Gigabyte Geforce GTX 980Ti G1 Gaming

Permalänk
Medlem

Gigabyte Geforce GTX 980Ti G1 Gaming

Säljer nu min gamla trotjänare. Har varit i bruk sedan 2015 tills igår. Aldrig haft problem med det. Har aldrig klockat det(har inte behövts). I väldigt bra skick. Byggt som en stridsvagn, iallafall i jämförelse med det tillfälliga kort jag ska använda. Men jag inser att spelandet har blivit mindre, samt att jag vill gå över till röda laget, mycket p.g.a att jag migrerar/migrerat till Linux.

Bud gäller. Men avgör själv om budet är tillräckligt. Byten kan vara intressant, kom med förslag. Jag söker en hyffsad Thinkpad.

Skriv i tråden om ni har frågor.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1300kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Madz:

1300kr + frakt

Det tycker jag är ett tillräckligt bud för att sätta en sluttid. Sluttid på annonsen är onsdag 22/4 kl 20.00.

Permalänk
Medlem

Tar och budar 1400 kr + frakt

Permalänk
Avstängd

1500 plus frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ponkan92:

Tar och budar 1400 kr + frakt

Skrivet av BenjiBE:

1500 plus frakt

Bud är noterade. Har ett bud över PM på 1600:-. Om personen skulle backa ur så har @BenjiBE högsta budet.

Permalänk
Avstängd

@Beltet: man skulle uppskatta ifall all bud sker i tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av BenjiBE:

@Beltet: man skulle uppskatta ifall all bud sker i tråden

Jag med. Budgivaren anger att han/hon är ny på forumet och inte får använda marknaden.
Lite fishy, så jag förväntar mig inte att personen kommer fullfölja sitt bud. Isåfall så har du högsta budet.

Permalänk

Det är jag som har lagt budet på 1600 + frakt och det står fast, gjorde kontot efter jag läste denna annons men är godkänd nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OscarLilja:

Det är jag som har lagt budet på 1600 + frakt och det står fast, gjorde kontot efter jag läste denna annons men är godkänd nu.

Toppen. Jag gillar transparensen som blir om diskussion/budgivning sker i kommentarstråden.

Ditt bud är noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av OscarLilja:

Det är jag som har lagt budet på 1600 + frakt och det står fast, gjorde kontot efter jag läste denna annons men är godkänd nu.

Skickat PM