Trädvy Permalänk
Dustin
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2010
Skrivet av orginallinus:

Tack för trevligt bemötande idag. Hade beställt lite varor varav 1 förpackning som saknade innehåll. Fick en ny (med förhoppningsvis innehåll den här gången) utan problem.

Skönt att det löste sig smidigt trots allt. Hör av dig till mig eller vår kundservice om det blir mer problem...

MVH/Stefan

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Mar 2008
Skrivet av Dustin Home:

Hej,
Tyvärr har jag missat detta inlägg. Kan du PMa mig så får jag se, normalt sätt så skall alla ärenden följas upp per automatik om allt gått rätt till men ibland blir det så klart fel av någon anledning. PMa mig med returnummer eller liknande så tittar jag på det så vi löser det på en gång. MVH/Stefan

Det löste sig mer eller mindre utan mitt gnällande, men så blev jag kompenserad för väntan och känner mig inte ens gnällig längre så det var ändå värt det.

Tack ändå för hjälpen Stefan, jag kommer tillbaka

Trädvy Permalänk
Dustin
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2010
Skrivet av FakedReality:

Det löste sig mer eller mindre utan mitt gnällande, men så blev jag kompenserad för väntan och känner mig inte ens gnällig längre så det var ändå värt det.

Tack ändå för hjälpen Stefan, jag kommer tillbaka

Välkommen

MVH/Stefan

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ljungby
Registrerad
Jul 2001

Hade lite problem med en laptop jag köpte i julas. Som vanligt löste Dustin det med bravur, överlägset bäst support av alla butiker jag har handlat hos!

E det så?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2003

Postnords App säger att jag har ett paket/varubrev från er att hämta på Odengatan men jag har inte beställt något av er just nu, dessutom bor jag inte i Stockholm.

Jag har dubbelkollat mitt konto hos er och inget är beställt därifrån.
Kan det vara någon annan e-handlare som beställt av er och velat märka försändelsen med min e-postadress och att den därför fångats av Postnords app?

Står dessutom att försändelsen kan hämtas utan ID-kontroll.

Trädvy Permalänk
Dustin
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2010
Skrivet av Reckie:

Postnords App säger att jag har ett paket/varubrev från er att hämta på Odengatan men jag har inte beställt något av er just nu, dessutom bor jag inte i Stockholm.

Jag har dubbelkollat mitt konto hos er och inget är beställt därifrån.
Kan det vara någon annan e-handlare som beställt av er och velat märka försändelsen med min e-postadress och att den därför fångats av Postnords app?

Står dessutom att försändelsen kan hämtas utan ID-kontroll.

Hej,
Det kan bero på att vi hade några kollinummer som blev ihopblandade med våra vid detta tillfälle. Så det såg ut som att det kom från oss utan att vi skickat något.
Du kan kontakta Postnord med kollinummer så ska de kunna kontrollera om det rör sig om detta problem.

MVH/Stefan

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2009

Sitter och kollar lite priser på grafikkort.
Kom in på Dustin.se ser att deras priser är mycket billigare än alla andra butiker.
Varför kommer inte dustin.se upp på prisjakt? Är det något skumt?

Dustinhome kommer upp på prisjakt men med högre priser.

Missade moms XD

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [Vengeance® LPX 16GB (2x8GB) DDR4 DRAM 3200MHz CL16] [Palit gtx 1080 jetstream] [Xfx pro 850w PSU] [Samsung 850 pro 128gb] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [Fractal design r3] [Windows 10 pro x64]