tyvär. Kör nog inte bud utan först till kvarn för att göra det hela schysst.

Det låter väldigt rimligt! Attans, sjukt nice kontroll!

Mvh

Permalänk
Medlem

Köper gärna Wii U för 1000kr + lämplig frakt. Det kliar i fingrarna att köpa wiimotarna också, men måste tyvärr behärska mig lite

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Monterey, Win 10+11, Linux Mint

Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pirum:

Köper gärna Wii U för 1000kr + lämplig frakt. Det kliar i fingrarna att köpa wiimotarna också, men måste tyvärr behärska mig lite

Låter fint. Annars kan du få resterande WiiU grejerna (konsol +wiimotes) för 1600 fraktat:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av danneee:

Låter fint. Annars kan du få resterande WiiU grejerna (konsol +wiimotes) för 1600 fraktat:)

Låter frestande, men semesterbudgeten har redan spruckit flera gånger om Se PM.

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Monterey, Win 10+11, Linux Mint

Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av danneee:

Allt i fint och fungerande skick och originalgrejer (inget tredjeparts eller kopior). Handkontrollerna i nyskick då de använts vid enstaka tillfälle. Konsolerna är kompletta med alla sladdar.

Har fått det jag köpte nu. Kanonskick, bra packat.

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Monterey, Win 10+11, Linux Mint

Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 7

Permalänk
Medlem

@Pirum: strålande! Tack för en smidig affär!