MSI GeForce GTX 1080 Ti Armor OC

Permalänk
Medlem

MSI GeForce GTX 1080 Ti Armor OC

Hej,

Har mer eller mindre helt tappat lusten för spel, så säljer av mig kortet och fixar upp min MC istället, hellre än att låta det stå och tappa värde helt i onödan.

Användningsområdet har varit ca 25% spel, resten av tiden har jag använt datorn till youtube/plexserver. Inte en minut mining och har ej överklockat kortet något extra själv.

Jag hör inget coilwhine, det gjorde inte förra ägaren heller. Vad jag kan avgöra är kortet fortfarande fullt fungerande.

För bådas trygghet känns det bättre om affären kan ske vid ett möte (I eller nära Norrköping), men kan skicka den mot förskottsbetalning via swish + fraktkostnad (140kr) - vid lika bud går den som kan hämta före. Finns ett acceptabelt bud på måndag lämnar jag in till ombud tidig eftermiddag, annars låter jag annonsen stå uppe tills jag är relativt nöjd.

(OBS jag är andra ägaren. Garantin följer med produkten på Elgiganten, där kortet är köpt - Kvitto finns - Kortet är köpt 18.01.07)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

3000kr avhämtning

Permalänk

4000 plus frakt

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem

4500 hämtar idag

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

4650kr
Drar tillbaka mitt bud
Skickades från m.sweclockers.com

Ånger
Permalänk

@nomu drar också tillbaka mitt bud, det blir för dyrt

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem

Om ingen slår budet på 4500 och kan hämta idag runt 18-19 avslutar jag nog affären med den personen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ja jag kan hämta när du har tid

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Avslutad

Skickades från m.sweclockers.com