Noctua NH-D15, Fractal Design Define R5 & Corsair 16GB (4x4GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX -Röd,

Permalänk
Medlem

Noctua NH-D15, Fractal Design Define R5 & Corsair 16GB (4x4GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX -Röd,

Noctua NH-D15 + Arctic Silver 5:
Info: Verkar enbart ha fästen för LGA115x. Osäker på vad som följde med. Verkar gå att köpa AMD fästen separat. En fläkt helt oanvänd.
Pris: 700:-

Fractal Design Define R5:
Info: Saknas tumskruv till hårddisk brackets, bär spår av användning. I stort sett mycket bra skick. Se bilder för skavanker
Pris: 700:-

Corsair 16GB (4x4GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX -Röd:
Pris: 600:-

Asus PCE-AC68:
Pris: 500

Pris eller rimliga bud

Endast avhämtning, Hisingen.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Let the children of Zion be joyful in their King. Let them praise His name in the dance...sing unto God, sing praises to His name; exolt HIM that rideth on the heavens by His name JAH, and rejoice before HIM...sing unto HIM a new song; play skillfully with a loud noise..." Selah!

Permalänk
Avstängd

Verkar lite dyrt 700kr för kylaren.
https://www.elgiganten.se/product/outlet/datorer-tillbehor-fy...
Tar du bud?

300kr plus frakt. (kylpastan vill jag inte ha).

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Medlem

Noctua NH-D15 + Arctic Silver 5:
Corsair 16GB (4x4GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX -Röd:
Asus PCE-AC68:

1000kr, hämtar.

Permalänk

Tar gärna chassit för 700 och hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av robalm:

Verkar lite dyrt 700kr för kylaren.
https://www.elgiganten.se/product/outlet/datorer-tillbehor-fy...
Tar du bud?

300kr plus frakt. (kylpastan vill jag inte ha).

Som jag skrev så tar jag emot bud på allt, jag baserade mitt grundpris på den enda andra annonsen jag kunde hitta online och drog av 50:-. Kommer dock inte jämföra med en andrahands produkt som enbart finns i Bromma när jag säljer i Göteborg

Sen som jag skrev i annonsen så är det enbart avhämtning som gäller, orkar inte krångla med frakt

Visa signatur

"Let the children of Zion be joyful in their King. Let them praise His name in the dance...sing unto God, sing praises to His name; exolt HIM that rideth on the heavens by His name JAH, and rejoice before HIM...sing unto HIM a new song; play skillfully with a loud noise..." Selah!

Permalänk
Medlem

Chassi sålt.

Visa signatur

"Let the children of Zion be joyful in their King. Let them praise His name in the dance...sing unto God, sing praises to His name; exolt HIM that rideth on the heavens by His name JAH, and rejoice before HIM...sing unto HIM a new song; play skillfully with a loud noise..." Selah!