Gallerikampen säsong fyra – rösta på ditt favoritbygge!

Trädvy Permalänk
Cyberman
Registrerad
Dec 1999

Gallerikampen säsong fyra – rösta på ditt favoritbygge!

Efter hård gallring har juryn valt ut åtta byggen. Nu är det upp till dig att fälla avgörandet i Gallerikampen säsong fyra!

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Jul 2013

Lycka till allihopa! Inte bara en värdig vinnare här inte...

Laptop: Lenovo Yoga 700

Fraktfritt Inet

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2005

Först och främst, alla byggen är väldigt snygga!

För mig stod det mellan Wrynn och Nostalgasm. Blev det sistnämnda som fick min röst. Det är något speciellt met retro-design som får barndomsminnet att väckas till liv!

Lycka till alla som medverkar!

Tillägg: såg I efterhand att man kunde rösta på fler. Det var lite slarvigt av mig. Nåja!

Tillägg

| i5 - 8600k | Noctua - NH-D15 | Asus - Prime Z370-P | Corsair Vengeance LPX 2x8GB @ 2400 MHz | NVIDIA GeForce RTX 2070 8GB | SeaSonic FOCUS Plus Gold 650W | Fractal Design Meshify C | Crucial MX500 250GB / Seagate 2TB | AOC - C27G1 / Dell Ultrasharp UP2716D | HyperX Alloy FPS | Logitech G900 Chaos Spectrum | Steelseries Arctis 7 | Win 10 Home x64 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderbärke
Registrerad
Nov 2010
Skrivet av Viktorph:

Först och främst, alla byggen är väldigt snygga!

För mig stod det mellan Wrynn och Nostalgasm. Blev det sistnämnda som fick min röst. Det är något speciellt met retro-design som får barndomsminnet att väckas till liv!

Lycka till alla som medverkar!

Tillägg: såg I efterhand att man kunde rösta på fler. Det var lite slarvigt av mig. Nåja!

Rackarns, det missade jag också...
Blev en röst på rey, hade svårt att välja mellan den och wrynn.
Då wrynn var mer ett roligt koncept än ett snyggt chassi så gick min röst tillslut till rey.
Är väldigt svag för metallicacids projekt. Gillar verkligen hans stil!

Nörd, utvecklare, pappa, löpartokig, vegan och besserwisser.

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Nov 2018
Skrivet av Viktorph:

Såg också det för sent. Nåja, det var ändå rätt enkelt för mig. Jag värdesätter teknik och galenskap högst, så det var inte estetiken jag röstade utifrån, haha! Gissa vad?

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 3900X | CPU-kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4 | RAM: Corsair Vengeance 32 GB (4x8) DDR4-3000 CL15 LPX | GPU: Palit RTX 2080 Ti 11 GB GamingPro OC | SSD: Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: be quiet! Silent Base 801 | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vid datorn
Registrerad
Feb 2007

Tyckte alla byggen var tråkiga, men en fångade min blick olikt alla andra. Jag avskyr den, anser att ljuset på fläktarna är för starka. Men den fångade min blick, och min röst. Sexig i mörkret, cyber/modern känsla. Som att den kan ställas i ett hörn i en Sci-Fi scen och passa in utan tvekan.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Mar 2014

Fick bli tre röster!

AMD Ryzan 3700X | Asus 2070 Super | Asus ROG Strix x470 | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | RM650 | Asus ROG PG279Q

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Summer '79
Registrerad
Maj 2002

Röstade på Seven för han låg längst bak i bildspelet det stackarn!

▩ Monitor: ASUS 27" ROG Swift @ 1440p / 165Hz ▩ CPU: Intel i9-9900KS @ 5Ghz ▩ GPU: ASUS 2080 Ti STRIX OC @ 140Mhz+ core / 1000Mhz+ memory ▩ Memory: G.SKill Trident Z Neo 32GB @ 3600MHz ▩ Motherboard: ASUS ROG Maximus XI Hero ▩ SSD: Samsung 860 EVO ▩ PSU: Corsair AX 860W 80+ Platinum ▩ Chassi: Corsair Obsidian 750D ▩ 3Dmark Time Spy: 15 468

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Uppsala
Registrerad
Dec 2004

Kul att bli nominerad! Lycka till alla andra 😊

Mina skapelser:
Spectrum | Spegel | MK3D | Wrynn

Kontakt:
Facebook Youtube Instagram

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
M-Skåne
Registrerad
Aug 2009

Vi har definitivt några unika och väldigt intressanta byggen att välja mellan.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2012

Oops, röstade bara på en också!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2019

Kul att bli nominerad! Lycka till till alla!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalarna
Registrerad
Dec 2010

Tackar för nomineringen!
Lycka till alla 😊

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011

Inte helt rättvis bild på nummer 4

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Västerås
Registrerad
Jun 2006

Tack för nominering! Lycka till!

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2019

Grattis till alla vinnare!

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Uppsala
Registrerad
Dec 2004

Tack för alla röster och grattis till de övriga vinnarna

Mina skapelser:
Spectrum | Spegel | MK3D | Wrynn

Kontakt:
Facebook Youtube Instagram

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalarna
Registrerad
Dec 2010

Tusen tack för alla röster och grattis till er andra!