Permalänk

söker tips på modeller

efter år utav konstant och intensivt målande utav figurer, så tänkte jag ta en liten break och åter igen bygga modeller.
civila modeller och minns då den perioden som jag byggde och målade veteran bilar, dragbilar och trailers och tyckte det var hyfsat trevligt och skoj. jag har egentligen noll intresse för detta, kan typ ingenting om bilar och dragbilar, men det var själva bygget och researchen kring riktiga dragbilar och bilar som var det roliga.
men hur som helst, det finns ett helt hav utav civila modeller och kan inte riktigt välja bland alla. ni som bygger civilt eller vet om något fordon i det verkliga livet som är snyggt, please tell, ni får välja åt mig. veteran bilar, moderna bilar, grävmaskiner, dragbilar/trailers, de kategorierna vill jag hålla mig till.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Moderator
Testpilot

Denna kanske?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk

i brist på svar så blev det en Western Star Constellation, men globetrotter finns och den hade jag ögonen på, mycket trevlig dragbil :).

https://www.youtube.com/watch?v=2lk_RFjiCGk&fbclid=IwAR14WGIB...

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.