Letar efter oculus rift eller rift S

Permalänk
Medlem

Letar efter oculus rift eller rift S

Letar efter en oculus rift och är villig att betala runt 2500-3500kr beroende på skick och modell. Smsa gärna till 0768962001

Läs hela annonsen här

Permalänk

Har en Rift s 1 månad gammal, har fortfarande öppet köp på den och tänker lämna tillbaka den,(senast på Lördag ska jag anmäla retur isåf.) men vill du köpa den för inköpspris vad jag gav 4700 tror jag de va, så sparar du en slant iaf.

Bara hojta till! i nyskick såklart med lådor mm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michelangelo:

Har en Rift s 1 månad gammal, har fortfarande öppet köp på den och tänker lämna tillbaka den,(senast på Lördag ska jag anmäla retur isåf.) men vill du köpa den för inköpspris vad jag gav 4700 tror jag de va, så sparar du en slant iaf.

Bara hojta till! i nyskick såklart med lådor mm.

Skriv till numret jag gav i annonsen han kan bestämma om han vill eller inte har lagt upp en annons åt honom

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Ardaburc:

Skriv till numret jag gav i annonsen han kan bestämma om han vill eller inte har lagt upp en annons åt honom

Skickades från m.sweclockers.com

aha ok, yes, skickar

Permalänk

Har ett oculus rift i gått skick, inte använt så mycket alla lådor o tillbehör finns. två kameror o kontrollerna

Permalänk
Medlem
Skrivet av kstalberg:

Har ett oculus rift i gått skick, inte använt så mycket alla lådor o tillbehör finns. två kameror o kontrollerna

Skicka gärna sms till denna numret

Skickades från m.sweclockers.com