söker en intern adapter Usb 2.0 Hane till usb 3.1 hona

Permalänk

söker en intern adapter Usb 2.0 Hane till usb 3.1 hona

söker en intern adapter Usb 2.0 Hane till usb 3.1 hona precis som den jag tagit kort på o har just nu, men inte med så stor hylsa /kåpa

Då jag idag ändrat om i lådan så är usb 3.1 kontakten alldeles för stor när jag flyttat ner radiatorn till botten av chassit, och den kommer ordentligt i kläm.

Finns någon vänlig själ som kan peka mig till vart jag skall leta, sitter just nu o googlar o försöker hitta en likadan fast där den 3.1 kontakten skall vara mycket mycket mindre /enklare utan det stora plasthöljet, om det ens finns...

Edit: jag hittade ,, nu försöker jag bara hitta någon i sverige eller EU som säljer en liknande, om ni har någon aning så peka mig gärna i rätt riktning

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Googlade "intern usb 2.0 till 3.0 adapter för moderkort" och hitta denna

https://www.inet.se/produkt/8903607/intern-usb-3-0-till-usb-2...

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Skrivet av Vzano:

Googlade "intern usb 2.0 till 3.0 adapter för moderkort" och hitta denna

https://www.inet.se/produkt/8903607/intern-usb-3-0-till-usb-2...

Tack för svar, jo dem har jag hittat massor mav jag med, men det är samma problem med den, själva kontakten på USB 3.0 delen är lika stor o klumpig som den jag redan har, och kommer inte att få plats, (bakom radiatorn) därav att jag sökte något mera lågprofil som bild nr2 jag länkade.

Mitt problem är bara att jag inte hittar någonstans i EU som säljer den ännu. (klart jag kan ta den från usa, ) , men hittas den här är det oftast smidigare, .

Jag letar vidare men tackar ödmjukast för att du tog dig tid att kolla.

Edit:

Hittade beställde en sådan här, den borde fungera istället

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.