Permalänk

Dell P2715Q 4K IPS

Hej, jag hjälper en vän att sälja två stycken skärmar, nämner det direkt så det inte blir förvånade miner om ni vill se kvittot som självklart finns kvar.

Det är 2 stycken identiska Dell P2715Q skärmar i väldigt bra skick, inköpta Juli 2017.
De kommer i originalförpackning med alla tillbehör som följde med och kalibreringspapper från fabrik.

För den som inte vet eller inte orkar googla så är det 27" 4k IPS skärmar i mellanklass som lämpar sig till exempel för hobbyfotografen, letar du efter renodlade spelskärmar är det här inte för dig. Med det sagt har de använts till även spel med gott resultat.

Nypris var 5200 och tänker mig 3500:st eller 6000 för båda.

Skulle det bli en budgivning i tråden kommer jag sätta ett slutdatum.
Förbehåller mig rätten att inte sälja om inte ett pris uppnås för båda skärmarna som är tillräckligt.

Skärmarna kan såklart visas upp för den intresserade och jag kan även tänka mig att köra ut dem förutsatt att jag får ersättning för resan.

Kan även skickas, då kommer de skickas i Dell originalförpackning med valfritt fraktbolag som finns tillgängligt för mig, misstänker dock att det blir dyrt och priserna jag nämnt tidigare är såklart exklusive frakt.

Betalning sker via Swish eller banköverföring, och vill du att jag skall skicka skärmarna gäller förskottsbetalning.

Har ni några frågor är ni välkomna att höra av er!
Mvh // Gustav

Läs hela annonsen här

Visa signatur

{Streacom F12C} {Asus Rampage Formula IV} {Intel I7 4930K} {G.Skill Trident X 2400 Cl 10 4X4 GB} {Evga 970 ACX} {Corsair AX1200i} {Dark Rock TF} {1,2 TB SSD} {6 TB HDD }

Permalänk

Eftersom det inte går att ändra texten så skriver jag här istället.
PGA bristande intresse sänker jag priset till 2500kr st eller 4500 för båda skärmarna.

Mvh // Gustav

Visa signatur

{Streacom F12C} {Asus Rampage Formula IV} {Intel I7 4930K} {G.Skill Trident X 2400 Cl 10 4X4 GB} {Evga 970 ACX} {Corsair AX1200i} {Dark Rock TF} {1,2 TB SSD} {6 TB HDD }

Permalänk
Medlem

Jag kan ta en av skärmarna för 2000kr

Permalänk
Medlem

Bjuder lika mycket för den andra skärmen.

Visa signatur

Laptop: HP ZBook 15.
WS : i9-9900K, Asus Prime-A, 24 GB ram @3600 MHz, Qaudro K4000, 2 TB SSD + blandade HDD.

Permalänk
Medlem

Höjer gärna litegrann om du kan tänka dig köra den en bit? Hur mycket skulle du vilja släppa ena Skärmen då för?

Visa signatur

Laptop: HP ZBook 15.
WS : i9-9900K, Asus Prime-A, 24 GB ram @3600 MHz, Qaudro K4000, 2 TB SSD + blandade HDD.