Höstrensning, tillbehör och spel!

Permalänk
Medlem

Höstrensning, tillbehör och spel!

Hej! Det är nu dags för en höstrensning i gömmorna för att skapa plats för nya prylar.

Saker kan självfallet fraktas och då tillkommer fraktkostnad utöver det utsatta priset, alternativt så kan prylarna hämtas upp i Uppsala på Kvarngärdet.

Då kör vi i gång:

1: Apple Magic Trackpad 2, vit, i nyskick. Nypris ca 1500kr. Kommer med originalkartong.

Pris: 800kr

2: Apple Magic Keyboard Gen2, vitt, i väldigt bra skick, tror att originalkartongen finns kvar, men reserverar mig för att den har försvunnit i senaste flytten. Något pyttelitet märke i aluminiumramen här och där. Nypris ca 1200kr.

Pris: 700kr

3: Piranha Tangentbord K20 med LED. I nyskick, saknar originalkartong. Nypris ca 300kr

Pris: 100kr

4: Wolfenstein Cyberpilot till PS4 VR. Fortfarande plomberat. Nypris ca 200kr.

Pris: 100kr

5: Elder Scrolls Online Elsweyr till PS4. Fortfarande plomberat. Nypris ca 530kr.

Pris: 300kr

Lägg ett bud om inte priset passar så får vi se om jag kan övertalas! Finns även i omdömesgruppen om man vill ha lite extra säkerhet om jag behöver skicka något.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej,

Har du sålt Magic Keyboard?
Om den inte är såld, hur gammal den?

Visa signatur

//Wopido

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainbowUnicorn2014:

Hej,

Har du sålt Magic Keyboard?
Om den inte är såld, hur gammal den?

Hej! Inte sålt ännu, jag köpte den på Webhallen för ca 3 år sedan om jag minns helt rätt, batteriet håller fortfarande väldigt bra, har kört månadsintervaller innan laddning behövts. Ska se om jag kan hitta fram kvittot!

Permalänk

@Bamsebjörn:

Okej! Ingen fara med kvittot för min del åtminstone
Tar du bud på 500kr? Hämtar imorgon isåfall!

Kan även hämta på dagen om du kan ta med det till jobbet (antar då att du jobbar i närheten av uppsala )

/Patrik

Visa signatur

//Wopido

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainbowUnicorn2014:

@Bamsebjörn:

Okej! Ingen fara med kvittot för min del åtminstone
Tar du bud på 500kr? Hämtar imorgon isåfall!

Kan även hämta på dagen om du kan ta med det till jobbet (antar då att du jobbar i närheten av uppsala )

/Patrik

Så bra, för jag har tydligen kastat det i senaste flytten Tyvärr får jag nog säga att priserna på Apple-prylarna iallafall är fasta. De är redan nedsatta så pass mycket enligt min mening att jag tyvärr inte riktigt är villig att gå lägre

Mvh Robin Gonner

Permalänk
Skrivet av Bamsebjörn:

Så bra, för jag har tydligen kastat det i senaste flytten Tyvärr får jag nog säga att priserna på Apple-prylarna iallafall är fasta. De är redan nedsatta så pass mycket enligt min mening att jag tyvärr inte riktigt är villig att gå lägre

Mvh Robin Gonner

Okej!
Då får jag fundera på saken.

//Patrik

Visa signatur

//Wopido