Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Bizzaraste intervjun någonsin om bl.a. Cryptocurrency med John McAffe

Permalänk

Bizzaraste intervjun någonsin om bl.a. Cryptocurrency med John McAffe

Något att tänka på nästa gång laptopen levereras med McAffe security programvara.
Här intervjuas John McAffe om allehanda frågor, tex "Kommer Cryptocurrency ersätta dollar och annan sedvanlig valuta?", efter att ha sänkt onådiga mängder whisky
Tänker nästan på Jim Raynors supande kring Kerrigan (starcraft 2) när jag ser detta
...Framspolat till cryptofrågorna:

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!

Permalänk
Medlem

Amazing

Permalänk
Medlem

Han har dock inget med bolaget att göra sen 2010 när det köptes av Intel vad jag vet. Har för mig att dom även bytte namn på det men det verkar finnas något bolag än idag med det namnet, oklart ursprung. Åkte inte han fast för knarksmugling också för några år sen?

Permalänk
Skrivet av improwise:

Han har dock inget med bolaget att göra sen 2010 när det köptes av Intel vad jag vet. Har för mig att dom även bytte namn på det men det verkar finnas något bolag än idag med det namnet, oklart ursprung. Åkte inte han fast för knarksmugling också för några år sen?

Verkar nog så. Under denna intervjun nämner han att myndigheterna inte vet var han är, att han bor under jorden, och nånting om kambodja och fängelse.

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!

Permalänk
Medlem

Finns en dokumentär om honom på Netflix, kollar man den så fattar man att han inte har alla hästar hemma.

Han fick tydligen skitmycket pengar för att promota Bitcoin ( flera miljoner dollars totalt som han antagligen har knarkat bort redan ) när den var på väg uppåt, återigen så har snubben 0 creds då han sålt hans företag som han är känd för och har uppnått absolut noll saker efter det.

Bara jag som stör mig på att han har ljudisolerat hela rummet och kör med något headset som följer med telefonen?

Permalänk
Medlem

Låt snubben göra vad han vill med stålarna han håvat in....
Antivirus var och är en nödvändighet, något M$ förstod alldeles för sent...

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk

@lastninja: Tack, det är väldigt intressant !!

Visa signatur
Permalänk
Rekordmedlem

Den gamla klassikern How To Uninstall McAfee Antivirus var ju också lite udda när han släppte den

verkar svår att tagga in men här är länken
https://www.youtube.com/watch?v=bKgf5PaBzyg

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.