Permalänk
Skrivet av orginallinus:

Tack för trevligt bemötande idag. Hade beställt lite varor varav 1 förpackning som saknade innehåll. Fick en ny (med förhoppningsvis innehåll den här gången) utan problem.

Skönt att det löste sig smidigt trots allt. Hör av dig till mig eller vår kundservice om det blir mer problem...

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av Dustin Home:

Hej,
Tyvärr har jag missat detta inlägg. Kan du PMa mig så får jag se, normalt sätt så skall alla ärenden följas upp per automatik om allt gått rätt till men ibland blir det så klart fel av någon anledning. PMa mig med returnummer eller liknande så tittar jag på det så vi löser det på en gång. MVH/Stefan

Det löste sig mer eller mindre utan mitt gnällande, men så blev jag kompenserad för väntan och känner mig inte ens gnällig längre så det var ändå värt det.

Tack ändå för hjälpen Stefan, jag kommer tillbaka

Permalänk
Skrivet av FakedReality:

Det löste sig mer eller mindre utan mitt gnällande, men så blev jag kompenserad för väntan och känner mig inte ens gnällig längre så det var ändå värt det.

Tack ändå för hjälpen Stefan, jag kommer tillbaka

Välkommen

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hade lite problem med en laptop jag köpte i julas. Som vanligt löste Dustin det med bravur, överlägset bäst support av alla butiker jag har handlat hos!

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Medlem

Postnords App säger att jag har ett paket/varubrev från er att hämta på Odengatan men jag har inte beställt något av er just nu, dessutom bor jag inte i Stockholm.

Jag har dubbelkollat mitt konto hos er och inget är beställt därifrån.
Kan det vara någon annan e-handlare som beställt av er och velat märka försändelsen med min e-postadress och att den därför fångats av Postnords app?

Står dessutom att försändelsen kan hämtas utan ID-kontroll.

Permalänk
Skrivet av Reckie:

Postnords App säger att jag har ett paket/varubrev från er att hämta på Odengatan men jag har inte beställt något av er just nu, dessutom bor jag inte i Stockholm.

Jag har dubbelkollat mitt konto hos er och inget är beställt därifrån.
Kan det vara någon annan e-handlare som beställt av er och velat märka försändelsen med min e-postadress och att den därför fångats av Postnords app?

Står dessutom att försändelsen kan hämtas utan ID-kontroll.

Hej,
Det kan bero på att vi hade några kollinummer som blev ihopblandade med våra vid detta tillfälle. Så det såg ut som att det kom från oss utan att vi skickat något.
Du kan kontakta Postnord med kollinummer så ska de kunna kontrollera om det rör sig om detta problem.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Avstängd

Sitter och kollar lite priser på grafikkort.
Kom in på Dustin.se ser att deras priser är mycket billigare än alla andra butiker.
Varför kommer inte dustin.se upp på prisjakt? Är det något skumt?

Dustinhome kommer upp på prisjakt men med högre priser.

Missade moms XD

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Medlem

Har bland annat lagt en order på 2 skärmar som står att de är Restnot men ni har över 100 i lager, vad händer?

https://www.dustinhome.se/product/5011160172/e-line-275e1s

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Skrivet av storPutte:

Har bland annat lagt en order på 2 skärmar som står att de är Restnot men ni har över 100 i lager, vad händer?

https://www.dustinhome.se/product/5011160172/e-line-275e1s

Råkade ut för samma sak. Gjorde en beställning på söndagen och produkten fanns i lager. Gick man sedan in på ordern så stod det att den var restad. Trots att de lovar att beställningar gjorda innan kl 16:00 skickas samma dag tog det ytterligare 4 dagar innan de skickade min produkt. Gick dock ruskigt snabbt efter att de väl skickat produkten.

Visa signatur

"?"

Permalänk
Skrivet av storPutte:

Har bland annat lagt en order på 2 skärmar som står att de är Restnot men ni har över 100 i lager, vad händer?

https://www.dustinhome.se/product/5011160172/e-line-275e1s

Skrivet av Cyber Judas:

Råkade ut för samma sak. Gjorde en beställning på söndagen och produkten fanns i lager. Gick man sedan in på ordern så stod det att den var restad. Trots att de lovar att beställningar gjorda innan kl 16:00 skickas samma dag tog det ytterligare 4 dagar innan de skickade min produkt. Gick dock ruskigt snabbt efter att de väl skickat produkten.

Hej,
Det var några ordrar som fastnade och jag misstänker det är detta ni tyvärr råkat ut för. Vi var tvungna att lägga om dessa när vi väl märkte problemet. Beklagar verkligen förseningen. Hör av er till mig i ett PM om det är några problem så tittar jag på det.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

@Dustin Home:
Tjena, börjar misstänka att min order: 204285012 också fastnat någonstans.
Ringde supporten strax före 16:00 för att dubbelkolla så det gick iväg idag, men det ser ut som mina grejer inte gick iväg idag heller.
Hade ju hoppats på att det skulle gått iväg i fredags och att man skulle ha delarna idag, men nu börjar jag tvivla på att jag ens kommer ha delarna på fredag.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av {SWEC}Rool82:

@Dustin Home:
Tjena, börjar misstänka att min order: 204285012 också fastnat någonstans.
Ringde supporten strax före 16:00 för att dubbelkolla så det gick iväg idag, men det ser ut som mina grejer inte gick iväg idag heller.
Hade ju hoppats på att det skulle gått iväg i fredags och att man skulle ha delarna idag, men nu börjar jag tvivla på att jag ens kommer ha delarna på fredag.

Efter att ha pratat med supporten vid två tillfällen, och det fortfarande inte har hänt nått med min order, så avbeställde jag grejerna nu. Vill Dustin inte ha mina pengar finns det andra som vill.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Skrivet av {SWEC}Rool82:

@Dustin Home:
Tjena, börjar misstänka att min order: 204285012 också fastnat någonstans.
Ringde supporten strax före 16:00 för att dubbelkolla så det gick iväg idag, men det ser ut som mina grejer inte gick iväg idag heller.
Hade ju hoppats på att det skulle gått iväg i fredags och att man skulle ha delarna idag, men nu börjar jag tvivla på att jag ens kommer ha delarna på fredag.

Skrivet av {SWEC}Rool82:

Efter att ha pratat med supporten vid två tillfällen, och det fortfarande inte har hänt nått med min order, så avbeställde jag grejerna nu. Vill Dustin inte ha mina pengar finns det andra som vill.

Hej,
Tråkigt att höra. Misstänker att det handlar om en av de ordrarna som krånglade som jag skrev om tidigare i tråden. Ser att det låg en förfrågan på ordern som skulle återkopplas till dig så fort kundservice fått svar.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej,
Tråkigt att höra. Misstänker att det handlar om en av de ordrarna som krånglade som jag skrev om tidigare i tråden. Ser att det låg en förfrågan på ordern som skulle återkopplas till dig så fort kundservice fått svar.

MVH/Stefan

Hej,
Ja som jag sa så misstänkte jag det också, men efter det fortfarande inte hade hänt nått efter jag pratat med supporten både den 30/12 och 2/1. Så blev jag helt enkelt less på att vänta.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Hej @Dustin Home!

Undrar om ni har planer på att ta in några fler modeller av nya Asus ROG Zephyrus G14? Specifikt GA401IV-HE003T.

Permalänk
Skrivet av planders:

Hej @Dustin Home!

Undrar om ni har planer på att ta in några fler modeller av nya Asus ROG Zephyrus G14? Specifikt GA401IV-HE003T.

Hej, om den finns tillgänglig hos leverantören och du kontaktar vår orderavdelning med en förfrågan så kan vi givetvis lägga upp den med pris, så får du bestämma sen om du önskar köpa den eller inte. Jag kan tyvärr inte svara på prisbilden innan vi lagt upp den och fått pris själva, men vi har inga problem att lägga upp produkten om du önskar det.

Med vänlig hälsning/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hej @Dustin Home

Det är ju väldigt märkligt att man bokar sig för förtur till black friday och sen får man ingen länk??? Vad f-n är det??? Jag anmälde mig den 23:e oktober det har funkat fint alla andra år. Nu sitter man här. Katastrofalt dåligt....

Visa signatur

Who dosen´t love gadgets?

Permalänk
Medlem

Hej @Dustin.

Ert lagersaldo funkar inte. Ska det vara så att man inte ska lita på det längre?
Behövde saker i morgon men nu blir det till att handla i en fysisk butik i morgon och annullera ordern hos er.

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Medlem

På tal om saldo. Om kolumnen tilldelat har en "1" betyder det att varan är reserverad från lagret?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Det står på min orderhistorik att ni beräknar leverans 2020-12-15
Men har fortfarande mitt 6800xt restnoterad.
Har ni fått in i lager än?

Permalänk
Skrivet av ZecretW:

Hej @Dustin.

Ert lagersaldo funkar inte. Ska det vara så att man inte ska lita på det längre?
Behövde saker i morgon men nu blir det till att handla i en fysisk butik i morgon och annullera ordern hos er.

https://www.dropbox.com/s/251zbf3ouxjt3ne/DustinLagersaldo.PNG?dl=1

Hej, jag har meddelat vår IT avdelning om detta så de får se vad som hänt. Står det i lager så har vi det så klart i vårt lager i Rosersberg. Beklagar problemet.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av limpab:

Det står på min orderhistorik att ni beräknar leverans 2020-12-15
Men har fortfarande mitt 6800xt restnoterad.
Har ni fått in i lager än?

Hej,
Det ser värre ut, det är bristvara på alla håll och osäkra leveransdatum. Det kommer förmodligen inte in några på denna sida av året.
MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk

Hej Dustin, för ett tag sen beställde jag ett grafikkort och nu har ni själva annullerat ordern! Hur i ******* kan ni göra så? Har inte fått ett mail om det öht, utan jag har gått och väntat godtroget på att mitt grafikkort ska komma.

Visa signatur

Bärbar superdator typ lite halft.

Permalänk
Medlem

Hej Dustin, reklamerade 5/12 2020 en hårddisk Toshiba NAS300 8 TB ( inköpt sommaren 2020 ) som ni fick per post den 8/12 med ärendenummer CAS-331033-K1J3. Hur länge ska man vänta på en ersättningsprodukt eller få pengarna tillbaka? Hårddiskar är inget man reparerar vad jag vet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LJN:

Hej Dustin, reklamerade 5/12 2020 en hårddisk Toshiba NAS300 8 TB ( inköpt sommaren 2020 ) som ni fick per post den 8/12 med ärendenummer CAS-331033-K1J3. Hur länge ska man vänta på en ersättningsprodukt eller få pengarna tillbaka? Hårddiskar är inget man reparerar vad jag vet?

Edit: 18/1 Kreditering av köpesumma är på gång nu

Permalänk
Medlem

Hur tar man bort en order som inte skickats? Jag vill inte vänta 3 månader till på mitt grafikkort då jag redan fått tag på ett annat.

Visa signatur

Ryzen 7800X3D
32GB DDR5
RX 7900XT

Permalänk
Skrivet av SectionX2:

Hur tar man bort en order som inte skickats? Jag vill inte vänta 3 månader till på mitt grafikkort då jag redan fått tag på ett annat.

Hej,
Beklagar sent svar. Om du behöver hälp med det så kan du skicka ett PM på ordernummer till mig så ordnar jag det.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej,
Beklagar sent svar. Om du behöver hälp med det så kan du skicka ett PM på ordernummer till mig så ordnar jag det.

MVH/Stefan

Det är redan ordnat. Men varför kan jag inte ta bort en bokning online? Det kan man på inet.

Visa signatur

Ryzen 7800X3D
32GB DDR5
RX 7900XT

Permalänk
Medlem

Hej Dustin

Vi har passerat ett årsdagen från att 3000-serien släpptes på marknaden. Jag tänkte kolla med er hur ni planerar att hantera kunder som bokat ett kort hos er. Ett flertal aktörer har i olika grad bytt ut kort mot motsvarande LHR eller erbjudit likvärdigt utan att någon mellanskillnad. T.ex. Elgiganten, Webhallen, Komplett, Inet med flera.

Har ni något officiellt pressmeddelande hur ni hanterar kunder som har bokat/står i kö för ett kort hos er?

Visa signatur

Stationär: 7800X3D | 32GB DDR5 | Strix B650 | 3080 XTREME WF | Evolv X | 970 2+1TB | G915 | G604/G Pro W | LG 42C2
Homelab: I3 6100 | 64GB DDR4 | Node 304 | 6x 4TB HGST| 990 PRO 2 TB
Bärbart: Macbook 14 pro M2 | Tab S5e | iPhone 14 pro

Permalänk
Medlem

Inte aktiv sen 2015...snyggt...

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X